Napraattopic Deel 91

08-09-2017 19:05 3034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Jonari schreef:
24-09-2017 09:35
Ik sla die stukken altijd over. Vraag me af of er mensen zijn die ze echt lezen.
Ik niet in elk geval. Kwam het ook tegen maar vind er geen doorkomen aan.
Jonari schreef:
Ik sla die stukken altijd over. Vraag me af of er mensen zijn die ze echt lezen.
Ik niet, als ik een boek wil lezen ga ik wel naar de bieb.
Goeiemorgen, ik ben er nog! Wat teleurstellend zeg.
Jonari schreef:
Ik heb de neiging om haar te vragen wanneer we dat proefschrift nou eens in z'n geheel kunnen lezen.
Mijn scripties zijn korter dan 1 post van haar.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Ze heeft ooit eens een compliment gehad over haar o zo uitgebreide reacties. Daar moet je aan blijven voldoen natuurlijk.
Jonari schreef:
Ik kom daar ook niet doorheen. Ik hou van kort en bondig.
Francieneke had de ballen om het te vragen :-D
Oudblond schreef:
24-09-2017 01:59
Djeez... niet kunnen slapen en dan maar lappen tekst gaan lezen in de hoop de slaap te vatten... Suzynogwat in het topic van Beetjegek: ben ik ook zo'n vrouw geworden. Waar haalt ze de zin vandaan om alle clichés en toebehoren uit haar toetsenbord te jassen?

Lijkt me dat je wel moe werd van die teksten? Pffff echt mens hou op met die epistels.
Ik zie regelmatig de TO van een topic blij reageren op een post van Suzy. Dus ik zeg er niks van en scroll verder...
Courage-- schreef:
24-09-2017 10:16
Ik zie regelmatig de TO van een topic blij reageren op een post van Suzy. Dus ik zeg er niks van en scroll verder...
Logisch. De TO hoopt immers op reacties.
Maar het is wel abnormal veel tekst hoor.
Tarlin schreef:
24-09-2017 10:18
Logisch. De TO hoopt immers op reacties.
Maar het is wel abnormal veel tekst hoor.
Tuurlijk, de TO vindt het fijn want het is op haar of hem gericht.
Maar ook inhoudelijk wordt het dan wel gewaardeerd.

Het is ook abnormaal veel.
Ik lees ze wel eens schuin door en ik ben vooral verbaasd hoe ze eindeloos vaak hetzelfde kan zeggen.
Of dat je denkt dat ze haar punt heeft gemaakt en dan volgt er nóg een uiteenzetting, en nóg één.
Hoe zou ze IRL praten? ;-D
Wow heb wel eens eerder door reacties van Suzy heen gescrold, maar deze was denk ik het langste
Courage-- schreef:
24-09-2017 10:23
Tuurlijk, de TO vindt het fijn want het is op haar of hem gericht.
Maar ook inhoudelijk wordt het dan wel gewaardeerd.

Het is ook abnormaal veel.
Ik lees ze wel eens schuin door en ik ben vooral verbaasd hoe ze eindeloos vaak hetzelfde kan zeggen.
Of dat je denkt dat ze haar punt heeft gemaakt en dan volgt er nóg een uiteenzetting, en nóg één.
Hoe zou ze IRL praten? ;-D
Haha! Hetzelfde als hier. Kan niet anders..
Wat mij stoort is dat ze de hele situatie al geanalyseerd heeft en TO haar bevindingen en eindconclusie presenteert. Als een soort rapport. Ik zie forummers hier reageren die veel beknopter to the point kunnen komen en veel prettiger lezen.
Falathiel schreef:
24-09-2017 10:25
Wow heb wel eens eerder door reacties van Suzy heen gescrold, maar deze was denk ik het langste
Ik heb haar geloept en kan je zeggen van niet. :)
Er waren een keer een stel grapjassen die elke keer de epistels gingen quoten, met alleen comments ala ' wat een lange lap tekst zeg' oid eronder.
Zo ergerlijk. Je scrolde je suf.
Het-groepje schreef:
24-09-2017 10:34
Er waren een keer een stel grapjassen die elke keer de epistels gingen quoten, met alleen comments ala ' wat een lange lap tekst zeg' oid eronder.
:HA: Ik zou daar wel even de humor van inzien.Even hé.
Het-groepje schreef:
24-09-2017 10:34
Ik vind het wel grappig.

Maar vind dat al te veel moeite bij die teksten. Moet ik in de quote ook helemaal naar beneden gaan scrollen. Ben ik te lui voor denk.
Jonari schreef:
Ja die zijn er, oa. ik en zo ken ik er nog een paar. En als ik haar of een andere lange tekst quote dan haal ik meestal stukken eruit zodat je niet zo hoeft te scrollen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
O ja, die lappen tekst van die ene forumster, man man man. Vind het net spam en begin er nooit aan.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ah, ik zie dat de mods de gum terug hebben gevonden.
Ik lees de posts van Suzie niet omdat ik ze te lang vind maar ik vind het wel heel lief van haar dat ze zoveel moeite doet voor de TO, ze bedoeldt het goed. En idd zie ik de meeste TO's positief op haar reageren dus dat is toch fijn dan.
Katalina schreef:
24-09-2017 15:42
Ik lees de posts van Suzie niet omdat ik ze te lang vind maar ik vind het wel heel lief van haar dat ze zoveel moeite doet voor de TO, ze bedoeldt het goed. En idd zie ik de meeste TO's positief op haar reageren dus dat is toch fijn dan.
Is het om een ander te helpen of om zichzelf een podium te geven?
MoirenPhae schreef:
24-09-2017 16:03
Is het om een ander te helpen of om zichzelf een podium te geven?
Zal wel een mix van beide zijn waarin ego overheerst.
Tarlin schreef:
24-09-2017 16:09
Zal wel een mix van beide zijn waarin ego overheerst.
Ik denk dat 'het helpen' de tool is waarmee het podium gebouwd wordt.
Vaak is het ook slecht advies.
MoirenPhae schreef:
24-09-2017 16:12
Ik denk dat 'het helpen' de tool is waarmee het podium gebouwd wordt.
Vaak is het ook slecht advies.
Ik lees vooral invullen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven