Acuut nierfalen kat

21-09-2017 07:10 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Topic starter zegt het al! Zo uit het niets heeft mijn kat acuut nierfalen volgens de dieren arts dit vannuit een bloed onderzoek.

Wij dachten wat hebben we in godsnaam over het hoofd gezien behalve dat ze sinds een week mega veel.dronk. ze is niet piep jong meer maar afscheid van haar nemen wil ik eigenlijk ook niet. Tegen mijn vriend hebben ze gezegd ga maar genieten van haar zolang ze nog heeft...

Is er dan helemaal niets te doen meer denk ik behalve.zware.medicatie? Ik was er niet bij?

Wie heeft dit meegemaakt? Zijn er nog.mogelijkheden of moet ik ze zelf weer bellen voor het.volledige verhaal.

Ik heb er niet van geslapen vannacht...
Juist izzy! Vind ik ook ze vond wel dat me kat er erg goed uitzag en posistief dat ze goed eet en niet overgeeft.
Nou poezebeest heeft nu simentra medicatie voor haar nieren en bloeddruk maar nu wilt ze amper eten en gaf ze vandaag voor het eerst over.... heeft iemand dit eerder gezien bij zijn of haar kat?
Semintra misschien? Mijn kat (ook nierfalen) eageerde daar destijds ook niet goed op. Direct contact opnemen met de dierenarts zou ik zeggen. Er zijn andere middelen.

Heb je verder overal water staan al? Kost vrijwel niets, kan nooit kwaad, en kan een kat met nierfalen in elk geval stimuleren zoveel mogelijk te drinken.
EllieFiederellie schreef:
27-09-2017 21:27
Semintra misschien? Mijn kat (ook nierfalen) eageerde daar destijds ook niet goed op. Direct contact opnemen met de dierenarts zou ik zeggen. Er zijn andere middelen.

Heb je verder overal water staan al? Kost vrijwel niets, kan nooit kwaad, en kan een kat met nierfalen in elk geval stimuleren zoveel mogelijk te drinken.

Ja die bedoel ik! Overal staat water ze word de hele dag in de gaten gehouden door mijn vriend ze wou gister niet echt eten heeft overgegeven. Vanmorgen heeft ze weer gegeten. We hebben morgen weer een afspraak met de dierenarts.
Lavendel2 schreef:
28-09-2017 07:14
Ja die bedoel ik! Overal staat water ze word de hele dag in de gaten gehouden door mijn vriend ze wou gister niet echt eten heeft overgegeven. Vanmorgen heeft ze weer gegeten. We hebben morgen weer een afspraak met de dierenarts.
Is het mogelijk eerder al contact op te nemen met de dierenarts, misschien telefonisch overleggen als een afspraak niet gaat? Dan kun je in elk geval overleggen of je door moet gaan met semintra.
28-09-2017 14:08
Is het mogelijk eerder al contact op te nemen met de dierenarts, misschien telefonisch overleggen als een afspraak niet gaat? Dan kun je in elk geval overleggen of je door moet gaan met semintra.
Ik heb overlegd ja ik moet doorgaan maar ze krijgt er misselijkheid remmers bij even een paardagen weer aan kijken hoe dat gaat.
Lavendel2 schreef:
28-09-2017 18:03
Ik heb overlegd ja ik moet doorgaan maar ze krijgt er misselijkheid remmers bij even een paardagen weer aan kijken hoe dat gaat.
Ik duim voor je! Sterkte!
28-09-2017 18:48
Ik duim voor je! Sterkte!
Dank je!
Even een update na veel verdriet mijn poezebeest heeft op 17 oktober het loodje gelegd na van alles geprobeerd te hebben hebben we haar toch moeten inslapen....
Ach, wat verdrietig Lavendel. Wat een rotziekte is het toch ook.
Veel sterkte met het gemis :hug:
Een dag niemand afgezeken is een dag niet geleefd.
Sterkte :hug:
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Sterkte Lavendel! Altijd verdrietig om je poezemaatje te moeten missen!
Dank je wel allen ik mis haar vreselijk ook gewenning van haar karaktertje samen koffie zij dus oo schoot mega spinnen ze is sinds gister terug maar dan in een potje krijg ze als nog haar plekje weer thuis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven