Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
Ik lees ook nog dit over Zevenblad.

Zevenblad bevat vitamine C, caroteen en kalium, calcium, magnesium, kiezelzuur. Zevenblad is eetbaar, de bladeren kunnen bereid worden als spinazie. Gedroogd smaakt het naar peterselie.

In de volksgeneeskunde gebruikte men zevenblad bij de behandeling van jicht en reuma. De naam (podagra) verwijst daar ook naar. Omslagen van gekneusde bladeren van zevenblad werken pijnstillend op pijnlijke gewrichten.

Het is dus ook nog eens supergezond.
prada schreef:
29-09-2017 22:18
Huh, wat heb jij gedronken? :devil:

Edit: Dat bericht eerder over Zevenblad stond er eerst niet. Ik zweer het :rofl:
Dat krijg je ervan als je door elkaar gaat kletsen! :lol:
Ja sorry, ik ga zo mijn bed maar opzoeken haha.
prada schreef:
29-09-2017 22:18
Huh, wat heb jij gedronken? :devil:

Edit: Dat bericht eerder over Zevenblad stond er eerst niet. Ik zweer het :rofl:
Ja, dat zou ik ook wel willen, een lekkere dure fles port opentrekken en dan na een halve fles rare dingen gaan beweren. Dan heb ik net als jiju een goed excuus. :proud:
Mijn man krijgt geregeld flessen wijn van studenten bij hun afstuderen (wel erná hoor, als ze hun cijfer al hebben! ) We drinken heel weinig, als we vrijdagavond een fles opentrekken, moeten we ons best doen dat-ie zondagavond leeg is. En we vergeten vaak op vrijdag een fles open te maken. Dus het rijtje flessen neemt alleen maar toe.
Cateautje schreef:
29-09-2017 22:27
Ja, dat zou ik ook wel willen, een lekkere dure fles port opentrekken en dan na een halve fles rare dingen gaan beweren. Dan heb ik net als jiju een goed excuus. :proud:
Ik drink al 2.5 jaar niet meer. Afgelopen maandag een slokje cava op de verjaardag van een vriendin. Ook echt een slokje, gatver. En nu met die operatie begin ik er maar helemaal niet meer aan. Ik ben blij dat ik het niet meer lust.
prada schreef:
29-09-2017 22:39
Ik drink al 2.5 jaar niet meer. Afgelopen maandag een slokje cava op de verjaardag van een vriendin. Ook echt een slokje, gatver. En nu met die operatie begin ik er maar helemaal niet meer aan. Ik ben blij dat ik het niet meer lust.
Oh, dan heb je zitten blowen, kan niet anders, want je bent helemaal de weg kwijt. :mrgreen:
Cateautje schreef:
29-09-2017 22:44
Oh, dan heb je zitten blowen, kan niet anders, want je bent helemaal de weg kwijt. :mrgreen:
Haha nee ik vape nog steeds alleen maar. Zooo saai allemaal hier.
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
29-09-2017 22:14
:hug: Wat een eenzaam gevoel moet je gehad hebben. Of nog hebben :hug: Krijgen jullie ook nog lessen in omgangskunde? Dat je daarin kunt benoemen wat het met je doet?
Ik heb dat nooit gehad gelukkig, ik was altijd wel een haantje de voorste. Maar ik lette er daarnaast ook op dat er niemand buitengesloten werd. Wij waren ook allemaal tussen de 17 en de 60 dus ik denk dat de oudjes die behoefte aan groepsvorming ook minder hadden. En de "oudjes" waren leuk dus vanzelf mengde zich dat met de "jonkies".
Gek genoeg was het tijdens de les omgangskunde dat ik me zo voelde. Woensdag dacht ik nog ‘vast toeval’ maar toen ik vanmorgen de klas in kwam zat ze weer bij dat groepje, in plaats van op haar vaste plek naast mij (de les van woensdag was in een ander lokaal, maar we hebben verder één vast lokaal). En in de pauze ging ze ook met hun naar de aula. Toen werd ik wel verdrietig, toen ik haar zag zitten wilde ik het liefste omdraaien en weer naar huis gaan. Ik was zo blij een beetje aansluiting te vinden. Echt buitengesloten word ik niet geloof ik, ik word niet genegeerd ofzo. Maar ik maak me wel zorgen om bijvoorbeeld de samenwerkingsopdrachten. We zijn met 15. Er blijft er bij tweetallen dus altijd eentje over.
drackie wijzigde dit bericht op 29-09-2017 22:54
3.45% gewijzigd
Vinden jullie het erg als ik dit even niet snap😂

Lieve Drackie. wat vervelend nou. :hug: voor jou.
En veel sterkte de komende tijd.i.v.m.je oma.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
prada schreef:
29-09-2017 22:48
Haha nee ik vape nog steeds alleen maar. Zooo saai allemaal hier.
Je kan ook wietolie vapen, wordt volop gedaan. Ik zie je al zitten, met een grote tevreden grijns op je ei.
Haha, nee ik ben totally tegen drugs na de capriolen van mijn oudste in het verleden. Zelfs tegen wietolie. Dat een ander het gebruikt prima, maar niet voor mij.

Maar ik zit door je berichtje wel als een blij ei op de bank. Je bent grappig.
prada schreef:
29-09-2017 23:09
Haha, nee ik ben totally tegen drugs na de capriolen van mijn oudste in het verleden. Zelfs tegen wietolie. Dat een ander het gebruikt prima, maar niet voor mij.

Maar ik zit door je berichtje wel als een blij ei op de bank. Je bent grappig.
:bigkiss:

Ik ga lekker pitten, heb ik nou eens echt zin in.

Welterusten voor later.

Doei!!!
Cateautje schreef:
29-09-2017 23:17
:bigkiss:

Ik ga lekker pitten, heb ik nou eens echt zin in.

Welterusten voor later.

Doei!!!
Trusten Cateau en de rest. Ik duik er ook in. :hello:
Ik ben nu ook aan de rode wijn.
Moet erg mijn best doen die fles leeg te krijgen in mijneentje.
Vandaag ook maar een Hema klantenkaart gekocht. Goh ik had ook al zo weinig pasjes :nut:
ik ben aan de witte wijn, rode is op. Wit is ook de laatste fles, maar ja de zomer is ver over he. Drink voornamelijk wit in de zomer en rood in de koudere maanden.
Zit trots op mezelf te zijn, dat ik mijn e-reader weer op gang heb gekregen, en het office pakket op de pc (was zo'n thuispakket voor 1 pc, maar helaas is de pc waar hij opstond ter ziele, en hij wilde niet uit zichzelf op de nieuwe pc. Met helpdesk is het gelukt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Drackie schreef:
29-09-2017 22:53
Gek genoeg was het tijdens de les omgangskunde dat ik me zo voelde. Woensdag dacht ik nog ‘vast toeval’ maar toen ik vanmorgen de klas in kwam zat ze weer bij dat groepje, in plaats van op haar vaste plek naast mij (de les van woensdag was in een ander lokaal, maar we hebben verder één vast lokaal). En in de pauze ging ze ook met hun naar de aula. Toen werd ik wel verdrietig, toen ik haar zag zitten wilde ik het liefste omdraaien en weer naar huis gaan. Ik was zo blij een beetje aansluiting te vinden. Echt buitengesloten word ik niet geloof ik, ik word niet genegeerd ofzo. Maar ik maak me wel zorgen om bijvoorbeeld de samenwerkingsopdrachten. We zijn met 15. Er blijft er bij tweetallen dus altijd eentje over.
Nog even een knuffel om je te laten weten dat ik je gelezen heb. Probeer in ieder geval je niet druk te maken om iets dat er nog niet is. Misschien valt er wel iemand af de komende weken, zorg er voor dat jij dat niet bent. Je doet de opleiding vooral voor jezelf. Wat jammer dat je niet de skills hebt om ernaar toe te lopen en te vragen of je erbij mag komen zitten. Kaart het anders eens aan bij de docent omgangskunde. Die heeft misschien handvatten om ook dit te bespreken in de les.
nlies schreef:
29-09-2017 23:28
ik ben aan de witte wijn, rode is op. Wit is ook de laatste fles, maar ja de zomer is ver over he. Drink voornamelijk wit in de zomer en rood in de koudere maanden.
Zit trots op mezelf te zijn, dat ik mijn e-reader weer op gang heb gekregen, en het office pakket op de pc (was zo'n thuispakket voor 1 pc, maar helaas is de pc waar hij opstond ter ziele, en hij wilde niet uit zichzelf op de nieuwe pc. Met helpdesk is het gelukt
Oh kom ik binnenkort eens langs met mijn ereader, die krijg ik ook van geen kanten aan het werken. Als je dat goed vindt tenminste. Ik mis hem niet omdat ik boeken wil hebben voor in mijn bibliotheek/boekenkast maar voor als ik weer eens opgenomen moet worden is het toch wel makkelijk.
Vandaag de griepprik meegekregen van de apotheek. Toch wel spannend, de laatste keer lag ik binnen drie dagen op de intensieve en een totale 12 dagen in het ziekenhuis gelegen. Maar toen had ik ook de spuit tegen longontstekingen gekregen. Hij ligt in de koelkast en ik hoef pas over een maandje terug. Ik laat hem toch zetten, wat de uitkomst ook is.
Nouja, moet ik morgen naar de ing bank omdat mijn handtekening op het formulier niet klopte met de handtekening die bij hun bekend was.
Tja ik krabbel gewoon wat. Als je serieus wil dat iem iets tekent., kan je beter weer de ouderwetse vingerafdruk invoeren. ;-)
prada schreef:
29-09-2017 23:32
Oh kom ik binnenkort eens langs met mijn ereader, die krijg ik ook van geen kanten aan het werken. Als je dat goed vindt tenminste. Ik mis hem niet omdat ik boeken wil hebben voor in mijn bibliotheek/boekenkast maar voor als ik weer eens opgenomen moet worden is het toch wel makkelijk.
je mag altijd langskomen, we zouden nog steeds een spelletje doen. Maar begin eens met uit te loggen en weer inloggen. dat hielp bij mij om boeken die ik niet zag maar er wel zouden moeten zijn, weer zichtbaar te maken
Of moet je nog beginnen opstarten?
Ik moet nog tot woensdag wachten.
Begint nu toch wel spannend te worden! !

Slaap lekker allen!

Drackie knuffel! !
Kennen jullie ook dat gevoel dat je wil slapen, maar niet kan slapen totdat je weet dat iemand veilig thuis is gekomen?
Er hoeft hier niemand thuis te komen, dus nee.
Wel het gevoel dat ik moet gaan slapen omdat het eigenlijk zo intussen wel bedtijd is, maar ik heb geen zin als avondmens
En ik ben weer klaarwakker. Had nu een gewone slaappil genomen. Maar even wat drinken en verder doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven