VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
En een multipla.... eeh... Ik vind het altijd een soort gemeen insect met van die ogen op de motorkap. Wat die lichten daar nou doen, echt geen idee. Ik begrijp eerlijk gezegd niet dat die dingen verkocht worden (en ook niet dat mensen ze kopen ). Sorry Ely, maar je mag de schuld aan de hormonen geven, dat scheelt iets. Zitten er dan dubbele banken in? Want anders passen er toch nog steeds geen 4 koters in?
Huispak in de vorm van H&M broek van Logg (zo'n huisbroek) met een vest. En voor kerst heb ik een paar jaar geleden van mijn moeder een fleecepak gekregen. En dat is stiekem de favoriet.

Multipla is lelijk maar volgens mij maakt hij dat in comfort en ruimte flink goed. Maar ja... spuuglelijk blijft hij.

Oh, PP begint!
quote:Wind schreef op 16 februari 2009 @ 20:31: En voor kerst heb ik een paar jaar geleden van mijn moeder een fleecepak gekregen. En dat is stiekem de favoriet.Pauze PP: haha Wind, is het uit 1 stuk, een soort hansop (met voeten, zo'n babypak , heerlijk) ?
Nee, het is een broek (ook van fleece ) en een vest. En hij is donkerblauw. Zo lelijk, maar zo lekker warm. Zal ik hem meenemen naar ons weekend?
Ja! Ik neem ook mijn joggingbroek mee hoor, anders moet ik meteen uit bed mijn spijkerbroek aan, daar houd ik niet van.
Meisjes, ik moet morgen reserveren. Ik ga er even vanuit dat jullie ook akkoord zijn. Als ik geen brandmailtjes heb morgen dat jullie niet willen dan bel ik gewoon
Hier echt nog geen schoolvakantie. Alle scholen hier in dorp niet en in buurdorp ook niet. Ik ben er nu ook achter via collega hoe het komt: de regering of wie die vakanties ook bekend maakt had een fout gemaakt, en toen ze daar achter kwamen hadden heel veel gemeentes de vakanties al gecommuniceerd. En toen hebben ze het maar gehouden zoals het was in die gemeentes.

Schorrie gaat inderdaad volgende week bij opa en oma Friesland logeren, van zondag tot woensdag. Donderdag dan hopelijk bij mijn ouders als Harrie werk heeft en vrijdag is Harrie al thuis. Zomaar een hele week overleefd zonder dat ik een vrije dag hoef te nemen!

Hier geen huispak. Wel een pyjama/joggingbroek die ik gekocht had voor als ik bevallen was. Die doe ik ook aan als ik mijn werkkleding irritant vind zitten.

Sprekende over werk, Dropje, het heeft niet met de hormonen te maken dat ik het nu wat meer naar mijn zin heb. Er is e.e.a. veranderd sinds ik terugben, zoals dat ik een andere werkplek heb waarbij ik tussen mijn projectteam zit én, heel belangrijk, dichtbij de directeur waardoor ik veel meer zicht heb op wat er speelt, en ietsjes meer invloed. Dat werkt een stuk beter. Daarnaast hebben we deadlines en daar houd ik van. Wel moest ik daardoor vrijdag tot in de avond werken, en dat vond ik erg vermoeiend met ook nog twee kinderen thuis en veel te veel sociale verplichtingen. Ik heb besloten dat ik het sociale echt op een lager pitje moet zetten, maar hoe doe je zoiets??? Dingen die je wel leuk vindt, toch niet afspreken is niet mijn sterkste punt. Eigenlijk heb ik een luxeprobleem, ik heb teveel vriendinnen .

Dit was alleen deze pagina en wat ik had onthouden van vorige pagina. Ik durf niet te bladeren, dan ben ik mijn tekst weer kwijt.....
Pammie, wat ik in ak lees is dat iedereen reageert in de trant van: die 80 euro delen we wel.

Maar mijn brandende vraag is echt: hoe laat????? Want dan weet ik of ik mee kan.
O ja, behandeling in HvS. Ik denk aan pedicure of aan gezichtsbehandeling. Pedicure omdat ik altijd zoveel eelt heb (willen jullie dat weten?) en ik weleens mooie poezelige voeten zou willen hebben. Maar vind het ook een genant iets.

Gezichtsbehandeling omdat je daar mijns inziens echt iets aan hebt voor het geld. Die massages enzo daar heb je niet zo veel aan lijkt me, behalve op het moment zelf.

Ik verheug me er echt op. Alleen al het uitrusten! En Nathje, ik heb nog geen kilometer hardgelopen sinds heeeeeeeel lang (eerste periode zwangerschap) maar ik neem ook mijn hardloopschoenen mee.

En Ely, boodschappen doen goed idee.

En ik wil heel graag uit eten op zaterdagavond, of willen jullie liever zelf koken?
quote:Pammie schreef op 16 februari 2009 @ 09:12:

Welleke dan Drop? Die in A. die in N. of die in D.? Ik heb er nogal wat gehad Ghe, misschien heb ik het verkeerde profiel eruit gepikt! Als het je bekend voorkomt: JBC in DB.
Leuke aflevering hé Lien?

Echte liefde... die twee ouwetjes

No way dat ik mijn fleecepak (schrijf ik echt 'míjn fleecepak'?) meeneem. Jullie zullen het met mijn joggingbroek moeten doen.

Ja, Pam.. hoe laat?
Wat vervelend Peb, een peesplaatontsteking! Klinkt erg pijnlijk! Duimen maar dat het nu snel over is zeg.

Ik dacht dat Nathje ook gewoon slank was. Maar als je met een kilo of 5 minder lekkerder in je vel zit, gewoon doen dan! Wij hebben ook geSB't, alweer een hele poos geleden en bij mij is het eraf gebleven. Bij vent niet. Maar bij hem zie ik de wikkels van zoete snacks in de auto liggen als ik in zijn auto zit. Tja.

S&W hebben volgende week voorjaarsvakantie, met de carnaval dus. Tja, onder een van de rivieren he. In 't dorp waar we nu wonen wordt er nog best wat aan gedaan ook, geloof ik.
Morrie, fijn dat je nu wat meer op je plek zit op je werk! Dat geeft zoveel meer rust, in jezelf en daardoor ook in je hele gezin. Sociale leven zou ik niet op een laag pitje zetten, daar krijg je toch op een gegeven moment spijt van denk ik. Ik krijg altijd juist wel energie van leuke sociale afspraken. Gewoon de krenten uit de pap blijven eten en goed plannen!
Ja, maar als ik mijn sociaal leven niet op een lager pitje zet, dan ga ik het niet trekken, het is nu al zo dat ik tegen afspraken opzie, terwijl het gewoon leuke dingen zijn. Dus het moet wel. Ik heb gewoon niet genoeg tijd en energie voor alles wat ik afspreek. Deze week ook weer een avond naar het theater, een avond eten met vriendinnen, zondag burenmeeting en verjaardag van mijn moeder. Dan nog een avond sporten. Het is gewoon teveel.

Ik kan moeilijk mijn werk op een lager pitje zetten, of mijn gezin, dus dan blijft sociaal leven over.

En op een lager pitje zetten betekent niet niks doen, alleen wat minder (maar hoe ik het moet bewerkstelligen geen idee, als iemand nog goede tips heeft.... Ik probeer ruimte in mijn agenda te houden, maar naarmate die week dan dichterbij komt, slipt het toch weer dicht met hier en daar nog een leuk iets er tussendoor.).
En dan wil ik Harrie ook nog 'zo af en toe' zien, die ook een leuk sociaal leven heeft met vrienden, sporten en 's avonds ook nog vaak weg is voor werk.
Mooie spullen op jouw site Drop!
En zondag is geeneens die burenmeeting en de verjaardag van mijn moeder, kan je nagaan, ik raak er helemaal van in de war . Zondag is mijn schoonmoeder jarig, en gaan we daarheen!
Leuk idee van mezelf, maar wel snert vermoeiend om gelijk door te sporten na werk en dan gelijk 2 uur te pakken. Nu ben ik zo gaar dat ik zo lekker op bed neer ga storten en helaas moet ik er morgen weer vroeg uit omdat ik naar de UK moet.

Laat ik het zo zeggen; ik ben blij als het woensdag is!

Ik heb heel veel huispakken enzo weggedaan omdat Vrolijkerd het echt geen gezicht vodn dat ik met oude verwassen meuk zat. Nu heb ik hele hippe (????) jersey rechte broeken in yogapant model en shirts van Sissy boy en ik moet eerlijk zeggen dat het er een stuk beter uit ziet. Maar Wind, ik had een roze fleece pyjama en die was zoooo lekker. Vol weemoed denk ik er aan terug dus ik kan me voorstellen hoe fijn jouw huispak is.

Lien, ik vrees dat passat geen drie stoelen inpassen, maar is dochter al niet lang genoeg om zonder te kunnen zitten?

Peb, balen meisje van je ontsteking. Maar klonk btw alsof het een echte drankorgie was!

Nathje, knap van je dat je weer aan de SB bent. Ik zou wel eens willen dat ik die discipline had. Ik vind weekmenu's niet leuk en zeker niet als ik het heel strak aan moet houden wbt koken. Ook hier moet nog een paar kilo af dus misschien ga ik het ook wel doen samen met Vrolijkerd die steeds slanker wordt. Hoe hij dat nou doet????

Morrie, Loeder heeft hier ook geen vakantie nog hoor. Wij zitten samen in midden van schoolvakantie. Ritme voor jezelf aan houden misschien met afspraken? Ik probeer ook altijd 1 dag doordeweeks thuis te zijn met Vrolijkerd gezien onze roosters tegen elkaar in lijken te gaan wbt sporten en sociaal leven.

Verder gaat mijn pc bijna dood en is dat niet grappig aangezien ie soms blijft hangen en dan alleen de aan en uit knop indrukken lijkt te helpen. Heel irritant! Maar Vrolijkerd heeft al zijn modderige oog op een overpriced macbook laten vallen, dus vrees dat ik daar binnenkort op forum. Ik ben eigenlijk meer een vaste pc mens, maar wie weet. Hij probeerde me al wel te paaien met een roze sleeve

Vrolijkerd weet toch wel de weg naar mijn hart wbt laptops aansmeren!

Ik ga ff snel naar lollige stek om te kijken wat jullie hebben gepend en hoe Dropje's toko ook alweer heette!
Ja precies Vrolijk, als ik niets te doen heb, dan heeft Harrie wel weer iets. En als je iets met vriendinnen afspreekt, heb je ook weer te maken met hun agenda's en moet je vaak water bij de wijn doen. Daardoor is het zo lastig om je aan je ritme te houden. Misschien moet ik een vaste avond vrijhouden, de woendag ofzo.
Morrie, ik plan gewoon zo weinig mogelijk, zodat er ruimte is voor 'spontane afspraken. Ben meestal 1 avond per week weg voor sporten en 1 avond sociaal. Soms komt daar een avond bij, maar ik probeer dat wel te beperken en dat geeft een hoop rust.

De weekenden plannen we ook niet heel vol, maar ik werk natuurlijk ook al twee zaterdagen per maand. Ik wil in ieder geval altijd iets doen met gezin, verder plannen Zorro en ik voor onszelf dan dingen in. Dus avondje stappen, samen weg, of apart iets doen.

Over die multipla, daar zitten inderdaad 6 zitplaatsen in, vandaar de keuze. Laat ik duidelijk zijn, niet voor het uiterlijk

Ik vind het ook jammer dat hij zo spuuglelijk is, maar het is financieel wel een aantrekkelijke optie voor ons.

)
Morrie, hier scheelt het misschien ook wel dat vrijdag vaak de kinderen door mijn zussen worden gehaald. Verder sport ik ma, di en woe en Vrolijkerd woe en een ochtend in het weekend tegenwoordig. Wij proberen om de donderdag vrij te plannen voor elkaar en een dag in het weekend. Maar voor mij scheelt het misschien dat ik die n woe na het eten en de kinderen op bed wegga en daarna ook Vrolijkerd zie om bij te kletsen voordat we samen naar bed ga. Klinkt alsof er een hoop structuur inzit, maar zo werkt het voor ons wel het beste.
Ik doe niet aan huispakken maar wel aan tricot broeken met rechte pijp en dan een gewoon T-shirt al dan niet met lange mouwen of vest met capuchon erbij. Is mijn eigen smaengestelde huispak.

Ik was wel echt aangeschoten ja, zondag, maar gelukkig volgende dag weer fris en fruitig. En nu ook alweer een halfuurtje op de zaak.

Pebblo en ik hebben niet zo'n gepland sociaal leven, en als gepland dan meestal wel op korte termijn (max 2 weken). Ook een grotendeels gezamenlijk sociaal leven dus dat is makkelijk. een van ons werkt ook altijd op zaterdag dus zondag is zoveel mogelijk gezinsdag. En dan doen we of iets leuks, of lekker kneuterig thuis. Sowieso zijn onze sociale afspraken wel vaak eet-afspraken bij ons of bij de ander thuis.

Lien, Pebblo wil morgen graag thuisblijven, dus dan kan ik niet naar Naturalis. Donderdag kan dan weer wel, dan ben ik thuis.
quote:Morrie schreef op 16 februari 2009 @ 21:07:

Pammie, wat ik in ak lees is dat iedereen reageert in de trant van: die 80 euro delen we wel.

Maar mijn brandende vraag is echt: hoe laat????? Want dan weet ik of ik mee kan.

Uur of 1? Het is een hightea. Een paar mutsen moeten 2 uur rijden dus dat lijkt me wel een mooie tijd.

Akkoord?
Morrie, ik heb een pedicurebehandeling gehad in HvS (als het is wat ik denk) en dat was heerlijk. Vooral de paraffinepakking, daar krijg je pas echt poezelige voetjes van.

Drop, je hebt gelijk, ik had het al bij jou gezien. Inderdaad zelfde school, alleen jij zal er wat eerder op hebben gezeten dan ik.
Heb donderdag afgesproken met Nick (weet nog niet of dit het wel gaat worden hoor ) en zijn papa. Dus dat is weer niet handig. Kan wel langsrijden, maar oudste twee zijn dan niet mee... zo in mijn eentje met BNJMN is niet echt nodig .

Vrijdag naar de boerderie, dus misschien een keer op een zaterdag binnenkort? Ook leuk!

Over auto's: het wordt of een volkswagen variant dinges, of een Chrysler (ja graag!), dat laatste is even spannend. De passat was geen station en dan vind ik het echt niet handig met drie kinderen. Dan liever een Multipla . Zitten die vier stoelen dan naast elkaar? Want er zitten geen twee achterbanken in de Multipla toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven