Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zaterdag 30 september 2017 om 02:41
Ja, ik ben nog steeds misselijkmakend jaloers op je spelletjeskamer. Ik heb al een tijd niet meer naar dat ding omgekeken maar ik dacht dat het probleem zat in het opladen. Zal van de week eens kijken.
zaterdag 30 september 2017 om 07:31
Goedemorgen!
Een muggebeet heeft me vanmorgen wakker gemaakt, althans, dat dacht ik. Ik heb iets op mijn vinger dat vreselijk jeukt, maar eruitziet als een blaar. Rare reden om om kwart voor 7 naast je bed te staan.
Maar goed, zit lekker aan de koffie en de dag kan beginnen, zodra de zon opkomt. Blijf het een raar fenomeen vinden om in het pikkedonker aan de dag te beginnen, altijd al gevonden.
Een muggebeet heeft me vanmorgen wakker gemaakt, althans, dat dacht ik. Ik heb iets op mijn vinger dat vreselijk jeukt, maar eruitziet als een blaar. Rare reden om om kwart voor 7 naast je bed te staan.
Maar goed, zit lekker aan de koffie en de dag kan beginnen, zodra de zon opkomt. Blijf het een raar fenomeen vinden om in het pikkedonker aan de dag te beginnen, altijd al gevonden.
zaterdag 30 september 2017 om 09:27
Jazeker, vanaf mijn jonge jaren al. Als mijn vader middagdienst op zijn werk had en om 22:30 nog niet thuis was, lag of werd ik wakker. Een keer (ik was een jaar of 15) klaagde ik rond 22 u tegen mijn moeder dat ik niet kon gaan slapen, want papa was nog niet thuis. Ik was echt gespannen en gebruikte het niet als smoesje. Mijn moeder vond dat onzin, want papa zou pas een half uur later thuis zijn. Tot ze rond 23 u opmerkte dat mijn vader nog niet thuis was en hoe ik wist dat er wat loos was. Gelukkig bleek mijn vader slechts problemen te hebben gehad met de brommer waarmee hij naar zijn werk ging en was hij na nog een half uur thuis. Hij heeft wel ongelukken gehad met zijn brommer die ik niet voelde aankomen trouwens...
Des te vreemder was het de eerste keer dat ik wèl in slaap viel toen mijn dochter nog op stap was!
zaterdag 30 september 2017 om 09:37
Cateautje schreef: ↑30-09-2017 07:31Goedemorgen!
Ik ook!
Ik heb de luxe om er pas uit te komen als het licht is buiten.
zaterdag 30 september 2017 om 10:47
Goedemorgen dames
Hier een luie pyjama dag bij ons, lekker luieren, bank zakken doen en waar we maar zin in hebben. Net ontbeten met de meiden, lekker op de bank hangend voor de tv. We genieten ervan
Vanavond word ons avond eten gebracht, door de pizza koerier.
Verder alles wel goed hier, niets te klagen al gaan mijn gedachte naar mijn tante. Voor haar kaarsje aangestoken.
Fijne zaterdag
Hier een luie pyjama dag bij ons, lekker luieren, bank zakken doen en waar we maar zin in hebben. Net ontbeten met de meiden, lekker op de bank hangend voor de tv. We genieten ervan
Verder alles wel goed hier, niets te klagen al gaan mijn gedachte naar mijn tante. Voor haar kaarsje aangestoken.
Fijne zaterdag
zaterdag 30 september 2017 om 12:07
zaterdag 30 september 2017 om 12:44
Niet jaloers zijn, gewoon eens gebruik van komen maken.
Als je probleem hebt met opladen zou het misschien ook aan het snoertje kunnen liggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
zaterdag 30 september 2017 om 15:58
Ze zijn 6 dagen per week open, dus je kan altijd nog van gedachte veranderen.Annapicobella schreef: ↑30-09-2017 15:52Naar Babydump geweest, maar gewoon toch met kleinkind teruggekomen!
zaterdag 30 september 2017 om 15:58
zaterdag 30 september 2017 om 15:59
Annapicobella schreef: ↑30-09-2017 15:52Naar Babydump geweest, maar gewoon toch met kleinkind teruggekomen!
Ze wilden 'm niet terug, buiten de garantie?
zaterdag 30 september 2017 om 18:34
Wou je m inleveren.Annapicobella schreef: ↑30-09-2017 15:52Naar Babydump geweest, maar gewoon toch met kleinkind teruggekomen!
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zaterdag 30 september 2017 om 18:59
Hallo allemaal, ik kom ook nog even achteraan bungelen.
@Drackie wat rot voor je meisje. Ik hoop dat je snel meer aansluiting vindt in je klas. Gewoon iets assertiever proberen te zijn. Misschien bedoelen ze er niks mee maar ben je een beetje te verlegen?
Ik had vandaag een heleboel plannen en er is nergens iets van terecht gekomen. Loop al heel de dag achter mezelf aan te rennen. Familiegezeur (gelukkig niet mijn eigen gezin) en eindeloos moeilijk gedoe...zucht....
Wilde iets kopen, uitverkocht, wilde strijken, gaat de telefoon met een gesprek van anderhalf uur, wilde tuinstoelen opruimen, gaat het stortregenen.
Afijn, fijne avond allemaal, morgen weer een dag.
@Drackie wat rot voor je meisje. Ik hoop dat je snel meer aansluiting vindt in je klas. Gewoon iets assertiever proberen te zijn. Misschien bedoelen ze er niks mee maar ben je een beetje te verlegen?
Ik had vandaag een heleboel plannen en er is nergens iets van terecht gekomen. Loop al heel de dag achter mezelf aan te rennen. Familiegezeur (gelukkig niet mijn eigen gezin) en eindeloos moeilijk gedoe...zucht....
Wilde iets kopen, uitverkocht, wilde strijken, gaat de telefoon met een gesprek van anderhalf uur, wilde tuinstoelen opruimen, gaat het stortregenen.
Afijn, fijne avond allemaal, morgen weer een dag.