Wij roepen weer verder!!

09-09-2017 00:26 3006 berichten
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger :proud:

De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.

Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.

Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?

Ik lees het graag. :proud:
nlies schreef:
29-09-2017 23:44
je mag altijd langskomen, we zouden nog steeds een spelletje doen. Maar begin eens met uit te loggen en weer inloggen. dat hielp bij mij om boeken die ik niet zag maar er wel zouden moeten zijn, weer zichtbaar te maken
Of moet je nog beginnen opstarten?
Ja, ik ben nog steeds misselijkmakend jaloers op je spelletjeskamer. Ik heb al een tijd niet meer naar dat ding omgekeken maar ik dacht dat het probleem zat in het opladen. Zal van de week eens kijken.
Goedemorgen!

Een muggebeet heeft me vanmorgen wakker gemaakt, althans, dat dacht ik. Ik heb iets op mijn vinger dat vreselijk jeukt, maar eruitziet als een blaar. Rare reden om om kwart voor 7 naast je bed te staan.
Maar goed, zit lekker aan de koffie en de dag kan beginnen, zodra de zon opkomt. Blijf het een raar fenomeen vinden om in het pikkedonker aan de dag te beginnen, altijd al gevonden.
FiIee schreef:
30-09-2017 00:13
Kennen jullie ook dat gevoel dat je wil slapen, maar niet kan slapen totdat je weet dat iemand veilig thuis is gekomen?
Jazeker, vanaf mijn jonge jaren al. Als mijn vader middagdienst op zijn werk had en om 22:30 nog niet thuis was, lag of werd ik wakker. Een keer (ik was een jaar of 15) klaagde ik rond 22 u tegen mijn moeder dat ik niet kon gaan slapen, want papa was nog niet thuis. Ik was echt gespannen en gebruikte het niet als smoesje. Mijn moeder vond dat onzin, want papa zou pas een half uur later thuis zijn. Tot ze rond 23 u opmerkte dat mijn vader nog niet thuis was en hoe ik wist dat er wat loos was. Gelukkig bleek mijn vader slechts problemen te hebben gehad met de brommer waarmee hij naar zijn werk ging en was hij na nog een half uur thuis. Hij heeft wel ongelukken gehad met zijn brommer die ik niet voelde aankomen trouwens...

Des te vreemder was het de eerste keer dat ik wèl in slaap viel toen mijn dochter nog op stap was!
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
30-09-2017 07:31
Goedemorgen!

Een muggebeet heeft me vanmorgen wakker gemaakt, althans, dat dacht ik. Ik heb iets op mijn vinger dat vreselijk jeukt, maar eruitziet als een blaar. Rare reden om om kwart voor 7 naast je bed te staan.
Maar goed, zit lekker aan de koffie en de dag kan beginnen, zodra de zon opkomt. Blijf het een raar fenomeen vinden om in het pikkedonker aan de dag te beginnen, altijd al gevonden.

Ik ook!
Ik heb de luxe om er pas uit te komen als het licht is buiten. ;)
Goedemorgen dames

Hier een luie pyjama dag bij ons, lekker luieren, bank zakken doen en waar we maar zin in hebben. Net ontbeten met de meiden, lekker op de bank hangend voor de tv. We genieten ervan :-D Vanavond word ons avond eten gebracht, door de pizza koerier.

Verder alles wel goed hier, niets te klagen al gaan mijn gedachte naar mijn tante. Voor haar kaarsje aangestoken.

Fijne zaterdag
De regen heeft hier nog geen haast met naar het oosten weg te trekken, zoals beloofd...
aviv_13 schreef:
30-09-2017 11:24
De regen heeft hier nog geen haast met naar het oosten weg te trekken, zoals beloofd...
Asjeblieft niet nog meer deze kant op.🌧🌧🌧
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik kan maar niet wennen aan zo'n warme winterjas.
Echt koud zijn de winters ook niet meer.
Breng hem naar de inbrengwinkel.
Jammer , is hele mooie jas maar bloedheet
Hier ook regen. Dus maar vast lekkere Indiase Dahlsoep gemaakt. Kan lekker pruttelen.
Everything you see I owe to spaghetti!
Hier plenst het momenteel.mat dank aan aviv😂
chrisjoh schreef:
30-09-2017 12:35
Hier plenst het momenteel.mat dank aan aviv😂
Hou die regen daar maar dan;P
prada schreef:
30-09-2017 02:41
Ja, ik ben nog steeds misselijkmakend jaloers op je spelletjeskamer. Ik heb al een tijd niet meer naar dat ding omgekeken maar ik dacht dat het probleem zat in het opladen. Zal van de week eens kijken.
Niet jaloers zijn, gewoon eens gebruik van komen maken.
Als je probleem hebt met opladen zou het misschien ook aan het snoertje kunnen liggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Goedemorgen. Ik was vanochtend vroeg al in de sportschool te vinden. Nu heb ik wel vreselijke spierpijn :jump:
Ik lees steeds op de ereader.of op de iPad.bevalt mij steeds beter..
Heb wel erg moeten wennen .
miedo schreef:
30-09-2017 12:36
Hou die regen daar maar dan;P
Ik ben een half uurtje geleden nog een winkel ingedoken om aan een stevige bui te ontkomen. Het begint nu wat droger te worden.
FiIee schreef:
30-09-2017 12:46
Goedemorgen. Ik was vanochtend vroeg al in de sportschool te vinden. Nu heb ik wel vreselijke spierpijn :jump:
Nou al? Dat heb ik meestal één à twee dagen later.
aviv_13 schreef:
30-09-2017 14:11
Nou al? Dat heb ik meestal één à twee dagen later.
Had er wel bij moeten vermelden dat ik al spierpijn had van de verhuizing gisteren ;)
Lol!
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Naar Babydump geweest, maar gewoon toch met kleinkind teruggekomen!
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
30-09-2017 15:52
Ze zijn 6 dagen per week open, dus je kan altijd nog van gedachte veranderen. :)
FiIee schreef:
30-09-2017 14:20
Had er wel bij moeten vermelden dat ik al spierpijn had van de verhuizing gisteren ;)
Dat zou ik als smoes hebben gebruikt om niet naar de sportschool te hoeven! Sporten vind ik best aardig, maar niet als ik al spierpijn heb, zo lui ben ik wel.
Annapicobella schreef:
:-D
Ze wilden 'm niet terug, buiten de garantie?
Wie is het
Annapicobella schreef:
Wou je m inleveren.
:rofl:
Hallo allemaal, ik kom ook nog even achteraan bungelen.

@Drackie wat rot voor je meisje. Ik hoop dat je snel meer aansluiting vindt in je klas. Gewoon iets assertiever proberen te zijn. Misschien bedoelen ze er niks mee maar ben je een beetje te verlegen?

Ik had vandaag een heleboel plannen en er is nergens iets van terecht gekomen. Loop al heel de dag achter mezelf aan te rennen. Familiegezeur (gelukkig niet mijn eigen gezin) en eindeloos moeilijk gedoe...zucht....
Wilde iets kopen, uitverkocht, wilde strijken, gaat de telefoon met een gesprek van anderhalf uur, wilde tuinstoelen opruimen, gaat het stortregenen.

Afijn, fijne avond allemaal, morgen weer een dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven