Hoe verder?
vrijdag 29 september 2017 om 17:48
vrijdag 29 september 2017 om 17:58
Uhm.... Verhuizen ? Zodat je wordt afgesneden van je vrienden, vertrouwde omgeving en steun ? Zodat je helemaal aan hem bent overgeleverd en moeilijker bij hem weg kan ? Los van het feit dat klappen en agressie gewoon een reden zijn om hem het huis uit te trappen en aangifte te doen, weet je zeker dat je een relatie met iemand wilt die boos wordt om de verkeerde shampoo ? Ik zou bijna aan het n-woord gaan denken.....
vrijdag 29 september 2017 om 18:13
Op youtube staat een TED talk van een vrouw die mishandeld werd in haar relatie. De titel is: "Waarom slachtoffers van huiselijk geweld niet weggaan"
Het duurt een kwartier, het is ondertiteld. Ik zou je willen aanraden om hier goed naar te kijken.
https://www.youtube.com/watch?v=V1yW5IsnSjo&t=1s
En daarna zou je eens moeten afvinken hoeveel kenmerken je nu al ziet uit haar verhaal. Ik zie ze namelijk helaas al volop.
Het zijn niet alleen de klappen: hij geeft jou de schuld en nog erger: jij begint al te denken dat het jouw schuld is
Het duurt een kwartier, het is ondertiteld. Ik zou je willen aanraden om hier goed naar te kijken.
https://www.youtube.com/watch?v=V1yW5IsnSjo&t=1s
En daarna zou je eens moeten afvinken hoeveel kenmerken je nu al ziet uit haar verhaal. Ik zie ze namelijk helaas al volop.
Het zijn niet alleen de klappen: hij geeft jou de schuld en nog erger: jij begint al te denken dat het jouw schuld is
vrijdag 29 september 2017 om 18:20
"Maar ja, partner wil een plek voor ons samen"
Zodat hij je nog vaker kan meppen? Zodat hij je beter kan manipuleren? Zodat hij je kan isoleren van je kinderen en familie? Zodat het voor jou moeilijker wordt om de relatie te beeindigen?
Kom op zeg. Niemand dwingt je tot deze relatie. Je kiest er zelf voor om te blijven. Maar of dat voor jou en je kinderen het beste is...... dacht het niet.
Zodat hij je nog vaker kan meppen? Zodat hij je beter kan manipuleren? Zodat hij je kan isoleren van je kinderen en familie? Zodat het voor jou moeilijker wordt om de relatie te beeindigen?
Kom op zeg. Niemand dwingt je tot deze relatie. Je kiest er zelf voor om te blijven. Maar of dat voor jou en je kinderen het beste is...... dacht het niet.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 29-09-2017 18:32
0.13% gewijzigd
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 29 september 2017 om 18:21
Dubbel
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 29-09-2017 18:33
98.32% gewijzigd
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 29 september 2017 om 18:24
vrijdag 29 september 2017 om 18:32
vrijdag 29 september 2017 om 18:50
5x5 schreef: ↑29-09-2017 18:40Ik ben nog niet weggegaan omdat hij dus ook heel vaak gewoon lief is, we goed kunnen praten en veel gezamenlijke interesses hebben. De laatste keer was een paar maanden geleden en ik weet dus niet zeker of dat per ongeluk ging (wat ik al zeg, ik zat heel dichtbij en hij bewoog met zijn armen in zijn boosheid).
De kinderen zijn niet van hem.
Dan helemaal weg wezen.
Wat doe je je kinderen aan zeg.