Woonwagenkamp
zaterdag 30 september 2017 om 15:17
zaterdag 30 september 2017 om 16:01
Dreetje Hazes is heel blij met zijn nieuwe woonwagen-schoonfamilie dus zou er gewoon open ingaan. Wie zegt dat alle, voor ons traditionele families nou geweldig zijn? En kijk morgen om 4 uur even naar TLC, die transgenders. Eentje komt ook van een woonwagenkamp. Als je het mij vraagt zijn het allemaal hele gezellige mensen.
En als ze jou niet mogen, dan bepaal je nog altijd zelf wat je grenzen zijn hè? Je gaat je niet anders voordoen om zijn familie maar te pleasen. Bloemetje of chocolaatjes mee, schoenen uit en het gewoon maar zien. En niet als een schaap erbij gaan zitten. Toon interesse door vragen te stellen.
En als ze jou niet mogen, dan bepaal je nog altijd zelf wat je grenzen zijn hè? Je gaat je niet anders voordoen om zijn familie maar te pleasen. Bloemetje of chocolaatjes mee, schoenen uit en het gewoon maar zien. En niet als een schaap erbij gaan zitten. Toon interesse door vragen te stellen.
zaterdag 30 september 2017 om 16:08
zaterdag 30 september 2017 om 16:08
Klopt.badmeester schreef: ↑30-09-2017 16:06Er spreekt heel wat vooroordelen uit de Posts van de meesten hier.
zaterdag 30 september 2017 om 16:18
https://www.youtube.com/watch?v=SvDn-WrIi5wbadmeester schreef: ↑30-09-2017 16:06Er spreekt heel wat vooroordelen uit de Posts van de meesten hier.
Hoezo?
zaterdag 30 september 2017 om 16:22
Bedankt!Alicereturns schreef: ↑30-09-2017 16:08Dit dus. Er al vanuitgaan dat het foute mensen zijn enkel vanwege het feit dat ze in een woonwagen wonen?
Ga je diep schamen want dat zijn ordinaire vooroordelen..
Enkele weken geleden had man autopech. Wagen wilde niet meer starten aan een druk kruispunt.
Raad eens wie onmiddellijk hulp aanbood? Dat waren 2 'woonwagenbewoners' die hier iets verder wonen.
Om hen te bedanken heeft man nadien een grote mand met lekkers gekocht en die 's avonds in het woonwagenpark afgegeven.
Aanvankelijk wilden die 2 mannen de mand niet aanvaarden zelfs. Ze zeiden dat het heel normaal is om onze medemensen te helpen.
Ik kan het echt niet verdragen dat mensen die 'anders' leven 'gebashed' worden.
zaterdag 30 september 2017 om 16:32
Moemoe64 schreef: ↑30-09-2017 16:22Bedankt!
Enkele weken geleden had man autopech. Wagen wilde niet meer starten aan een druk kruispunt.
Raad eens wie onmiddellijk hulp aanbood? Dat waren 2 'woonwagenbewoners' die hier iets verder wonen.
Om hen te bedanken heeft man nadien een grote mand met lekkers gekocht en die 's avonds in het woonwagenpark afgegeven.
Aanvankelijk wilden die 2 mannen de mand niet aanvaarden zelfs. Ze zeiden dat het heel normaal is om onze medemensen te helpen.
Ik kan het echt niet verdragen dat mensen die 'anders' leven 'gebashed' worden.
Er zijn natuurlijk verschillen in kampen hè? Zo'n kamp als op de eerder geplakte foto is niks mis mee. Er zijn echter kampen/woonwagenbewoners waar alles mis mee is.
zaterdag 30 september 2017 om 16:40
Dat geldt ook voor ' de gemiddelde' Nederlander (of Belg) die in een 'gewoon' huis woont toch!
Er zijn ook echt wel 'echte' Nederlanders en Belgen enz...waar alles mis mee is.
Vraagje toch: kan jij aan de hand van een foto zien of er iets wel of niet mis is met de bewoners?
Indien ja, KNAP hoor! Bravo.
zaterdag 30 september 2017 om 16:44
Moemoe64 schreef: ↑30-09-2017 16:40Dat geldt ook voor ' de gemiddelde' Nederlander (of Belg) die in een 'gewoon' huis woont toch!
Er zijn ook echt wel 'echte' Nederlanders en Belgen enz...waar alles mis mee is.
Vraagje toch: kan jij aan de hand van een foto zien of er iets wel of niet mis is met de bewoners?
Dat ligt er helemaal aan wat er op de foto staat natuurlijk.
Maar goed, sneer lekker verder. Zelf nooit overlast meegemaakt door woonwagenbewoners zeker?
zaterdag 30 september 2017 om 16:50
Nah, soms toch wel hoorMoemoe64 schreef: ↑30-09-2017 16:40Dat geldt ook voor ' de gemiddelde' Nederlander (of Belg) die in een 'gewoon' huis woont toch!
https://i2.wp.com/www.epicpowergaming.c ... erpark.jpg
zaterdag 30 september 2017 om 16:53
Toen ik voor het eerst op het kamp kwam was ik 16 nu 42 en ik dacht ook mijn hemel waar ben ik terecht gekomen.
Maar hey het zijn hele normale mensen.
Die relatie van toen is allang voorbij maar ik kom daar nog steeds regelmatig over de vloer.
Gewoon gaan,schoenen uit bij het trapje en nooit je handen wassen bij het aanrecht maar in de badkamer.
Maar hey het zijn hele normale mensen.
Die relatie van toen is allang voorbij maar ik kom daar nog steeds regelmatig over de vloer.
Gewoon gaan,schoenen uit bij het trapje en nooit je handen wassen bij het aanrecht maar in de badkamer.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zaterdag 30 september 2017 om 16:59
Soms.lievelieveke66 schreef: ↑30-09-2017 16:50Nah, soms toch wel hoor![]()
https://i2.wp.com/www.epicpowergaming.c ... erpark.jpg
![]()
Net zoals het bij 'gewone' gezinnen , die dus in een huis leven ook een varkensstal kan zijn. En dat zijn er meer dan je denkt. Die keurige dame die om de hoek woont, die keurige meneer van 2 huizen verder....niemand weet wat er achter die mooie gevel te zien is. 'Soms' ook een varkensstal hoor.