TOekomst na Echtscheiding & Leeftijd 'tips'

01-10-2017 19:04 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Ik zou graag advies willen krijgen over de huidige situatie waar ik in zit.

Ik en mijn vriend zijn al een klein jaartje samen en zijn super gelukkig samen. Het enige probleem is dat hij nog niet officieel gescheiden is en ook kinderen heeft. Hij gaat elke week naar een mediator dus er zit zeker wel druk achter de scheiding. Ik zelf heb geen kinderen ect. Ook zit er een leeftijdsverschil van 20 jaar tussen ons. Leeftijd interesseerd me niet, het zit goed tussen ons. We liggen kwa gedrag en gevoel op één lijn. Ook staat hij open voor een kinderwens vanuit mijn kant dus dat is ook geen probleem.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn/waren die in een zelfde soortgelijke situatie zitten of zaten. Hatelijke opmerkingen enzovoorts zijn niet nodig. Het enige wat ik wil is advies en wellicht een paar tips hoe we het het beste aan kunnen pakken na zijn scheiding. Hoe kan ik het beste omgaan met zijn kinderen, ex en familie. Ook vanwege leeftijdsverschil.

Veel liefs,
anoniem_355718 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 19:49
48.41% gewijzigd
Jufjoke schreef:
01-10-2017 19:24
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Of helemaal niet.
Ik ook niet.
Iets met aanpakken na zijn scheiding, maar geen flauw benul wat dan.
Mientje2323 schreef:
01-10-2017 19:28
Ik zie dat er onduidelijkheid is door het beginstuk van de topic, sorry guys. Heb het aangepast.
Ik zal het kort samenvatten.
Ik ben verliefd geworden op mijn baas en nu vroeg ik me af wat de beste stappen zijn om te ondernemen NA de echtscheiding.

Liefs,
Pijpen
Na die scheiding is er geen probleem meer volgens mij, behalve die kinderen dan. Dus misschien bedoelt ze hoe ze die kinderen aan moet pakken, anders heb ik ook geen idee hoor.
Flower2017 schreef:
01-10-2017 19:31
Guys?

Je weet zeker dat hij echt gaat scheiden?

En stappen?
Nou dat gaat toch gewoon vanzelf.
Niks overhaasten iig.
Ik weet zeker dat hij gaat scheiden. Hij ontvangt bevestingsmailtjes van de mediator. Inderdaad, rustig lijkt me ook het beste.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2017 19:35
Na die scheiding is er geen probleem meer volgens mij, behalve die kinderen dan. Dus misschien bedoelt ze hoe ze die kinderen aan moet pakken, anders heb ik ook geen idee hoor.
Precies, bijvoorbeeld! Thank you
Wat is precies je vraag? Jullie doen, ondanks dat hij eigenlijk nog getrouwd is, nu toch ook al waar je zin in hebt? Na een scheiding (en een leeftijd :facepalm: ) wordt dat echt niet anders hoor. De stappen die je zet zijn de stappen die jullie willen zetten. Punt.

En wat betreft zijn leeftijd; http://lmgtfy.com/?q=viva+groot+leeftijdsverschil
.
Mientje2323 schreef:
01-10-2017 19:36
Precies, bijvoorbeeld! Thank you
http://bfy.tw/EEbX
Mientje2323 schreef:
01-10-2017 19:36
Ik weet zeker dat hij gaat scheiden. Hij ontvangt bevestingsmailtjes van de mediator. Inderdaad, rustig lijkt me ook het beste.
Weet zijn vrouw / ex van jullie relatie?
Bevestingsmailtjes over afspraken of inhoudelijke berichten?
WAAROM WORDT ER IN HOOFDLETTERS GESCHREVEN?
Mientje2323 schreef:
01-10-2017 19:28
Ik zie dat er onduidelijkheid is door het beginstuk van de topic, sorry guys. Heb het aangepast.
Ik zal het kort samenvatten.
Ik ben verliefd geworden op mijn baas en nu vroeg ik me af wat de beste stappen zijn om te ondernemen NA de echtscheiding.

Liefs,
Ik snap nog steeds niet over welke stappen je het hebt. Wat zou je moeten ondernemen dan? Ik mag aannemen dat er genoeg tijd is om dat, wat het dan ook is, nog voor die scheiding uit te knobbelen.
Kun je het niet nog een keer proberen? Hier is toch geen touw aan vast te knopen? In het dorp zit een winkel waar jij al heel lang komt. Verder heb je een baas en toen hij vroeg of je langs wou komen werd je verliefd op hem... Snel. Daarna vroeg hij of je bij hem wilde komen werken... Hij was toch al je baas?! Een week nadat je baas vroeg of jij kwam werken hadden jullie gevoelens... Ieder mens heeft gevoelens toch?

Maar dan heb je ook nog een vriend waarmee je een jaar samen bent en super gelukkig samen. Jemig, stop dat met rommelen met je baas!!! Maar dan is je vriend ook nog niet officieel gescheiden (en heeft kinderen). Hij gaat wel elke week naar een mediator(?). Jullie schelen 20 jaar (hoeveel scheel je met je baas?) en leeftijd interesseert je niet maar je vindt het toch belangrijk om te noemen...
Het zit goed tussen jullie... wat zit je dan met je baas te rommelen?!
Hij staat open voor een kinderwens vanuit jouw kant (en ook voor een open relatie met je baas blijkbaar dan?!), daar word ik dan weer niet zo vrolijk van want dit klinkt helemaal niet als een lekkere basis voor een kind.

Hatelijke opmerkingen enzovoorts zijn niet nodig zeg je. Waarom verwacht je die?
Krijg je altijd spijt van, van een zoveel oudere man. Hij is nu nog actief, maar als hij 65 is dan ben jij 45 en nog in de bloei van je leven, terwijl hij alleen nog maar televisie wil kijken of postzegels sparen. Zie veel vrouwen spijt hebben van hun keuze en weten niet meer wat ze met die oude man aanmoeten. Het enige dat ze op een gegeven moment nog te wachten staat is mantelzorgen.
Zelfs ik op mijn leeftijd zou daar absoluut geen trek in hebben.
Flower2017 schreef:
01-10-2017 19:39
Weet zijn vrouw / ex van jullie relatie?
Bevestingsmailtjes over afspraken of inhoudelijke berichten?
Inderdaad bevestingsmailtjes en inhoudelijk ook over het consult wat plaatst vind/ heeft gevonden. Zijn vrouw vermoed het wel, maar we hebben het niet bevestigd. Een vriend van H ( mijn vriend) gaf dit als raad. Hij zat ook in een soortgelijke situatie.
Cateautje schreef:
01-10-2017 19:41
Krijg je altijd spijt van, van een zoveel oudere man. Hij is nu nog actief, maar als hij 65 is dan ben jij 45 en nog in de bloei van je leven, terwijl hij alleen nog maar televisie wil kijken of postzegels sparen. Zie veel vrouwen spijt hebben van hun keuze en weten niet meer wat ze met die oude man aanmoeten. Het enige dat ze op een gegeven moment nog te wachten staat is mantelzorgen.
Wat een beperkt beeld van een man van 65. Mijn vader is actiever dan menig persoon van 45.
S-Groot schreef:
01-10-2017 19:40
Kun je het niet nog een keer proberen? Hier is toch geen touw aan vast te knopen? In het dorp zit een winkel waar jij al heel lang komt. Verder heb je een baas en toen hij vroeg of je langs wou komen werd je verliefd op hem... Snel. Daarna vroeg hij of je bij hem wilde komen werken... Hij was toch al je baas?! Een week nadat je baas vroeg of jij kwam werken hadden jullie gevoelens... Ieder mens heeft gevoelens toch?

Maar dan heb je ook nog een vriend waarmee je een jaar samen bent en super gelukkig samen. Jemig, stop dat met rommelen met je baas!!! Maar dan is je vriend ook nog niet officieel gescheiden (en heeft kinderen). Hij gaat wel elke week naar een mediator(?). Jullie schelen 20 jaar (hoeveel scheel je met je baas?) en leeftijd interesseert je niet maar je vindt het toch belangrijk om te noemen...
Hij staat open voor een kinderwens vanuit jouw kant (en ook voor een open relatie met je baas blijkbaar dan?!), daar word ik dan weer niet zo vrolijk van want dit klinkt helemaal niet als een lekkere basis voor een kind.

Hatelijke opmerkingen enzovoorts zijn niet nodig zeg je. Waarom verwacht je die?
Het was al een zooitje, maar jij maakt er helemaal een bralfeest van. Haha!
Saga_Röversdotter schreef:
01-10-2017 19:42
Wat een beperkt beeld van een man van 65. Mijn vader is actiever dan menig persoon van 45.
Dan moet je maar eens interesse tonen voor de jonge vrouwen die in een relatie zijn gestapt met een veel oudere man en de verhalen daarvan opslaan.
S-Groot schreef:
01-10-2017 19:40

Nee, mijn baas is nu mijn vriend. Heb het ook heel raar beschreven in topic. Excuses
Top.
Hij wilde dus eerst nieuwe schoenen heb en voordat hij de oude weggooit. Jij bent dus degene de zn handje vasthoudt terwijl hij t zn vrouw verteld. Omdat ie t alleen doen een beetje eng vindt. Volwassen vent heb je te pakken hoor! :facepalm: :flirting:
Mientje2323 schreef:
01-10-2017 19:21
Ik leef zeker met hem mee en steun hem er zeker in. Het is niet dat ik het er "doorheen jas". Ik vroeg zelf of hij het eerst volledig af wilde ronden, maar hij vroeg of ik hem bij wilde staan. Hij ziet mij als steun. Dus ik heb zeker wel begrip voor hem, én zijn situatie. Hij wilde al heel lang scheiden maar durfde het niet omdat hij dacht alles kwijt te raken. Sinds hij mij kent heeft hij de knoop doorgehakt. Zo moet je het zien.
Bedankt voor de reactie.

Groetjed
Cateautje schreef:
01-10-2017 19:44
Dan moet je maar eens interesse tonen voor de jonge vrouwen die in een relatie zijn gestapt met een veel oudere man en de verhalen daarvan opslaan.
Ik moet niks. Dankje. Actief zijn is lang niet altijd leeftijd afhankelijk.
Shine_bright101 schreef:
01-10-2017 19:45
Top.
Hij wilde dus eerst nieuwe schoenen heb en voordat hij de oude weggooit. Jij bent dus degene de zn handje vasthoudt terwijl hij t zn vrouw verteld. Omdat ie t alleen doen een beetje eng vindt. Volwassen vent heb je te pakken hoor! :facepalm: :flirting:
Ik wilde ongeveer hetzelfde typen, maar dit is wel heel prima verwoord.
Mientje2323 schreef:
01-10-2017 19:42
Inderdaad bevestingsmailtjes en inhoudelijk ook over het consult wat plaatst vind/ heeft gevonden. Zijn vrouw vermoed het wel, maar we hebben het niet bevestigd. Een vriend van H ( mijn vriend) gaf dit als raad. Hij zat ook in een soortgelijke situatie.
:facepalm:
Oftewel, vriend liegt tegen zijn nog-niet-ex en jij laat je vrolijk meeslepen.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Ik vind het een foute vent. Ik zou nooit een relatie aangaan met mijn baas. Ik zou nooit een vriend willen die twintig jaar ouder is. En ik zou nooit kinderen willen met een man die ook al kinderen (die al bijna volwassen zijn waarschijnlijk) heeft met een andere vrouw.

Mijn tip zou zijn: kappen met die vent, ander werk zoeken, en verliefd worden op een wat jongere man zonder kinderen en zonder relatie.
Cateautje schreef:
01-10-2017 19:41
Ik ken nog zat actieve mensen van 65.
Sommige zijn zelfs nog actiever dan bepaalde mensen van 35.
Dat altijd spijt, valt ook wel mee hoor. :-)
anoniem_348607 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 19:50
3.77% gewijzigd
Mientje2323 schreef:
01-10-2017 19:04
Beste lezers,

Ik zou graag advies willen krijgen over de huidige situatie waar ik in zit.

Ik en mijn vriend zijn al een klein jaartje samen en zijn super gelukkig samen. Het enige probleem is dat hij nog niet officieel gescheiden is en ook kinderen heeft. Hij gaat elke week naar een mediator dus er zit zeker wel druk achter de scheiding. Ik zelf heb geen kinderen ect. Ook zit er een leeftijdsverschil van 20 jaar tussen ons. Leeftijd interesseerd me niet, het zit goed tussen ons. We liggen kwa gedrag en gevoel op één lijn. Ook staat hij open voor een kinderwens vanuit mijn kant dus dat is ook geen probleem.

Nu vroeg ik me af of er mensen zijn/waren die in een zelfde soortgelijke situatie zitten of zaten. Hatelijke opmerkingen enzovoorts zijn niet nodig. Het enige wat ik wil is advies en wellicht een paar tips hoe we het het beste aan kunnen pakken na zijn scheiding. Hoe kan ik het beste omgaan met zijn kinderen, ex en familie. Ook vanwege leeftijdsverschil.

Veel liefs,
Mijn vraag is dus hoe ik het beste om kan gaan met zijn ex, familie en kinderen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven