Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 16 februari 2009 om 20:41
Pop, fijn dat je het verhaal herkent... hoewel... ik vind het eigenlijk niet zo'n goed teken als huisartsen zo reageren. Wat duurt dat lang zeg bij de GGD bij jouw in de buurt. Je hebt gelijk, we moeten toch gewoon een test kunnen krijgen bij onze huisarts, wat is dat toch voor iets belachelijks! Hou me maar op de hoogte hoe het bij jou verloopt, ben ik wel benieuwd naar nl. Wel raar dat zelfs een soa test bij jou werd geweigerd...
Indi, ik kom ook niet verder dan deze 2 sites, verder heb ik niets geprobeerd op dat vlak.
Ja het is zeker stil hier...
Indi, ik kom ook niet verder dan deze 2 sites, verder heb ik niets geprobeerd op dat vlak.
Ja het is zeker stil hier...
maandag 16 februari 2009 om 20:45
maandag 16 februari 2009 om 20:51
maandag 16 februari 2009 om 20:56
maandag 16 februari 2009 om 20:57
Ja Q ik vind het ook echt onbegrijpelijk... zeker omdat ik hoor dat het dus vaker geweigerd wordt. Bij GGD kan het inderdaad wel altijd, enige probleem is dat in onze hoofdstad je geen afspraken kunt maken en je dus echt uren kwijt bent om op je beurt te wachten. Vind eigenlijk gewoon dat mijn huisarts die test moet kunnen geven.
maandag 16 februari 2009 om 20:59
maandag 16 februari 2009 om 21:07
Hoi hoi...
Fijn dat het meegevallen is Indi, en dat je er geen spijt van hebt!
LM, vreemde reactie van je huisarts, niet professioneel ook!
Zou gewoon nog een keer terug gaan, en dan echt duidelijk maken aan je huisarts, dat je die test gewoon wilt..klaar! Mag hij toch niet weigeren?
Beterschap Vleer, en sterkte!
Ik heb het voorgevoel dat V. vanavond niet gaat bellen, weet ook niet waarom, maar dat gevoel heb ik gewoon..
Tsja..duidelijker kan je het niet hebben hé?
Fijn dat het meegevallen is Indi, en dat je er geen spijt van hebt!
LM, vreemde reactie van je huisarts, niet professioneel ook!
Zou gewoon nog een keer terug gaan, en dan echt duidelijk maken aan je huisarts, dat je die test gewoon wilt..klaar! Mag hij toch niet weigeren?
Beterschap Vleer, en sterkte!
Ik heb het voorgevoel dat V. vanavond niet gaat bellen, weet ook niet waarom, maar dat gevoel heb ik gewoon..
Tsja..duidelijker kan je het niet hebben hé?
maandag 16 februari 2009 om 21:19
maandag 16 februari 2009 om 21:21