Napraattopic Deel 91
vrijdag 8 september 2017 om 19:05
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 23 september 2017 om 14:54
Dit soort reacties geven maar weer eens aan dat jij zeer bewust zuigpposten kan tikken.Pumps_italiaans schreef: ↑23-09-2017 14:01Ach, gisteren kwam er een meteoriet naar beneden. Gisteren was al vandaag. Rekenfout van een astroloog. Die eigenlijk een astronoom was.
Maar ga lekker drinken.
Doe vooral wat goed past en waarbij iedereen zich het beste voelt.
Kies wat het best bij je past.
Zomer was herfst. Herfst wordt zomers.
Ik geef het op. Is al opgegeven. Dom blijft dom. Slim kan nog alle kanten op.
Wat gek. IRL begrijpt iedereen meteen wat er wordt bedoeld.
Ik geloof meteen dat jouw IRL mensen je begrijpen.
zaterdag 23 september 2017 om 16:11
Niet gezienThunderassMan schreef: ↑23-09-2017 14:24Nouschi! Het valt me tegen dat je Solo niet corrigeert, met haar buitenbeetje.
Is dat omdat jullie in hetzelfde groepje zitten of ben je bang ivm haar strafblad?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 23 september 2017 om 18:46
Dus eerst durf je in opstand te komen om daarna terug te krabbelen? Zwak!ThunderassMan schreef: ↑23-09-2017 16:21Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog.
Bij deze(n) mijn oprechte excuses voor de verkeerde aannames.![]()
zaterdag 23 september 2017 om 20:04
Nog 16 uur ongeveer. Dan is 23 september 2017 overal ter wereld echt voorbij.vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2017 19:56Zo! Wat was het een mooie dag vandaag en we zijn er allemaal ook nog.
zaterdag 23 september 2017 om 20:11
Wel de hele dag al vier ruiters in de straat hier. Ik heb het vale paard al wortels gevoerd.Fee-de-Goede schreef: ↑23-09-2017 20:04Nog 16 uur ongeveer. Dan is 23 september 2017 overal ter wereld echt voorbij.
zaterdag 23 september 2017 om 20:17
fashionvictim schreef: ↑23-09-2017 13:01Ja, dat realiseerde ik me net ook. Die hebben sowieso nog een hele oude beef met elkaar als het degene is die ik denk dat het is.
zaterdag 23 september 2017 om 20:49
Dat weet je niet. Genoeg sterfgevallen vandaag alleen al in Nederland.vrouwjagersma schreef: ↑23-09-2017 19:56Zo! Wat was het een mooie dag vandaag en we zijn er allemaal ook nog.
zaterdag 23 september 2017 om 20:50
ThunderassMan schreef: ↑23-09-2017 16:21Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog.
Bij deze(n) mijn oprechte excuses voor de verkeerde aannames.![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 24 september 2017 om 01:59
Djeez... niet kunnen slapen en dan maar lappen tekst gaan lezen in de hoop de slaap te vatten... Suzynogwat in het topic van Beetjegek: ben ik ook zo'n vrouw geworden. Waar haalt ze de zin vandaan om alle clichés en toebehoren uit haar toetsenbord te jassen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 24 september 2017 om 08:47
zondag 24 september 2017 om 08:55
Ik heb het even bekeken en wat ben ik blij met mijn slaappillen.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 september 2017 om 09:22
Die heb ik onder negeer gezet, ik trek dat echt niet die lappen tekst. Scroll me wezenloos.
zondag 24 september 2017 om 09:35
Ik sla die stukken altijd over. Vraag me af of er mensen zijn die ze echt lezen.