Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 26 september 2017 om 15:24
Degene die de moeite doet een ava van een medeforummer te googlen voor dat doel.
dinsdag 26 september 2017 om 15:29
Is hier ook een abattoir?
dinsdag 26 september 2017 om 15:47
Mijn ideeLady*Voldemort schreef: ↑26-09-2017 15:24Dan zouden we het over zwarte piet kunnen gaan hebben, gezellig![]()
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 26 september 2017 om 15:53
Kijk er nu al naar uit! Misschien kan ik dit jaar de black privilege vip lounge wel vinden, lekker champagne drinken, zin in!Lady*Voldemort schreef: ↑26-09-2017 15:24Dan zouden we het over zwarte piet kunnen gaan hebben, gezellig![]()
dinsdag 26 september 2017 om 15:56
Zij wel. Ik kom natuurlijk weer terecht in een kale sportkantine, met formica tafeltjes en automatendrabHet-groepje schreef: ↑26-09-2017 15:53Kijk er nu al naar uit! Misschien kan ik dit jaar de black privilege vip lounge wel vinden, lekker champagne drinken, zin in!
dinsdag 26 september 2017 om 15:57
dinsdag 26 september 2017 om 16:01
De leukste topics vind ik die met "ik ben radeloos" beginnen of met "wat denken jullie?" eindigen. De TO's zijn ook altijd dolgelukkig in hun leven, MAAR, en dan volgt een bak ellende. hahahaha Sowieso valt het me op dat van ruim 80% van de topics de topicstarter zichzelf tegenspreekt en na de OP ineens met een plotwending komt waardoor alle reacties die daaraan vooraf gingen nergens meer op slaan.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
dinsdag 26 september 2017 om 16:14
Staat er al een graftak klaar?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
dinsdag 26 september 2017 om 17:40
De 100ste
* honderd plaatjes van iets ( dat zijn dan dus 30 onderwerpen. Volgens mij doet Ama nog steeds de agenda, dus die zou onderwerpen aan kunnen dragen)
* napraten over nicks en avatars
* Napraten enkel over topics van vóór deze laatste napraatserie
* honderd plaatjes van iets ( dat zijn dan dus 30 onderwerpen. Volgens mij doet Ama nog steeds de agenda, dus die zou onderwerpen aan kunnen dragen)
* napraten over nicks en avatars
* Napraten enkel over topics van vóór deze laatste napraatserie
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 26 september 2017 om 17:48
Goeie suggesties! Ik bedenk zojuist nog wat festiviteiten:
* Napraten over alle verleden napraatruzies, en deze nog eens dunnetjes overdoen
* Tijdelijk toelaten alle gepermabande napraters, alleen voor Napraat De Honderdste
* Grote Nick Wissel Bingo: wie was wie? Hoofdprijs: levenslang banloos forummen.
En dan vragen we Solo voor de koffie en Jonari voor de wijn.