Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Cateautje schreef:
26-09-2017 10:52
Hallo meisjes!
Ik ben er weer. Alles is goed met mij, ik hoop met jullie ook. :)
:hello: Hoe staat het kittens/kattinsgewijs Cateau?
Ha daar ben je weer Cateau....ja hoor, alles oké hier.

Chris.......gadver! !
prada schreef:
26-09-2017 11:15
:hello: Hoe staat het kittens/kattinsgewijs Cateau?
Nope, ik ben nog helemaal allenig en zoooo zielig. :'( Maar komt goed, ik vind wel een leuk vriendinnetje de komende tijd. :)
Ik heb deze gevonden, 13 weken oud en een dametje. Wat vinden jullie van haar?

Afbeelding
Ohh wat een schatje Cateau. En wat staat ze mooi hoog op haar pootjes :flirting:
prada schreef:
26-09-2017 12:00
Ohh wat een schatje Cateau. En wat staat ze mooi hoog op haar pootjes :flirting:
Ja poepertje hè. :proud:

Vind haar wel wat jong, maar dat is een kwestie van tijd en ik kan haar naar eigen inzicht opvoeden.
Alle reacties Link kopieren
Leuk katje.nog n jonkie.lijkt mij ook veel prettiger.kun je haar nog opvoeden.
Viel mij ook op Prada hoog op de pootjes..
Is ze al bij jou.?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nee, ik heb me aangemeld als potentiële slavin, even de eigenaar afwachten.
Edit:
Net een mailtje gekregen, de kitten is al weg, dus verder zoeken dan maar.
Hallo!
Ik ben zwaar overprikkeld, ik snap niet waarom ik elke keer mijn grenzen over blijf gaan maar goed. Nu ben ik dus supermoe ervan.

Wel heel veel vijgen op de markt gekocht (10 voor 1,50!) en die staan nu met geitenkaas in de oven. Lekker.

Verder het besef dat ik over drie weken ga trouwen en mijn weken worden zo vol gegooid en ik moet zoveel doen voor het trouwen nog en de nieuwe woning.
Maargoed, ik ga ook over drie weken op vakantie dus daar houd ik me maar aan vast!
Goedemiddag allemaal, fijne middag

Zo, weer een dagje voorbij gevlogen en eigen helemaal niets gedaan alleen een beetje rommelen in huis en snuffelen op het internet. houtkachel is geregeld, zal zo wel even een foto plaatsen. Volgende week komt er een installateur om deze te installeren :) Nog geen vloerkleed, weet niet welke.. moeilijke keuze. Verder hier wel alles lopend en gezond.

Vandaag weer lekker weer! Meiden spelen in de tuin met vriendinnetjes, zelf met een kop thee aan de tuintafel. Even genieten ervan.
Gewandeld vandaag en even in de tuin gewerkt. Nu even een wokschotel snijden en wokken; brocolli, paprikareepjes en kippedijenreepjes en ik denk straks ook wat sesamzaadjes erover en misschien uitje.
annapicobella wijzigde dit bericht op 26-09-2017 19:46
1.24% gewijzigd
Everything you see I owe to spaghetti!
Mijn oudste kat is bijzonder vervelend aan het doen. Leuk hoor, zo'n kat die lekker meevoelt als je ongesteld moet worden maar ik zou toch graag hebben dat ze stopt met klieren. :(
Marquise schreef:
26-09-2017 18:21
Mijn oudste kat is bijzonder vervelend aan het doen. Leuk hoor, zo'n kat die lekker meevoelt als je ongesteld moet worden maar ik zou toch graag hebben dat ze stopt met klieren. :(
Zet een doos neer.
Oeps, 9 gevulde vijgen op. Nu zit ik vol. :facepalm:
Cateautje schreef:
26-09-2017 18:28
Zet een doos neer.
Dat is een heel goede Cateautje als afleiding
Daremanda schreef:
26-09-2017 18:29
Oeps, 9 gevulde vijgen op. Nu zit ik vol. :facepalm:
Wist niet dat je vijgen kunt vullen, met wat vul je dan dat je zo vol zit.

Hier heerlijk gegeten, "mama ik meer." Vroeg mijn oudste, oké opgeschept een heel bord vol en mevrouw eet (bijna likt) het hele bord leeg. Tjonge! Echt een alles eter en bodemloze punt.

Zo de jongste naar bed, dan de oudste en vanavond een vriendin over die wil praten over iets :?: Natuurlijk welkom en heb luisterende oren.

Fijne avond
Was van plan een stuk kaas te kopen van 450 gram. Kom ik in de winkel, pak een stuk kaas en nog meer natuurlijk. Kom ik thuis, maak het open en smeer een boterham, blijkt het een kilo te zijn. Nu moet ik kaas eten tot ik er bij neerval, want zo op mijn boterhammetje komt dat natuurlijk nooit op.
Ik heb ook altijd wat.
sonjavg schreef:
26-09-2017 18:35

Hier heerlijk gegeten, "mama ik meer." Vroeg mijn oudste, oké opgeschept een heel bord vol en mevrouw eet (bijna likt) het hele bord leeg. Tjonge! Echt een alles eter en bodemloze punt.

Zo de jongste naar bed, dan de oudste en vanavond een vriendin over die wil praten over iets :?: Natuurlijk welkom en heb luisterende oren.

Fijne avond
Ik vul ze met geitenkaas, superlekker, even in de oven (200g) en smullen.
(Je snijdt de vijgen open (kruislings ofzo) en stopt daar stukje geitenkaas in.
Cateautje schreef:
26-09-2017 18:28
Zet een doos neer.
Zodat ze vanuit een doos kan gaan mekkeren? Dat vind ik niet echt opschieten. :)
Marquise schreef:
26-09-2017 19:22
Zodat ze vanuit een doos kan gaan mekkeren? Dat vind ik niet echt opschieten. :)
Heb geen kat of poes, maar weet van familie en kennissen dat een doos echt werkt, net als een speelgoed dan wel nep muis. De kat of poes gaat er mee spelen en is best lang zoet ermee. Zie zoveel poezen of katten die lekker liggen in een doos of koffer :)
Daremanda schreef:
26-09-2017 19:09
O maar eens proberen dan
anoniem_352329 wijzigde dit bericht op 26-09-2017 19:29
32.47% gewijzigd
Ik ben opgegroeid met katten en ik weet dat het bij deze Dame niet werkt. Ze wil aandacht en op me plakken, en ik wil dat nu vooral niet.
sonjavg schreef:
26-09-2017 19:28

O maar eens proberen dan
Ja, :D wel de zachte geitenkaas pakken, niet de andere (blok/stuk ofzo) je kan op gevoel vullen dus niet 1 plakje in 1 vijg stoppen dat is overkill.
En ik doe ongeveer 20 minuten op 200 graden maar ligt aan je oven.
Daremanda schreef:
26-09-2017 19:09
Oehh dat klinkt lekker. Misschien van het weekend eens maken.
Daremanda schreef:
26-09-2017 19:31
Ja, :D wel de zachte geitenkaas pakken, niet de andere (blok/stuk ofzo) je kan op gevoel vullen dus niet 1 plakje in 1 vijg stoppen dat is overkill.
En ik doe ongeveer 20 minuten op 200 graden maar ligt aan je oven.
Nee een vijg is niet zo groot :bonk: dat weet ik wel weer. Maar zal mijn gevoel laten spreken Daremanda, morgen want dan kan ik weer boodschappen doen. Ben heel erg benieuwt en mijn smaakpapillen ook.

Tjee, wat heeft mijn oudste van zes. Bezig met omkleden om te gaan slapen, begint ze opeens te zingen dansend in haar blootje :rofl: Iets over het bos.. Lekker gek doen, volgens mij heeft ze dat van mij.
sonjavg schreef:
26-09-2017 18:35

Fijne avond
Als ik het zo allemaal lees heb je hele leuke kinderen. Hopelijk kan je vriendin haar hart luchten. Lief dat je er voor haar bent.
Cateautje schreef:
26-09-2017 19:07
Was van plan een stuk kaas te kopen van 450 gram. Kom ik in de winkel, pak een stuk kaas en nog meer natuurlijk. Kom ik thuis, maak het open en smeer een boterham, blijkt het een kilo te zijn. Nu moet ik kaas eten tot ik er bij neerval, want zo op mijn boterhammetje komt dat natuurlijk nooit op.
Ik heb ook altijd wat.
Kaasjunk meldt zich! Waar moet ik zijn?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven