Acuut nierfalen kat
donderdag 21 september 2017 om 07:10
Topic starter zegt het al! Zo uit het niets heeft mijn kat acuut nierfalen volgens de dieren arts dit vannuit een bloed onderzoek.
Wij dachten wat hebben we in godsnaam over het hoofd gezien behalve dat ze sinds een week mega veel.dronk. ze is niet piep jong meer maar afscheid van haar nemen wil ik eigenlijk ook niet. Tegen mijn vriend hebben ze gezegd ga maar genieten van haar zolang ze nog heeft...
Is er dan helemaal niets te doen meer denk ik behalve.zware.medicatie? Ik was er niet bij?
Wie heeft dit meegemaakt? Zijn er nog.mogelijkheden of moet ik ze zelf weer bellen voor het.volledige verhaal.
Ik heb er niet van geslapen vannacht...
Wij dachten wat hebben we in godsnaam over het hoofd gezien behalve dat ze sinds een week mega veel.dronk. ze is niet piep jong meer maar afscheid van haar nemen wil ik eigenlijk ook niet. Tegen mijn vriend hebben ze gezegd ga maar genieten van haar zolang ze nog heeft...
Is er dan helemaal niets te doen meer denk ik behalve.zware.medicatie? Ik was er niet bij?
Wie heeft dit meegemaakt? Zijn er nog.mogelijkheden of moet ik ze zelf weer bellen voor het.volledige verhaal.
Ik heb er niet van geslapen vannacht...
woensdag 27 september 2017 om 21:27
Semintra misschien? Mijn kat (ook nierfalen) eageerde daar destijds ook niet goed op. Direct contact opnemen met de dierenarts zou ik zeggen. Er zijn andere middelen.
Heb je verder overal water staan al? Kost vrijwel niets, kan nooit kwaad, en kan een kat met nierfalen in elk geval stimuleren zoveel mogelijk te drinken.
Heb je verder overal water staan al? Kost vrijwel niets, kan nooit kwaad, en kan een kat met nierfalen in elk geval stimuleren zoveel mogelijk te drinken.
donderdag 28 september 2017 om 07:14
EllieFiederellie schreef: ↑27-09-2017 21:27Semintra misschien? Mijn kat (ook nierfalen) eageerde daar destijds ook niet goed op. Direct contact opnemen met de dierenarts zou ik zeggen. Er zijn andere middelen.
Ja die bedoel ik! Overal staat water ze word de hele dag in de gaten gehouden door mijn vriend ze wou gister niet echt eten heeft overgegeven. Vanmorgen heeft ze weer gegeten. We hebben morgen weer een afspraak met de dierenarts.
donderdag 28 september 2017 om 14:08
Is het mogelijk eerder al contact op te nemen met de dierenarts, misschien telefonisch overleggen als een afspraak niet gaat? Dan kun je in elk geval overleggen of je door moet gaan met semintra.
donderdag 28 september 2017 om 18:03
Ik heb overlegd ja ik moet doorgaan maar ze krijgt er misselijkheid remmers bij even een paardagen weer aan kijken hoe dat gaat.EllieFiederellie schreef: ↑28-09-2017 14:08Is het mogelijk eerder al contact op te nemen met de dierenarts, misschien telefonisch overleggen als een afspraak niet gaat? Dan kun je in elk geval overleggen of je door moet gaan met semintra.
donderdag 28 september 2017 om 20:09
Dank je!