Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 30 september 2017 om 15:37
Het is natuuurlijk ook heel moeilijk te weten/ toe te geven of je bepaalde keuzes echt zelf gemaakt heb.
zaterdag 30 september 2017 om 15:38
Precies dit.Fee-de-Goede schreef: ↑30-09-2017 15:37Het is natuuurlijk ook heel moeilijk te weten/ toe te geven of je bepaalde keuzes echt zelf gemaakt heb.
zaterdag 30 september 2017 om 15:53
Toch is dat wat ik bij heel veel mensen zie: dat vooral de keuzevrijheid van belang wordt gevonden.
Dat die keuzevrijheid niet zo vrij is, is ook nog een puntje van discussie wat mij betreft.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 september 2017 om 16:00
Oh ja, dan krijg je weer die dooddoener naar de kop geslingerd dat feminisme inhoudt dat je alle keuzes die vrouwen maken moet accepteren, in plaats van als een wilde bh-verbrandende pseudo-Cisca Dresselhuys iedereen te dwingen een lelijke mannenhater te worden.
Terwijl het echt de vraag is in hoeverre vrouwen die keuzes vrijwillig maken of ze opgelegd krijgen, omdat ze denken dat het zo hoort, of omdat ze (bijvoorbeeld financieel) te kwetsbaar zijn om andere keuzes te maken.
zaterdag 30 september 2017 om 16:03
Ja dat dus.
Maar ook echt denken dat bepaalde dingen die ze doen of laten helemaal normaal zijn binnen 'gewone' relaties.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 30-09-2017 16:06
16.35% gewijzigd
zaterdag 30 september 2017 om 16:07
zaterdag 30 september 2017 om 16:10
Uiteraard!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 30 september 2017 om 16:13
zaterdag 30 september 2017 om 16:14
Ik doelde op de mansimbalabimba schreef: ↑30-09-2017 16:13Soms weet ik veel beter wat niet goed voor me is, en toch doe ik het.![]()
zaterdag 30 september 2017 om 16:36
Ja.
Maar dit schoot me zo te binnen. ( was nl net aan 't snaaien .... terwijl ik nb vanavond verjaardagsvisite heb).
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 30 september 2017 om 17:03
Ik heb hier laatst begrepen dat ik te lelijk en te onaardig ben en daarom geen man kan krijgen.vrouwjagersma schreef: ↑30-09-2017 16:00Oh ja, dan krijg je weer die dooddoener naar de kop geslingerd dat feminisme inhoudt dat je alle keuzes die vrouwen maken moet accepteren, in plaats van als een wilde bh-verbrandende pseudo-Cisca Dresselhuys iedereen te dwingen een lelijke mannenhater te worden.
Terwijl het echt de vraag is in hoeverre vrouwen die keuzes vrijwillig maken of ze opgelegd krijgen, omdat ze denken dat het zo hoort, of omdat ze (bijvoorbeeld financieel) te kwetsbaar zijn om andere keuzes te maken.
Heb ik daar zo mijn best voor gedaan om af te vallen.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 september 2017 om 17:12
zaterdag 30 september 2017 om 17:23
Ik sta op dit moment te snaaien tijdens het koken. Het kan altijd ergersimbalabimba schreef: ↑30-09-2017 16:36Ja.
Maar dit schoot me zo te binnen. ( was nl net aan 't snaaien .... terwijl ik nb vanavond verjaardagsvisite heb).
zaterdag 30 september 2017 om 17:25
Die van mij blijft ook alleen maar omdat ik zo exorbitant goed verdien.
Dat een TO haar schulden bij familieleden moet aflossen, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar om haar dan een of ander malafide geldverstrekker aan te raden, vind ik ook weer zo wat.
zaterdag 30 september 2017 om 17:43
Nee, omdat dat afvallen voor niks is geweest.Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 17:12Hier moet ik wel even aan wennen hoor, een Solo die in tranen uitbarst omdat ze geen man kan krijgen.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 30 september 2017 om 17:48
Ja, rare post was dat. Maar ik ga er niet op reageren, want dan krijg je weer gelul over mensen die elkaar opstoken in de naarpraat en zo.vrouwjagersma schreef: ↑30-09-2017 17:25Die van mij blijft ook alleen maar omdat ik zo exorbitant goed verdien.
Dat een TO haar schulden bij familieleden moet aflossen, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar om haar dan een of ander malafide geldverstrekker aan te raden, vind ik ook weer zo wat.
zaterdag 30 september 2017 om 18:23
Ik ook. Vanmorgen kreeg ik alweer een waarschuwing binnen, wegens provoceren.
zaterdag 30 september 2017 om 18:26
Oh, dat is me niet eens opgevallen, kejjenagaan hoe verdorven ik al ben.Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 18:23Ik ook. Vanmorgen kreeg ik alweer een waarschuwing binnen, wegens provoceren.
zaterdag 30 september 2017 om 18:31
Waar nou weer?Lady*Voldemort schreef: ↑30-09-2017 18:23Ik ook. Vanmorgen kreeg ik alweer een waarschuwing binnen, wegens provoceren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!