Vapers

07-09-2017 16:07 1430 berichten
Hallo,

Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.

Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?

Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.

Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom :hello:
Ben bij primera geweest. Kreeg iig een nieuw bovenstuk (waar de liquid ingaat) om uit te proberen. Hoefde het niet te betalen dus dat was vriendelijk. En nu dampt ie weer lekker.

Geen idee wanneer ik het binnenkrijg. Vanavond werk ik achter de pc dus zal eens even checken :-D
Meestal gaan die bestellingen wel snel en heb je 'm voor dat je het weet in huis.

Fijn dat je een nieuw bovenstuk hebt gekregen, stukje service van Primera :thumbsup: kun je nu tenminste weer van je liquid genieten :)
Gister in de bioscoop de truuk uitgeprobeerd met dampen en dan de damp later uitblazen zodat er geen wolkjes komen ( bios was niet erg vol ) maar dat werkte niet dus braaf de film uitgezeten zonder. Ging prima :D
Trui over je neus trekken en via je neus daarin langzaam uitblazen.
Probeer maar.
Haha jammer dat het geen succes was.

Vanavond op tv bij Kassa over de e-sigaret.
O leuk, welke zender Monti?
Ned1 Kassa Begint bijna
Ja, ik zag het :cry: en ik moet nu juist verder met koken.
Dan kijk ik het later terug. Let jij goed op, Monti? :D
Ik zit klaar ;-)
Pffffff, ik ben het uitbuiken. Het avondeten was erg machtig.

Hoe was de uitzending, Monti. Waren ze een beetje positief over de e-sigaret of werd het weer afgekraakt met enge zaken.
Zonet de uitzending van Kassa gekeken op programma gemist maar het ging om de smeltsigaret. Ben ik niet bekend mee maar jee, wat een felle discussie daar aan tafel met vertegenwoordiger van Phillip Morris en de vrouwelijke longarts. Jammer dat er geen vertegenwoordiger van de aanstekers aan tafel zat want die zal dan pas echt de verliezer zijn als de oude sigaret eruit zal gaan en wordt vervangen door de ecos van Phillip Morris.
Daarom het gas van je fornuis aan blijven steken met de aansteker! En vuurwerk.
Bij mij zitten er standaard twee in de handtas.
Ook je oksel en beenharen kan je er ook goed mee verwijderen. Zeg dag tegen Gilette. :byee:
Bruise schreef:
01-10-2017 00:09
Daarom het gas van je fornuis aan blijven steken met de aansteker! En vuurwerk.
Bij mij zitten er standaard twee in de handtas.
Ook je oksel en beenharen kan je er ook goed mee verwijderen. Zeg dag tegen Gilette. :byee:
:rofl:

Help de aansteker de winter door!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, dit topic helemaal gemist.
Ik ben vorig jaar juni overgestapt op elektronisch, en sindsdien geen sigaret meer aangeraakt.
Bijna 16 maanden nu dus.
Ik heb wel 20 pogingen gedaan om te stoppen met roken voor elektronisch.
Alles heb ik geprobeerd, pleisters, kauwgom, cold turkey, die pillen waarvan ik nu even niet op de naam kan komen...
Ik faalde altijd. En toen kocht ik mijn eerste elektronische, en ik sta er nog steeds versteld van hoe makkelijk de overgang was.
Ik heb nooit meer getaalt naar een sigaret.

Ik maak tegenwoordig mijn eigen liquids.
Er zal zo'n 8 mg nicotine in zitten in mijn eindproduct.
Ik vape alleen menthols. Geen tobacco-menthol, maar alleen menthol.
Ik heb veel andere smaakjes geprobeerd, maar dat is het toch niet voor mij.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Hoi Delite, je was hier nog niet eerder geweest?
Welkom, welkom, en die menthol only liquids ga ik ook eens bestellen, eerder in het topic ook een forumster die alleen menthol dampt en er nog altijd tevreden mee is. Een smaakje die niet snel verveelt :)

Stoppen met roken d.m.v. van een e-sigaret is een geweldige uitvinding, zoveel mensen die daardoor veel makkelijker de gewone sigaret hebben kunnen laten liggen. Ik vind het een super alternatief :cheer2:
Hoi! Ik heb net een ZenSations e-sigaret (?) gekregen, kennen jullie dat merk?
Ik heb er nog totaal geen ervaring mee en ik ben heel benieuwd of dit mij zou kunnen helpen om te stoppen met roken..
Was heel toevallig, ik zat er al aan te denken dat ik het wel zou willen proberen en toen kreeg ik dit als cadeautje bij een bestelling.
Ik las dat ze niet alleen tabak smaken hebben maar ook fruit.

Vind het wel geinig!
En dan ga ik nu even dit topic doorlezen. :)
Hallo QueenA, ik koop wel eens een liquid bij de boekenwinkel omdat ik de aardbeienliquid van ZenSations zo lekker vind :D in de verpakking zitten dan ook zwarte staafjes ( filters voor de e-sigaret van ZenSations denk ik ). De e-sigaret zelf ken ik niet maar ik ben erg benieuwd wat jij ervan vindt :)
Tot nu toe vind ik het niet verkeerd. :yes:

Ik vraag me alleen af hoe lang ik met 1 zo'n refill (liquid noemen jullie dat?) doe, en hoe lang met een filtertje.
Ik heb nu alleen zo'n starterspakketje en daar zat er 1 bij, ik ga morgen naar de primera (daar schijnen ze ze te hebben) voor een ander smaakje.

Ik moet wel wennen want het voelt lichter dan een sigaret, maar het grote voordeel vind ik dat ik vaak maar behoefte heb aan een paar trekjes.
Wat ik dan weer zonde vind van de sigaret waardoor ik méér rook dan ik eigenlijk nodig heb. Van dit ding kan ik gewoon twee of drie trekjes nemen en hem dan weer wegleggen. :thumbsup:

Het is even een beetje uitproberen!
Ik lees iets over coils? Wat zijn Dat? :$
Over coils hoef jij je niet druk te maken want jij hebt een Zensations :) Een coil is een verdampertje met een stukje katoen erin die op de batterij wordt gedraaid van bijvoorbeeld een e- sigaret zoals bijvoorbeeld de eGo One mini die ik heb.

Uit nieuwsgierigheid nog wat gelezen over jouw e-sigaret, daar las ik dat de batterij na een uur op is. Is dat zo? En als ie leeg is kan de sigaret dan worden opgeladen via de laptop/USB of moet hij echt in het stopcontact?
O wacht nu lees ik ook iets over coils en de Zensation Angel :$
Hij is nog niet op, en er zit inderdaad een usb-dingetje bij. Hij doet het nu een uur of drie ofzo?

Ik ben op dat damp-forum gaan kijken. Holy moly! Wat een hoop informatie en ik snap er helemaal niks van!
"Dl" en "mtl" en "tankjes" en "coils"..
Dat wordt nog een hele zoektocht.. o_o
Hahaha, voor de technische snufjes moet je bij Super Sas en Bruise zijn. DIY staat voor do it your self, dat is mixen van liquids, er zijn liquids die je moet aanlengen met smaakloze liquids. Zoals limonade :) Heisenberg is een DIY. Tankjes zijn de tankjes waar de liquid in moet, 2 ml in Nederland. MTL weet ik niet.
Bobby-Pin schreef:
03-10-2017 18:46
Hahaha, voor de technische snufjes moet je bij Super Sas en Bruise zijn. DIY staat voor do it your self, dat is mixen van liquids, er zijn liquids die je moet aanlengen met smaakloze liquids. Zoals limonade :) Heisenberg is een DIY. Tankjes zijn de tankjes waar de liquid in moet, 2 ml in Nederland. MTL weet ik niet.
Ooh gelukkig, ik voelde me al best wel een noob. ;-D
QueenArachnia schreef:
03-10-2017 18:53
Ooh gelukkig, ik voelde me al best wel een noob. ;-D
Ben je al bij het hoofdstuk VG en PG gekomen? :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven