Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Woehoe, waar ik al hele dag aan het wachten was, huis staat als ''verkocht onder voorbehoud'' op alle verkoopsites (funda, site van makelaar etc) :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hier in het Oosten n prachtige warme zonnige dag gehad.de boodschappen zijn binnen.

Morgenavond n treffen met oud collega's .vier stellen in totaal.mannen gaan ook mee .
Zien elkaar niet vaak. maar gezellig om het toch n beetje bij te houden.

Zondag niks op het programma. Ligt ook aan het weer wat.en of we iets gaan ondernemen.
Fijne avond.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Daremanda schreef:
29-09-2017 20:01
Woehoe, waar ik al hele dag aan het wachten was, huis staat als ''verkocht onder voorbehoud'' op alle verkoopsites (funda, site van makelaar etc) :cheer2: :cheer2:
Ik dans lekker met je mee! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: Heerlijk gevoel he Dare!?! Hoop dat je er niet slapelozer van wordt :biggrin: Toen ik in onderhandeling over ons huis was ging de huistelefoon op een vrije ochtend terwijl ik nog in bed lag. Ik spurtte uit bed, hoorde het tegenbod, aarzelde even, zag man de woonkamer binnenkomen en accepteerde het tegenbod. Huis gekocht! man constateerde dat hij nu iemand kende die een huis gekocht had in d'er nakie....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
29-09-2017 20:10
Ik dans lekker met je mee! :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: Heerlijk gevoel he Dare!?! Hoop dat je er niet slapelozer van wordt :biggrin: Toen ik in onderhandeling over ons huis was ging de huistelefoon op een vrije ochtend terwijl ik nog in bed lag. Ik spurtte uit bed, hoorde het tegenbod, aarzelde even, zag man de woonkamer binnenkomen en accepteerde het tegenbod. Huis gekocht! man constateerde dat hij nu iemand kende die een huis gekocht had in d'er nakie....
Haha
thanks
hier is voorlopig koopcontract al ondertekend dus dat bieden etc is allemaal niet meer aan de orde. :cheer:
Welkom nieuwkomer.

Dare wat een fantastisch nieuws, ik juich mee. :cheer2: :cheer2: :cheer2:

Ik ga straks nasi eten, kijken hoe het valt, is lang geleden, maar heb er zo'n trek in.
Wat hebben jullie gegeten vandaag?
Cateautje schreef:
29-09-2017 20:36
Welkom nieuwkomer.

Ik ga straks nasi eten, kijken hoe het valt, is lang geleden, maar heb er zo'n trek in.
Nasi, lekker. Ik had verse noedels van de traiteur. En sorry voor de vegetariers maar wat een heerlijke wildgerechten zijn er weer. Ik heb fazantstoverij meegenomen voor van de week :flag:
anoniem_36795 wijzigde dit bericht op 29-09-2017 20:52
0.20% gewijzigd
prada schreef:
29-09-2017 20:42
Nasi, lekker. Ik had verse noedels van de traiteur. En sorry voor de vegetatiers maar wat een heerlijke wildgerechten zijn er weer. Ik heb fazantstoverij meegenomen voor van de week :flag:
Jij ook met je fazant, zit gelijk te lekkerbekken naar parelhoen en een wildzwijn karbonaadje. Yep, het komt er allemaal weer aan, lekker hoor. :)
chrisjoh schreef:
29-09-2017 19:52
Hallo voel je welkom en schrijf gezellig mee.
Ben hier al heel lang .maar tijden niet geschreven.nu weer begonnen .
Ken hier echt niemand .had ik in het begin ook dat ik dacht dat ze elkaar kenden..maar schijnt van niet.
Ik ken niemand hier op het forum in het echt.
Cateautje schreef:
29-09-2017 20:36
Welkom nieuwkomer.

Ik ben er nog nooit in geslaagd om lekker nasi te maken. Bij mij blijft het op een of andere manier een 'bijgerecht' wat wel lekker is maar geen maaltijd. Hoe maak jij het? (toevoeging, ik lust echt geen pindasaus)
Cateautje schreef:
29-09-2017 20:46
Jij ook met je fazant, zit gelijk te lekkerbekken naar parelhoen en een wildzwijn karbonaadje. Yep, het komt er allemaal weer aan, lekker hoor. :)
Ragout van everzwijn! Nog even en ik kan weer een voorraadje maken!
Cateautje schreef:
29-09-2017 20:46
:yes: :high5:
En dat vergat ik: Welkom Okcomputer. Fijn als er meer mensen meeschrijven. En hier is het gewoon lekker dat je even binnen kan komen en iets kan roepen of reageren op iemand's boodschap. Helemaal vrij en leuk. Ik lees zelf al jaren mee en post sinds een jaar of 3. Intussen ken ik wel een paar forummers IRL en dat is erg leuk.
Oudblond schreef:
29-09-2017 20:50
Ik ben er nog nooit in geslaagd om lekker nasi te maken. Bij mij blijft het op een of andere manier een 'bijgerecht' wat wel lekker is maar geen maaltijd. Hoe maak jij het? (toevoeging, ik lust echt geen pindasaus)
Ik kook rijst en dat laat ik afkoelen en dan gooi ik fijngesneden prei, champignons in de wok, terwijl ik in een andere pan de kippenstukjes bak en daarna een omelet, die snij ik in reepjes. Dan gaat de rijst erbij en de kip en omelet en daar gooi ik dan sojasaus en verse sambal bij. Ik laat het goed doorbakken, zodat er om de rijst een knapperig korstje komt en dat alles eet ik met of saté of een kippepoot of een gebakken ei, sunny side up.
Voor vandaag heb ik saté.
Daremanda schreef:
29-09-2017 20:01
Dat stadium hebben ze bij ons overgeslagen op de verkoopsites. Raar hè. Maar wat een heerlijk gevoel! Geniet ervan! :cheer2:
Oh Sonja, ik lees nu bij en zie jouw bericht. Wat heftig! Veel sterkte.
Drackie schreef:
29-09-2017 21:52
Dat stadium hebben ze bij ons overgeslagen op de verkoopsites. Raar hè. Maar wat een heerlijk gevoel! Geniet ervan! :cheer2:
Super Drackie. Hoe is het met je opleiding en ben je mondig genoeg geweest om te zeggen dat je niet op de weegschaal wil?
Bij oma wordt morgen gestart met palliatieve sedatie. Eerst nog een lichte dosis, waarvan ze waarschijnlijk alleen slaperig wordt, maar ik denk dat het vanaf hier wel snel zal gaan. We waren er vanavond, en wat zag ze er slecht uit. Ze kan ook niet goed meer praten. Zo naar om te zien. Gelukkig is ze wel helder van geest. Zondag is ze jarig. :'(
prada schreef:
29-09-2017 21:56
Super Drackie. Hoe is het met je opleiding en ben je mondig genoeg geweest om te zeggen dat je niet op de weegschaal wil?
Vandaag moesten we op de weegschaal voor een praktische opdracht, maar ik heb het inderdaad niet gedaan. De theorieopdracht over het berekenen van elkaars BMI hebben we nog niet gehad, dat komt vrees ik volgende week. De klas is niet leuk. Woensdag heeft het meisje waarmee ik omging besloten zich aan te sluiten bij een ander groepje, zomaar ineens. Vandaag (gisteren waren we vrij) zat ik echt met een ongelofelijk rotgevoel in de klas daardoor, want ik ben nu weer alleen.
Drackie schreef:
29-09-2017 21:57
Bij oma wordt morgen gestart met palliatieve sedatie. Eerst nog een lichte dosis, waarvan ze waarschijnlijk alleen slaperig wordt, maar ik denk dat het vanaf hier wel snel zal gaan. We waren er vanavond, en wat zag ze er slecht uit. Ze kan ook niet goed meer praten. Zo naar om te zien. Gelukkig is ze wel helder van geest. Zondag is ze jarig. :'(
Oh lieverd toch :'(
Vandaag is de tuinman langsgeweest en die heeft flink gesnoeid. Een deel van mijn border was zo saai, groeide alleen een groene plant. Dat bleek Zevenblad, een bekende woekeraar, te zijn. Die is zo goed en zo kwaad als het gaat weggesneden, maar komt dus beslist weer teruggegroeid. Jammer genoeg wist ik niet dat Zevenblad ook geschikt is om aan cavia's te voeren, die hadden hun buikjes rond kunnen eten.
Daremanda, gefeliciteerd met je huis.

Drackie, sterkte met alles. Jammer dat je geen leuke klas hebt.
Drackie schreef:
29-09-2017 22:00
Vandaag moesten we op de weegschaal voor een praktische opdracht, maar ik heb het inderdaad niet gedaan. De theorieopdracht over het berekenen van elkaars BMI hebben we nog niet gehad, dat komt vrees ik volgende week. De klas is niet leuk. Woensdag heeft het meisje waarmee ik omging besloten zich aan te sluiten bij een ander groepje, zomaar ineens. Vandaag (gisteren waren we vrij) zat ik echt met een ongelofelijk rotgevoel in de klas daardoor, want ik ben nu weer alleen.
:hug: Wat een eenzaam gevoel moet je gehad hebben. Of nog hebben :hug: Krijgen jullie ook nog lessen in omgangskunde? Dat je daarin kunt benoemen wat het met je doet?
Ik heb dat nooit gehad gelukkig, ik was altijd wel een haantje de voorste. Maar ik lette er daarnaast ook op dat er niemand buitengesloten werd. Wij waren ook allemaal tussen de 17 en de 60 dus ik denk dat de oudjes die behoefte aan groepsvorming ook minder hadden. En de "oudjes" waren leuk dus vanzelf mengde zich dat met de "jonkies".
Zevenblad was ooit de favoriete groente van de Romeinen, zo is het ook in Nederland terechtgekomen, de Romeinen hebben het meegenomen en hier geplant of gezaaid.
Je kan hem dus ook zelf eten.
Van oorsprong kwam die plant hier dus niet voor.
Cateautje schreef:
29-09-2017 22:16
Zevenblad was ooit de favoriete groente van de Romeinen, zo is het ook in Nederland terechtgekomen, de Romeinen hebben het meegenomen en hier geplant of gezaaid.
Je kan hem dus ook zelf eten.
Van oorsprong kwam die plant hier dus niet voor.
Huh, wat heb jij gedronken? :devil:

Edit: Dat bericht eerder over Zevenblad stond er eerst niet. Ik zweer het :rofl:
Doe ik mijn best snijbiet en sla te kweken, dat mislukte vanwege de vele regen, groeit een andere geschikte groente zonder dat ik het weet weelderig in mijn tuin! @(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven