Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal, je kan online theorie-examens oefenen. In Google invoeren en je krijgt verschillende websites.
Ha, we doen het weer
Goedemiddag Amaal.
Heb uit ellende maar anderhalf uur met vriendinnetje zitten bellen hihi. Kids naar kdv, ik heb vrij natuurlijk. En dan geen forum. Dan ken ik nie kletsen nie...
Maar gelukkig doet ie het weer hihi!
Goed voor Noos, eindelijk rust.

Bam had gisteren MRI. Twee keer in paniek geraakt, derde keer lukte het. Vandaag uitslag, spannend.
O, niet dus. Smst net dat ze morgen uitslag krijgt.
Blijft nog even spannend dus, Star.

Kokos, Max heeft hem daarna nooit meer gehad. Vraag me ook nog steeds af of het er wel een was. Er zijn nooit korstjes op gekomen ofzo.

Amalia, ben blij dat het Laurens geworden is! Ik vind Lennart niks. Len vind ik dan alweer beter.

Wij waren vanmorgen op de eerste basisschool kijken. Dit is een christelijke. Ik vond hem niet verkeerd, maar had er geen wauw gevoel bij. Hoop dat dat bij de Montessori school wel zo is. Daar hebben ze 17 maart de open ochtend.
Zo, maar even twee schermen.

Aaaaa Fieke in jurkje wel erg schattig hoor. Kleur staat haar goed!

Kokos, normaal ben ik inderdaad niet zo snel emo nee, ik ben een heuse bikkel Of het moet op dieren aankomen, dan ben ik altijd een huilie

Jinny, monteur die je in Jinnylandtaal de liefde verklaart, brrrrrrr. Maar ook eigenlijk.

Hoe is het met Jongste? Wanneer moet je naar Kinderarzt met hem? En oog van Oudste? Is het nou al bekend of het afgeplakt moet worden?

Leuk ponyrijden Hel. Foto's gemaakt?

Amaal, troost je. Mijn kind houdt ook totaal niet van pannekoeken en poffertjes, patat eet ze er meestal een stuk of twee van. Er zit ergens Italiaans bloed in dat mopje; gek op spaghetti, lasagna, tagliatelle en pizza.

Mamax, stoeltjes zijn erg gaaf geworden! Nu maar hopen dat ze op hun eigen stoel gaan zitten

Moet je nog niet inschrijven voor school dan Mamax? Ben je niet hartstikke laat??
Hè wat naar voor d'r... En dan nog moeten wachten ook tot morgen. Spannend allemaal...
Haha mijn kinderen zijn beiden gek op pannenkoeken en poffertjes! Ik heb mazzel!!!
Ik woon hier in de middle of nowhere Star Bij de school van vanmorgen kon het 'ook nog wel in juni hoor'. Geen idee natuurlijk hoe het bij de montessori is, er staat op de site niks over wachtlijsten.

Amalia, ik vond via Google een tafeltent van Colorique. Is jouw model net zo?

Star, die van mij zijn ook gek op italiaans. Ook op poffertjes, pannenkoeken en patat, alleen niet op gekookte aardappelen en gekookte groenten. Nu vind ik dat ook niet zo lekker, dus dat komt mooi uit.

Max is er erg fanatiek in. Vanmorgen had Sam ook alweer Max z'n stoel te pakken en dan gaat hij ze echt omruilen.
Ja mamax, dat is m. Alleen dan andere stof. En het 'dak' is ook gewoon van stof. Ik kan dus geen grotere tafel nemen

Leuk hè?
En ik laat de bloemen ook niet op tafel staan als het huisje er op zit. Dat snap je!
Mamax, mijn middle is toch ook best nowhere

Ooooo doe mij eens een link van die tafeltent? Wat gaaf!

Max heel goed.
Tafeltent Colorique

Amalia, dat vroeg ik me ook af. We hebben nu nog een tafel van 90x200, maar ik wil graag het blad eraf en dan een nieuw blad van 100x220 erop. Anders moet man dat gewoon voor 15 april regelen. Ik heb moeders net gemaild, ben benieuwd of ze het wat vind.

Star, ik vind jouw middle ook best heel nowhere, maar wat betreft scholen kennelijk niet. Jullie al wat gehoord van Ceetjes school?
Trouwens Amaal, waar blijft je foto?
Poffertjes en pannenkoeken gaan er hier ook lekker in.

Ha die Max, lachen.

Leuk tentje!

Cin, hoe gaat het met je mysterieuze plan?

Net een sms van Bam (nieuws al bekend).

En sms van CD gehad: Hoi, alles goed maar weinig puf om 's avonds nog te forummen. Overdag is het helemaal niet te doen met de jongens om me heen. Zal kijken of ik vanavond even tijd kan maken.
Ja die ja. Maar ik wil ook dak van stof en vind 65 euries echt teveel geld. En ik wil de zijkanten ook dicht, dus alles uit een geheel. En als we nieuwe tafel krijgen, ooooooit, maak ik wel een nieuwe hihi!

Zag ook een van streepjesstof. Zal eens kijken fo ik die nmog vind, ook leuk...
Lianne zit hier in reclameblaadjes te kijken: vloer hebben opa en papa gekocht, we gaan melk kopen etc. En erachter aan: Tim moet groter groeien, dan kunnen we spelen. Wat gaat er toch veel om in zo'n koppie. Goed, ga eens wat aan het huishouden doen .
http://wolffjes.blogspot. ... eltent-dat-is-lachen.html Deze...
Het model is leuk, dat bedoel je toch? (Na die jurk van Fieke durf ik niks meer aan te nemen ). Dat scheelt dat je hem zelf maakt, kun je zelf leuke stof op de markt halen. Moeder heeft nog steeds niet geantwoord...
Jaaaaaa die site is leuk Mamax, dank!

Nog niks gehoord van Ceetjes school, maar het is deze week ook vakantie natuurlijk.

Lianne was gewoon al een boodschappenlijstje aan het maken in haar hoofd

Ceetje ook weer wat van de week, liep te bezemen: 'Kijk, ik ben de moeder'. Toch maar een abonnement op Opzij bestellen denk ik.
Haha ja dat bedoel ik. ja. Stof is minder... Ik vind dat soort kartelrandje van het "dak" wel leuk trouwens en wil een groen randje aan de onderkant, als gras zeg maar. En raampje en deurtje erin en zo. En qua stof, tsja geen idee nog. Maar geen bloemetjes... Is nie helemaal mijn ding...
Pfff moet wat doen maar geen zin...

Ga maar eens naar de kapper denk ik...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven