Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 26 september 2017 om 13:19
Met een overspelige echtgenoot die zijn maîtresse zwanger heeft gemaakt.Het-groepje schreef: ↑26-09-2017 13:12Ik stel voor: Borstvoeding tijdens zwemles in een zwembad in een zwarte buurt, als thuisblijfmoeder.
dinsdag 26 september 2017 om 13:24
Even geduld er start straks een nieuwe inentingscampagne. En er komt vast een topic over de griepprik.
dinsdag 26 september 2017 om 13:27
Ja, dat zou wel eens een mooie aanvulling kunnen zijn. Met eventueel nog een paard erbij, want waarom ook niet?
dinsdag 26 september 2017 om 13:32
Inderdaad.
dinsdag 26 september 2017 om 13:38
En help! In de titel.
dinsdag 26 september 2017 om 13:41
"Help! Ik weet het niet meer!" of zo met als OP een heel relaas met weinig alinea's.
dinsdag 26 september 2017 om 13:41
Dat moet natuurlijk HELP!!!!! zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 26 september 2017 om 13:59
Waarom zou je een caramelkleurige mevrouw , of een tintje donkerder, of net een tintje lichter eigenlijk bestempelen als " zwart " ? We noemen chinezen , japanners en andere aziaten ook geen " gele meneren en mevrouwen " .Katalina schreef: ↑26-09-2017 13:03Ik vraag me hetzelfde af als Grob.
Kan me nog discussies herinneren waarbij het echt not done was om als blanke te spreken over zwarte mensen.
En nu zie ik ze zelf wel gewoon vrolijk ouwehoeren over zwart en wit en weet ik het wat. Is dat dan nu ineens weer niet zo vreselijk als dat ze het zelf deden voorkomen?
Ben hier echt verbaasd over.
Maar dat je ( FV )in dit geval ) dan zo aangvallen wordt omdat je een specifieke manier van opvoeden aanduidt als zwart, om aan te geven dat het heel anders dan een " witte opvoeding en achtergrond " dat vind ik wel getuigen van hele lange tenen, hoor. Context is alles.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 26 september 2017 om 14:41
Ik zal de mythe ontkrachtigen:blijfgewoonbianca schreef: ↑26-09-2017 14:01Ja, nou ; wat een privileges allemaal, zeg.
Tsjongejongjonge.
Ook ik word niet met gejuich en bloemen overladen als ik iemand zwart noem.
Of nikker roep.
Het valt allemaal erg tegen.
dinsdag 26 september 2017 om 14:43