Stoptober
zondag 1 oktober 2017 om 13:14
Ik ga over 5 minuten mijn laatste peuk opsteken... Dan is het pakje leeg...
Wordt er wel een beetje zenuwachtig van... Ga ik het volhouden... Etc...
Maar eigenlijk is het heel simpel... Gewoon nooit meer 1 opsteken... In mijn achterhoofd heel goed onthouden dat mijn vader 6 weken geleden diagnose longkanker heeft gekregen... Dat wil ik niet... Ik wil stoppen... Ik ga stoppen! Over een kwartier ben ik een niet roker...(ben mezelf vooral moed aan het inpraten nu)
Wordt er wel een beetje zenuwachtig van... Ga ik het volhouden... Etc...
Maar eigenlijk is het heel simpel... Gewoon nooit meer 1 opsteken... In mijn achterhoofd heel goed onthouden dat mijn vader 6 weken geleden diagnose longkanker heeft gekregen... Dat wil ik niet... Ik wil stoppen... Ik ga stoppen! Over een kwartier ben ik een niet roker...(ben mezelf vooral moed aan het inpraten nu)
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:42
Derde dag en tot nu toe de lastigste.
Dit is mijn vierde serieuze poging, vorige keer met pleisters en een andere keer met Champix maar langer dan twee maanden heb ik het nooit volgehouden.
Enfin, als je het niet probeert lukt het nooit.
Pleister liggen nu nog onaangebroken op tafel. Het gaat allemaal wel.
Catautje, weet van jou nog wel dat jij een e-smoker had. Wat is nu jouw status?
Dit is mijn vierde serieuze poging, vorige keer met pleisters en een andere keer met Champix maar langer dan twee maanden heb ik het nooit volgehouden.
Enfin, als je het niet probeert lukt het nooit.
Pleister liggen nu nog onaangebroken op tafel. Het gaat allemaal wel.
Catautje, weet van jou nog wel dat jij een e-smoker had. Wat is nu jouw status?
Hatsjikideee...
dinsdag 3 oktober 2017 om 23:47
Paar erg vervelende omstandigheden tegelijkertijd erbij gekregen waar ik mijn hoofd koel moet houden en ik ben met name een stressroker. Altijd feest. Ik ben wel geminderd, van 20 naar 10 of minder en dat is al heel wat, mogelijk weet ik het helemaal af te bouwen eind oktober.
Ik trek me terug want A) minderen is niet hetzelfde als stoppen en
ik begin me te ergeren.
Iedereen die stopt: Good luck, bedenk maar zo: je wilskracht is sterker dan de mijne.
Ik trek me terug want A) minderen is niet hetzelfde als stoppen en
Iedereen die stopt: Good luck, bedenk maar zo: je wilskracht is sterker dan de mijne.
woensdag 4 oktober 2017 om 10:24
roeptoeter schreef: ↑04-10-2017 10:15Ik doe ook mee met stoptober, de eerste dagen vielen me alles mee. Appeltje eitje dacht ik nog.
Tot mijn man vervelend begon te worden (er kwam geluid uit zijn mond), nu ben ik echt levensgevaarlijk![]()
Als je dit overleeft zonder een sigaret op te steken ben je al een heel eind.
donderdag 5 oktober 2017 om 08:45
zondag 8 oktober 2017 om 23:40
Hoe gaat het met jullie?
Ik ben inmiddels 24 dagen gestopt, en het frustreerd me enorm dat ik nog zo vaak denk aan een sigaret. De hele dag zeurt het in mijn achterhoofd. Het rare is dat ik geen zin heb in een sigaret maar er dus wel steeds aan denk.
Ik ben een week geleden gestopt met Champix. 's Ochtends was ik na inname erg misselijk. En ik werd heel vlak en ook down. Dus nu al een week op eigen kracht.
Ik stop het geld wat ik nu bespaar in een spaarpot. Zit nu al 100 euro in...
Dus dat wordt een leuk reisje volgend jaar!
Ik ben inmiddels 24 dagen gestopt, en het frustreerd me enorm dat ik nog zo vaak denk aan een sigaret. De hele dag zeurt het in mijn achterhoofd. Het rare is dat ik geen zin heb in een sigaret maar er dus wel steeds aan denk.
Ik ben een week geleden gestopt met Champix. 's Ochtends was ik na inname erg misselijk. En ik werd heel vlak en ook down. Dus nu al een week op eigen kracht.
Ik stop het geld wat ik nu bespaar in een spaarpot. Zit nu al 100 euro in...
Dus dat wordt een leuk reisje volgend jaar!