Hoe verder?

29-09-2017 17:27 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
5x5 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 16:24
99.72% gewijzigd
Schei-den
Na 1 klap was het bij mij al einde relatie geweest. Ga weg bij die 'mafklapper".
Weggaan! Laat hem lekker verhuizen.
Hij voelt zich nu niet zo thuis omdat hij bij jou is komen wonen. Als hij zich wel thuis voelt, laat hij dan nog meer zijn handjes wapperen?

Ik zou het afkappen. Geen zin om in mijn eigen huis op mijn tenen te lopen en ruzies en slaan horen niet in het rijtje liefde thuis, bij mij dan.......
Zijn de kinderen uit een eerdere relatie?
Pas 2 jaar samen en dan al 2 x geslagen... ehm nee sorry hoor: 1e keer was al exit! Schelden, schreeuwen ach t kan wel 's gebeuren, maar fysiek worden?!

WEGWEZEN! Kies voor je jezelf en je kinderen!
Ach, het waren maar 2 klappen? :facepalm:

Een man die een vrouw slaat is voor mij het laagste soort.
Uhm.... Verhuizen ? Zodat je wordt afgesneden van je vrienden, vertrouwde omgeving en steun ? Zodat je helemaal aan hem bent overgeleverd en moeilijker bij hem weg kan ? Los van het feit dat klappen en agressie gewoon een reden zijn om hem het huis uit te trappen en aangifte te doen, weet je zeker dat je een relatie met iemand wilt die boos wordt om de verkeerde shampoo ? Ik zou bijna aan het n-woord gaan denken.....
Ik ben gestopt met lezen bij 2 keer een klap gekregen.

Zet hem eruit en ga wat aan je eigenwaarde doen
Hoe verder? Niet.
Twee klappen zijn er twee teveel.

De kinderen zijn niet van hem denk ik, als jullie pas twee jaar een relatie hebben? Dat maakt het nog makkelijker.
Op youtube staat een TED talk van een vrouw die mishandeld werd in haar relatie. De titel is: "Waarom slachtoffers van huiselijk geweld niet weggaan"

Het duurt een kwartier, het is ondertiteld. Ik zou je willen aanraden om hier goed naar te kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=V1yW5IsnSjo&t=1s

En daarna zou je eens moeten afvinken hoeveel kenmerken je nu al ziet uit haar verhaal. Ik zie ze namelijk helaas al volop.

Het zijn niet alleen de klappen: hij geeft jou de schuld en nog erger: jij begint al te denken dat het jouw schuld is
"Maar ja, partner wil een plek voor ons samen"

Zodat hij je nog vaker kan meppen? Zodat hij je beter kan manipuleren? Zodat hij je kan isoleren van je kinderen en familie? Zodat het voor jou moeilijker wordt om de relatie te beeindigen?

Kom op zeg. Niemand dwingt je tot deze relatie. Je kiest er zelf voor om te blijven. Maar of dat voor jou en je kinderen het beste is...... dacht het niet.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 29-09-2017 18:32
0.13% gewijzigd
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Dubbel
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 29-09-2017 18:33
98.32% gewijzigd
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
Ik ben nooit zo van het advies: wegwezen bij die vent.
Maar nu.....je hebt klappen gehad! Dat betekend wegwezen. Het wordt niet beter en het was niet jouw schuld.
Echt, dit komt niet meer goed, en dan ook nog kinderen in het spel. Ga!
Heel veel moed, sterkte en wijsheid toegewenst.
Ik geloof dat dit zo'n zeldzaam geval is waar het hele forum het over eens is: weg bij die vent!!

Op wiens naam staat het huis?
Nou, Amand, omdat jij hem nog niet ingekopt hebt....

Ik twijfel nog.

Nee, even serieus, come on, je hebt kinderen! (Toch niet van hem, neem ik aan?). Deze relatie is een jaartje leuk geweest. Dus? Ga je daarom de rest van je leven als boksbal fungeren en op je tenen lopen? Wtf!
...
5x5 wijzigde dit bericht op 10-11-2018 16:25
98.27% gewijzigd
Er zijn bijzonder veel ook lieve mannen die niet meppen.
5x5 schreef:
29-09-2017 18:40
Ik ben nog niet weggegaan omdat hij dus ook heel vaak gewoon lief is, we goed kunnen praten en veel gezamenlijke interesses hebben. De laatste keer was een paar maanden geleden en ik weet dus niet zeker of dat per ongeluk ging (wat ik al zeg, ik zat heel dichtbij en hij bewoog met zijn armen in zijn boosheid).

De kinderen zijn niet van hem.

Dan helemaal weg wezen.
Wat doe je je kinderen aan zeg.
Hij klinkt niet lief als ie zo boos wordt van shampoo geur :-[
En dat ook op jou afreageerd. Snap wel dat je je zo voelt van zijn onvoorspelbare gedrag.

Doet ie dat ook waar de kinderen bij zijn?
Topidee van je man! Dat hij heel vlug verhuisd.

En jij blijft lekker waar je nu zit.
Ik ruik een win-win situatie hier.
gelukkig viel de eerste klap mee en vloog hij je daarna pas naar de keel
Er uit met die man!!!
en ik geloof ook best dat hij heel lief is

als je maar de juiste shampoo gebruikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven