Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
dinsdag 26 september 2017 om 16:02
Hallo!
Ik ben zwaar overprikkeld, ik snap niet waarom ik elke keer mijn grenzen over blijf gaan maar goed. Nu ben ik dus supermoe ervan.
Wel heel veel vijgen op de markt gekocht (10 voor 1,50!) en die staan nu met geitenkaas in de oven. Lekker.
Verder het besef dat ik over drie weken ga trouwen en mijn weken worden zo vol gegooid en ik moet zoveel doen voor het trouwen nog en de nieuwe woning.
Maargoed, ik ga ook over drie weken op vakantie dus daar houd ik me maar aan vast!
Ik ben zwaar overprikkeld, ik snap niet waarom ik elke keer mijn grenzen over blijf gaan maar goed. Nu ben ik dus supermoe ervan.
Wel heel veel vijgen op de markt gekocht (10 voor 1,50!) en die staan nu met geitenkaas in de oven. Lekker.
Verder het besef dat ik over drie weken ga trouwen en mijn weken worden zo vol gegooid en ik moet zoveel doen voor het trouwen nog en de nieuwe woning.
Maargoed, ik ga ook over drie weken op vakantie dus daar houd ik me maar aan vast!
dinsdag 26 september 2017 om 16:04
Goedemiddag allemaal, fijne middag
Zo, weer een dagje voorbij gevlogen en eigen helemaal niets gedaan alleen een beetje rommelen in huis en snuffelen op het internet. houtkachel is geregeld, zal zo wel even een foto plaatsen. Volgende week komt er een installateur om deze te installeren
Nog geen vloerkleed, weet niet welke.. moeilijke keuze. Verder hier wel alles lopend en gezond.
Vandaag weer lekker weer! Meiden spelen in de tuin met vriendinnetjes, zelf met een kop thee aan de tuintafel. Even genieten ervan.
Zo, weer een dagje voorbij gevlogen en eigen helemaal niets gedaan alleen een beetje rommelen in huis en snuffelen op het internet. houtkachel is geregeld, zal zo wel even een foto plaatsen. Volgende week komt er een installateur om deze te installeren
Vandaag weer lekker weer! Meiden spelen in de tuin met vriendinnetjes, zelf met een kop thee aan de tuintafel. Even genieten ervan.
dinsdag 26 september 2017 om 18:11
Gewandeld vandaag en even in de tuin gewerkt. Nu even een wokschotel snijden en wokken; brocolli, paprikareepjes en kippedijenreepjes en ik denk straks ook wat sesamzaadjes erover en misschien uitje.
annapicobella wijzigde dit bericht op 26-09-2017 19:46
1.24% gewijzigd
Everything you see I owe to spaghetti!
dinsdag 26 september 2017 om 18:35
Dat is een heel goede Cateautje als afleiding
Wist niet dat je vijgen kunt vullen, met wat vul je dan dat je zo vol zit.
Hier heerlijk gegeten, "mama ik meer." Vroeg mijn oudste, oké opgeschept een heel bord vol en mevrouw eet (bijna likt) het hele bord leeg. Tjonge! Echt een alles eter en bodemloze punt.
Zo de jongste naar bed, dan de oudste en vanavond een vriendin over die wil praten over iets
Fijne avond
dinsdag 26 september 2017 om 19:07
Was van plan een stuk kaas te kopen van 450 gram. Kom ik in de winkel, pak een stuk kaas en nog meer natuurlijk. Kom ik thuis, maak het open en smeer een boterham, blijkt het een kilo te zijn. Nu moet ik kaas eten tot ik er bij neerval, want zo op mijn boterhammetje komt dat natuurlijk nooit op.
Ik heb ook altijd wat.
Ik heb ook altijd wat.
dinsdag 26 september 2017 om 19:09
Ik vul ze met geitenkaas, superlekker, even in de oven (200g) en smullen.sonjavg schreef: ↑26-09-2017 18:35Dat is een heel goede Cateautje als afleiding
Hier heerlijk gegeten, "mama ik meer." Vroeg mijn oudste, oké opgeschept een heel bord vol en mevrouw eet (bijna likt) het hele bord leeg. Tjonge! Echt een alles eter en bodemloze punt.
Zo de jongste naar bed, dan de oudste en vanavond een vriendin over die wil praten over ietsNatuurlijk welkom en heb luisterende oren.
Fijne avond
(Je snijdt de vijgen open (kruislings ofzo) en stopt daar stukje geitenkaas in.
dinsdag 26 september 2017 om 19:28
Heb geen kat of poes, maar weet van familie en kennissen dat een doos echt werkt, net als een speelgoed dan wel nep muis. De kat of poes gaat er mee spelen en is best lang zoet ermee. Zie zoveel poezen of katten die lekker liggen in een doos of koffer
O maar eens proberen dan
anoniem_352329 wijzigde dit bericht op 26-09-2017 19:29
32.47% gewijzigd
dinsdag 26 september 2017 om 19:31
dinsdag 26 september 2017 om 19:51
Nee een vijg is niet zo groot
Tjee, wat heeft mijn oudste van zes. Bezig met omkleden om te gaan slapen, begint ze opeens te zingen dansend in haar blootje
dinsdag 26 september 2017 om 19:52
Als ik het zo allemaal lees heb je hele leuke kinderen. Hopelijk kan je vriendin haar hart luchten. Lief dat je er voor haar bent.sonjavg schreef: ↑26-09-2017 18:35Dat is een heel goede Cateautje als afleiding
Zo de jongste naar bed, dan de oudste en vanavond een vriendin over die wil praten over ietsNatuurlijk welkom en heb luisterende oren.
Fijne avond
dinsdag 26 september 2017 om 19:59
Kaasjunk meldt zich! Waar moet ik zijn?Cateautje schreef: ↑26-09-2017 19:07Was van plan een stuk kaas te kopen van 450 gram. Kom ik in de winkel, pak een stuk kaas en nog meer natuurlijk. Kom ik thuis, maak het open en smeer een boterham, blijkt het een kilo te zijn. Nu moet ik kaas eten tot ik er bij neerval, want zo op mijn boterhammetje komt dat natuurlijk nooit op.
Ik heb ook altijd wat.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras