Wij roepen weer verder!!
zaterdag 9 september 2017 om 00:26
Aanvulling: Kletsen mag natuurlijk ook. Dat is ook gezelliger 
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
De vorige 3 delen waren vol dus hier is het nieuwe deel.
Originele OP uit het eerste en vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
zondag 1 oktober 2017 om 01:31
Wat n energie nog aviv..
Ik ben weer thuis na n leuke avond met oud collega's
Toen de vliegtuigen in de twin towers vlogen.was ik in het ziekenhuis bij mijn moeder.
Het ongeluk van Diana was in de nacht dat ik mijn verjaardag vierde .smorgens laat wakker.en gelijk dat nieuws .in shock.
Ook de Bijlmerramp weet ik nog heel goed.stonden op het punt om uit te gaan zo als altijd op zondag avond. Toen zagen we het op het nieuws.
Ik ben weer thuis na n leuke avond met oud collega's
Toen de vliegtuigen in de twin towers vlogen.was ik in het ziekenhuis bij mijn moeder.
Het ongeluk van Diana was in de nacht dat ik mijn verjaardag vierde .smorgens laat wakker.en gelijk dat nieuws .in shock.
Ook de Bijlmerramp weet ik nog heel goed.stonden op het punt om uit te gaan zo als altijd op zondag avond. Toen zagen we het op het nieuws.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 1 oktober 2017 om 10:58
Ik was op mijn werk (ICT) en daar was al snel internet ontploft en de hele middag dachten de heren dat dit de opstap was naar WO III. Diana, oh ja...gezellig op zondagochtend in bed naar kinderprogramma's aan het kijken, roept mijn dochter van haar kamer dat ze hoort dat Diana is overleden.
En de Bijlmerramp is heel persoonlijk. Wij werden om 18.25 uur gebeld door iemand die alleen maar "help, help" door de telefoon riep. En even later werd studio Sport onderbroken door het nieuws en begon de zoektocht naar mijn zwager en vrienden.
Everything you see I owe to spaghetti!
zondag 1 oktober 2017 om 11:46
zondag 1 oktober 2017 om 12:54
Wat jammer!
Hopelijk is het volgende maand wel raak.
zondag 1 oktober 2017 om 13:38
Dag Gien, het gaat je goedanoniem011020171141 schreef: ↑01-10-2017 11:33Ola roepertjes, ik ga op anoniem en kom ook niet meer terug.
Het was me een waar genoegen om lekker met jullie te kletsen![]()
Liefs van mij
zondag 1 oktober 2017 om 15:45
Annapicobella schreef: ↑01-10-2017 10:58Ik was op mijn werk (ICT) en daar was al snel internet ontploft en de hele middag dachten de heren dat dit de opstap was naar WO III. Diana, oh ja...gezellig op zondagochtend in bed naar kinderprogramma's aan het kijken, roept mijn dochter van haar kamer dat ze hoort dat Diana is overleden.
En de Bijlmerramp is heel persoonlijk. Wij werden om 18.25 uur gebeld door iemand die alleen maar "help, help" door de telefoon riep. En even later werd studio Sport onderbroken door het nieuws en begon de zoektocht naar mijn zwager en vrienden.
Was je na dat telefoontje niet verschrikkelijk bang voor wat er eventueel gebeurd was? Lijkt me vreselijk schrikken.
zondag 1 oktober 2017 om 16:56
Groetjes Ginerva het ga je goed.
Jeetje Anna dat was dan heftig. pfffff.
Miedo dat kan ook de overgang zijn . Dat je nog af en toe ongesteld wordt . als je er maar niet al te veel last van hebt,
Twilight
heb je wel nodig denk ik.
Jeetje Anna dat was dan heftig. pfffff.
Miedo dat kan ook de overgang zijn . Dat je nog af en toe ongesteld wordt . als je er maar niet al te veel last van hebt,
Twilight
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 1 oktober 2017 om 17:44
Twilight, geen woorden. Wel een dikke knuffel en virtueel een dekentje, chocolade en thee
zondag 1 oktober 2017 om 18:36
Zeker. Vooral nadat het duidelijk werd dat er een vliegtuig was neergestort op de Bijlmer en alles in de brand stond. Dit werd ook op de journaals gemeld. Dit was in een tijd waar een mobiele telefoon nog niet zo algemeen was als nu, oftewel vrijwel niemand had er eentje. Het enige wat mijn ex kon doen was er naar toe rijden, maar dat werd ook al direct verboden. Alle toegangswegen werden afgesloten. Chaos en onduidelijkheid. Hij is er toch heengegaan en pas een dag later vond hij zijn broer, ongedeerd. Wat helaas niet zo was met sommige van zijn vrienden. Zo'n beetje rond deze tijd gebeurde het op een zondagavond. Nog steeds kippenvel.herfstappeltaart schreef: ↑01-10-2017 15:45Was je na dat telefoontje niet verschrikkelijk bang voor wat er eventueel gebeurd was? Lijkt me vreselijk schrikken.
zondag 1 oktober 2017 om 18:40
Ik vond de straatinterviews bizar. Er was een vrouw die met haar hele familie was komen kijken en vertelde dat ze daar was voor haar verjaardag en dat ze foto's aan het maken was en haar eigen commentaar daarop was, leuk voor later.Annapicobella schreef: ↑01-10-2017 18:36Zeker. Vooral nadat het duidelijk werd dat er een vliegtuig was neergestort op de Bijlmer en alles in de brand stond. Dit werd ook op de journaals gemeld. Dit was in een tijd waar een mobiele telefoon nog niet zo algemeen was als nu, oftewel vrijwel niemand had er eentje. Het enige wat mijn ex kon doen was er naar toe rijden, maar dat werd ook al direct verboden. Alle toegangswegen werden afgesloten. Chaos en onduidelijkheid. Hij is er toch heengegaan en pas een dag later vond hij zijn broer, ongedeerd. Wat helaas niet zo was met sommige van zijn vrienden. Zo'n beetje rond deze tijd gebeurde het op een zondagavond. Nog steeds kippenvel.
zondag 1 oktober 2017 om 18:55
Net zoals kijken naar de brandende Hindenburg (die Zeppelin) die neerstortte. Inderdaad bizar, maar dat is menselijk gedrag wel vaker.
zondag 1 oktober 2017 om 19:16
Annapicobella schreef: ↑01-10-2017 18:55Net zoals kijken naar de brandende Hindenburg (die Zeppelin) die neerstortte. Inderdaad bizar, maar dat is menselijk gedrag wel vaker.
Nou inderdaad. Ramptoerisme is alom aanwezig altijd.