EAUSM

vrijdag 29 september 2017 om 15:48
Even een reality check hoor: als je dit leest in één post, dan is het toch ook gewoon om te brullen van het lachen?
2. De vrouw probeert mij in de val te lokken. Op toeristische trekpleisters is de kans daarop te groot; in Nederland niet zo, maar soms is het ook oppassen geblazen. Ze wil op mijn kosten naar een dure plek, die bewaakt wordt door een stel flinke kleerkasten van kerels. Dure cocktaildrankjes en ik ben een paar honderd euro armer of ik kom - nadat ik flink en elkaar geslagen ben - in het ziekenhuis terecht.
Niet dat ik wantrouwend ben, maar ik kan ook nog te goed van vertrouwen zijn.
2. De vrouw probeert mij in de val te lokken. Op toeristische trekpleisters is de kans daarop te groot; in Nederland niet zo, maar soms is het ook oppassen geblazen. Ze wil op mijn kosten naar een dure plek, die bewaakt wordt door een stel flinke kleerkasten van kerels. Dure cocktaildrankjes en ik ben een paar honderd euro armer of ik kom - nadat ik flink en elkaar geslagen ben - in het ziekenhuis terecht.
vrijdag 29 september 2017 om 22:36
JaLady*Voldemort schreef: ↑29-09-2017 15:48Even een reality check hoor: als je dit leest in één post, dan is het toch ook gewoon om te brullen van het lachen?

Later is nu

zaterdag 30 september 2017 om 12:10
zaterdag 30 september 2017 om 12:12
Echt? Ik dacht dat het de schuld van autocorrect was en dat er mousse had moeten staan

Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)

maandag 2 oktober 2017 om 19:56