Laarzenvraag
dinsdag 26 september 2017 om 12:39
Hallo dames,
Ik wil een paar laarzen kopen, nu heb ik daar 0 ervaring mee, en ken de merken ook niet, want ik ga een paar als cadeau kopen voor mijn vrouw.
Alleen, ik wil echt goede laarzen kopen, niet een stel dat na een jaar naar de kringloopcontainer gaat omdat ze lelijk geworden zijn of half versleten of iets dergelijks.
Kennen jullie merken waarvan je zegt dat na een paar jaar de laarzen nog steeds mooi en goed zijn? Natuurlijk bijj gewoon gebruik en onderhoud.
Alvast bedankt!
Ik wil een paar laarzen kopen, nu heb ik daar 0 ervaring mee, en ken de merken ook niet, want ik ga een paar als cadeau kopen voor mijn vrouw.
Alleen, ik wil echt goede laarzen kopen, niet een stel dat na een jaar naar de kringloopcontainer gaat omdat ze lelijk geworden zijn of half versleten of iets dergelijks.
Kennen jullie merken waarvan je zegt dat na een paar jaar de laarzen nog steeds mooi en goed zijn? Natuurlijk bijj gewoon gebruik en onderhoud.
Alvast bedankt!
dinsdag 26 september 2017 om 15:50
dinsdag 26 september 2017 om 16:37
Oppas is echt niet zo makkelijk. Dat hebben we echt geprobeerd maar dat ging mis.
We hebben een kind met autisme en flinke gedragsproblemen. Dat klinkt niet zo spannend misschien, maar een voorbeeld van iets dat we al een bijna twee jaar hebben speelt is dat zodra er iets gebeurt dat buiten de normale gang van zaken valt gaat onze dochter overgeven. Meestal binnen 10 minuten. Niet omdat ze misselijk is, dit is een gedragskwestie. En dat is niet alles.
Dus wij kiezen ervoor om haar zelf te helpen, we doen veel therapie en dat neemt enorme veel tijd. Vaak zijn wij om negen uur al moe.
Anyway, dit wou ik hier eigenlijk niet bespreken en we vonden ons beslist niet zielig of zo, maar er kwamen
zoveel goedbedoelde suggesties om maar een oppas te nemen of haar mee te nemen dat ik het toch even noemde.
We hebben een kind met autisme en flinke gedragsproblemen. Dat klinkt niet zo spannend misschien, maar een voorbeeld van iets dat we al een bijna twee jaar hebben speelt is dat zodra er iets gebeurt dat buiten de normale gang van zaken valt gaat onze dochter overgeven. Meestal binnen 10 minuten. Niet omdat ze misselijk is, dit is een gedragskwestie. En dat is niet alles.
Dus wij kiezen ervoor om haar zelf te helpen, we doen veel therapie en dat neemt enorme veel tijd. Vaak zijn wij om negen uur al moe.
Anyway, dit wou ik hier eigenlijk niet bespreken en we vonden ons beslist niet zielig of zo, maar er kwamen
zoveel goedbedoelde suggesties om maar een oppas te nemen of haar mee te nemen dat ik het toch even noemde.
dinsdag 26 september 2017 om 17:19
Ik slaag prima voor 150 euro. En dat zijn prima leren laarzen. Merk boeit mij niks. Maar er zullen ongetwijfeld mensen hier zij die dat heel belangrijk vinden en daar 400 euro aan uitgeven. Ieder z'n ding.
dinsdag 26 september 2017 om 23:53
Misschien een idee om online een aantal laarzen te bestellen b.v. bij Ziengs of Zalando, zodat je vrouw thuis kan passen en kijken welke haar het beste bevallen? Of dat je een cadeaubon geeft en ze zelf bestelt? De rest kun je dan terug sturen. Bij Zalando is er zelfs 100 dagen retourrecht. Panama Jack laarzen hebben meestal wel goede reviews.
dinsdag 26 september 2017 om 23:58
Als je niet in de gelegenheid bent om samen te gaan, laat je vrouw dan alleen gaan. Mijn vriend kent mij en mijn smaak prima, maar schoenen van hem cadeau krijgen die hij zonder mij heeft uitgezocht vind ik raar. En dikke kans dat ik ze ook niet mooi vind. Als jullie trouwens zo'n druk gezinsleven hebben, heeft ze dan niet meer aan een welnessbon o.i.d?
woensdag 27 september 2017 om 20:51
woensdag 27 september 2017 om 20:53
Ik ben enorme fan van Panama Jack laarzen. Heb 2 paar die geweldig lopen. Maar ook die zijn best prijzig, maar je krijgt er wel kwaliteit voor.Inktlijn schreef: ↑26-09-2017 23:53Misschien een idee om online een aantal laarzen te bestellen b.v. bij Ziengs of Zalando, zodat je vrouw thuis kan passen en kijken welke haar het beste bevallen? Of dat je een cadeaubon geeft en ze zelf bestelt? De rest kun je dan terug sturen. Bij Zalando is er zelfs 100 dagen retourrecht. Panama Jack laarzen hebben meestal wel goede reviews.
woensdag 27 september 2017 om 23:30
Wat goed om te horen
woensdag 27 september 2017 om 23:59
Een welnessbon?! Gruwel!Coco87 schreef: ↑26-09-2017 23:58Als je niet in de gelegenheid bent om samen te gaan, laat je vrouw dan alleen gaan. Mijn vriend kent mij en mijn smaak prima, maar schoenen van hem cadeau krijgen die hij zonder mij heeft uitgezocht vind ik raar. En dikke kans dat ik ze ook niet mooi vind. Als jullie trouwens zo'n druk gezinsleven hebben, heeft ze dan niet meer aan een welnessbon o.i.d?
Ik vind een paar laarzen echt superlief, maar zo lastig uitzoeken online.
donderdag 28 september 2017 om 10:25
Ja mij maak je daar ook niet blij mee, maar vandaar dat "o.i.d." omdat er wel erg de nadruk wordt gelegd op het drukke gezinsleven is iets anders misschien meer welkom?
maandag 2 oktober 2017 om 22:11
Thx allemaal voor de suggesties!
Zoals turquasi en anderen voorstelden heb ik een aantal verschillende besteld. Net op tijd kwamen ze allemaal voor zondag binnen (verjaardag).
Ze vond ze, op 1 stel na, allemaal wel mooi, maar deze heeft vond ze het mooist en gelukkig goed zitten: https://www.fashion-boots.com/nl/sendra ... /a-331296/
Zoals turquasi en anderen voorstelden heb ik een aantal verschillende besteld. Net op tijd kwamen ze allemaal voor zondag binnen (verjaardag).
Ze vond ze, op 1 stel na, allemaal wel mooi, maar deze heeft vond ze het mooist en gelukkig goed zitten: https://www.fashion-boots.com/nl/sendra ... /a-331296/