Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het was wel bij de Action hé, maar dan vond ik het bizar.
Ik wil het op een deur in de wc, zodat men kan kliederen xD.
Misschien was de prijs van de zwarte schoolbordverf de reden dat wij iets donkergroenigs hadden. :idee:
Het prijsprobleem zou dus ook al in het guldentijdperk geweest kunnen zijn. O_O Nu is het net alsof ik al heel oud ben, maar meestal vind ik dat wel meevallen. :P

Heb hier nog een pot latex staan. Er is een klein stukje lelijke muur, maar als ik dat ga verven moet waarschijnlijk de héééle muur, dus ik stel het lekker nog een maandje (of 12) langer uit. :popcorn:

Als ik niet hier ben:
- werk
- facebook
- leesboek
- ander forum
- soms ineens een real life buiten mijn werk om
Net terug van de fysio. Een elleboog die al maanden moeilijk doet en de laatste maand weer meer zeer ging doen, ondanks de vakantie en niet muizen enzo. Het is fijn gemasseerd (au o_o ) en getaped. Ik mocht kiezen tussen huidkleur en vrolijk felblauw. Doe maar felblauw dan. Nu zit er dus felblauw tape van bovenop mijn hand tot achter mijn elleboog, en pas daarna zei ze dat het minstens 5 dagen moet blijven zitten... juist. Maar even mijn kledingkeuze op aanpassen dus!
Toevoeging: het is wel een heel vrolijk kleurtje op deze druilerige dag, dat is dan wel weer fijn :sun:
The owls are not what they seem
Druilerig? Hier is het juist zonnig!

Ik moet eigenlijk ook nog schilderen in huis. Maar ik kom gewoonweg nergens aan toe. Voelt zo slecht, maar toch.
Hier werd het vanmiddag gelukkig ook zonnig Aza. En een dagje niksdoen is ook wel eens goed.
We zouden gaan schilderen vandaag, alleen hadden we geen terpetine.
Dus nu morgen maar en nu rollercoaster spelen.
Hier zijn twee muren inmiddels grijs! Nu nog een kozijntje verven en dan is t helemaal klaar. Alleen vindt mijn elleboog het allemaal niet zo leuk, was te verwachten natuurlijk... misschien morgen maar even niks dan. Neem ik een voorbeeld aan Aza :)
Haai sweeties!

Hele dag regen hier, Nou ja, eind van de dag was het droog, maar toen hoefde het van mij niet meer ;)

Goed bezig, Lady!
Koekjes gebakken, de tijd in de oven gehad, was de onderkant nog niet helemaal gaar :rofl:
Maar nu zijn ze gelukt en lekker.
Had ik al gezegd dat vriendlief totaal niet op ex lijkt?

Het is zooooooooon schat!
Ha Elfje! Fijn je weer te zien!
LadyL0101 schreef:
30-09-2017 22:45
Ha Elfje! Fijn je weer te zien!
:lips:

Aza, koekjes! Waar moet ik zijn?
Gisteren regen maar einde van de middag toch mooi weer. Even naar het Stedelijk museum geweest, wat gegeten en toen naar de Arena. Het was weer geweldig! op Schiphol flink zitten bunkeren bij Burger King en naar ons hotel en we lagen tegen 1.00 uur in bed.

Helaas werd ik om 6 uur wakker met mega hoofdpijn en natuurlijk niks bij me. Gelukkig was de receptioniste zo aardig om me wat paracetamol te geven en nu is het gezakt. Dadelijk douchen en ontbijt en dan weer naar huis. Vanmiddag een borrel bij vrienden.
Vanavond maar op tijd naar bed.
Rolling Stones gisteren?
5 uurtjes slaap is wel weinig.

Leuk & lekker Aza

ik zit aan mijn brunch.
Ja de Rolling Stones. Was gaaf. Gelukkig nog even kunnen slapen maar ben wel doodmoe.
Nu heel even thuis en dan moeten we weer weg. Gezellig maar jammer dat het net vandaag is.
Elfje112 schreef:
01-10-2017 07:16
:lips:

Aza, koekjes! Waar moet ik zijn?
In het Zuid-Westen des lands.
Al zijn ze bijna op xD
Another day at the office. Ik heb wel koffie nodig
We waren gisteren op tijd thuis en ik lag om 21.30 al te slapen en man nog eerder want hij is nu snot verkouden. Hij heeft vandaag een vrije dag.
Vanmorgen even vergaderd en verder wat huishouden gedaan.
En nu hou ik verder mijn gemak en surf maar vakanties.
Leuk Dolfje, The Stones! Je weet toch maar nooit of het de laatste keer is... Beterschap voor je man en duimen dat jij zelf niet ziek wordt! Surfen naar vakanties is altijd goed.

Hier ook een zieke man thuis, dus ik ga maar eens afsluiten en thuis kijken hoe het met hem gaat.
Beterschap voor de zieke mannen!

Ik ga dadelijk mezelf naar de sportschool slepen... Moet echt weer eens gaan.
Goedemorgen. Sporten heb ik dus ook al twee weken niet gedaan ivm de verkoudheid. Donderdag heb ik weer tijd dan moet ik ook echt van mezelf.
Sportschool... ja, daar had ik gisteravond naar toe gewild. Maar kwam zelf thuis met hoofdpijn en man bleek nog niet in staat om te koken, dus het was zo weer te laat voor de groepsles. Volgende week beter maar weer (dit roep ik al een week of 6 :-$ )
Ik ben nu een maand niet geweest, echt zo slecht! Even mijn boterham wegwerken en dan ga ik.
Zet 'm op Elf! Goed bezig!
Go Elf! Go Elf! Go Elf!

Ik doe niet aan sportschool, dat werkt voor mij gewoon niet :(
Go Elf!

Sportschool voorbij lopen of fietsen in plaats van al zittend in de bus is geloof ik het beste dat ik sportschooltechnisch gedaan heb de laatste jaren..............

Voor wie het opgevallen was: ander forum doet het nu weer :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven