Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
maandag 16 februari 2009 om 21:41
Tja t lullige aan SOA's is dat je chlamydia bv echt niet door hebt.. En wanneer je daar te lang mee doorloopt je kans hebt op onvruchtbaarheid..
Mannen komen er vaak wat eerder achter dat ze een soa hebben aangezien er dan bv rare rommel uit hun penis komt zetten..Zij hebben sneller klachten dan vrouwen.
Mannen komen er vaak wat eerder achter dat ze een soa hebben aangezien er dan bv rare rommel uit hun penis komt zetten..Zij hebben sneller klachten dan vrouwen.
maandag 16 februari 2009 om 21:43
maandag 16 februari 2009 om 21:46
maandag 16 februari 2009 om 21:50
Q-Q, Hij heeft zaterdag sms gestuurd, dat ie vandaag zou bellen, beloof het dan ook niet, toch?
Voel me nu best verdrietig, want het is echt geen klootzak, maar wil het gewoon begrijpen, zodat ik weet waar ik aan toe ben..
Lijkt er nu op, alsof hij het vanzelf wil laten doodbloeden, soort open einde..laat ik daar nou net niet tegen kunnen..
Voel me nu best verdrietig, want het is echt geen klootzak, maar wil het gewoon begrijpen, zodat ik weet waar ik aan toe ben..
Lijkt er nu op, alsof hij het vanzelf wil laten doodbloeden, soort open einde..laat ik daar nou net niet tegen kunnen..
maandag 16 februari 2009 om 21:53