Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
vrijdag 29 september 2017 om 17:20
zaterdag 30 september 2017 om 23:37
Zonet de uitzending van Kassa gekeken op programma gemist maar het ging om de smeltsigaret. Ben ik niet bekend mee maar jee, wat een felle discussie daar aan tafel met vertegenwoordiger van Phillip Morris en de vrouwelijke longarts. Jammer dat er geen vertegenwoordiger van de aanstekers aan tafel zat want die zal dan pas echt de verliezer zijn als de oude sigaret eruit zal gaan en wordt vervangen door de ecos van Phillip Morris.
zondag 1 oktober 2017 om 00:53
zondag 1 oktober 2017 om 01:21
Jeetje, dit topic helemaal gemist.
Ik ben vorig jaar juni overgestapt op elektronisch, en sindsdien geen sigaret meer aangeraakt.
Bijna 16 maanden nu dus.
Ik heb wel 20 pogingen gedaan om te stoppen met roken voor elektronisch.
Alles heb ik geprobeerd, pleisters, kauwgom, cold turkey, die pillen waarvan ik nu even niet op de naam kan komen...
Ik faalde altijd. En toen kocht ik mijn eerste elektronische, en ik sta er nog steeds versteld van hoe makkelijk de overgang was.
Ik heb nooit meer getaalt naar een sigaret.
Ik maak tegenwoordig mijn eigen liquids.
Er zal zo'n 8 mg nicotine in zitten in mijn eindproduct.
Ik vape alleen menthols. Geen tobacco-menthol, maar alleen menthol.
Ik heb veel andere smaakjes geprobeerd, maar dat is het toch niet voor mij.
Ik ben vorig jaar juni overgestapt op elektronisch, en sindsdien geen sigaret meer aangeraakt.
Bijna 16 maanden nu dus.
Ik heb wel 20 pogingen gedaan om te stoppen met roken voor elektronisch.
Alles heb ik geprobeerd, pleisters, kauwgom, cold turkey, die pillen waarvan ik nu even niet op de naam kan komen...
Ik faalde altijd. En toen kocht ik mijn eerste elektronische, en ik sta er nog steeds versteld van hoe makkelijk de overgang was.
Ik heb nooit meer getaalt naar een sigaret.
Ik maak tegenwoordig mijn eigen liquids.
Er zal zo'n 8 mg nicotine in zitten in mijn eindproduct.
Ik vape alleen menthols. Geen tobacco-menthol, maar alleen menthol.
Ik heb veel andere smaakjes geprobeerd, maar dat is het toch niet voor mij.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
zondag 1 oktober 2017 om 12:49
Hoi Delite, je was hier nog niet eerder geweest?
Welkom, welkom, en die menthol only liquids ga ik ook eens bestellen, eerder in het topic ook een forumster die alleen menthol dampt en er nog altijd tevreden mee is. Een smaakje die niet snel verveelt
Stoppen met roken d.m.v. van een e-sigaret is een geweldige uitvinding, zoveel mensen die daardoor veel makkelijker de gewone sigaret hebben kunnen laten liggen. Ik vind het een super alternatief
Welkom, welkom, en die menthol only liquids ga ik ook eens bestellen, eerder in het topic ook een forumster die alleen menthol dampt en er nog altijd tevreden mee is. Een smaakje die niet snel verveelt
Stoppen met roken d.m.v. van een e-sigaret is een geweldige uitvinding, zoveel mensen die daardoor veel makkelijker de gewone sigaret hebben kunnen laten liggen. Ik vind het een super alternatief
dinsdag 3 oktober 2017 om 15:15
Hoi! Ik heb net een ZenSations e-sigaret (?) gekregen, kennen jullie dat merk?
Ik heb er nog totaal geen ervaring mee en ik ben heel benieuwd of dit mij zou kunnen helpen om te stoppen met roken..
Was heel toevallig, ik zat er al aan te denken dat ik het wel zou willen proberen en toen kreeg ik dit als cadeautje bij een bestelling.
Ik las dat ze niet alleen tabak smaken hebben maar ook fruit.
Vind het wel geinig!
En dan ga ik nu even dit topic doorlezen.
Ik heb er nog totaal geen ervaring mee en ik ben heel benieuwd of dit mij zou kunnen helpen om te stoppen met roken..
Was heel toevallig, ik zat er al aan te denken dat ik het wel zou willen proberen en toen kreeg ik dit als cadeautje bij een bestelling.
Ik las dat ze niet alleen tabak smaken hebben maar ook fruit.
Vind het wel geinig!
En dan ga ik nu even dit topic doorlezen.
dinsdag 3 oktober 2017 om 16:57
dinsdag 3 oktober 2017 om 17:23
Tot nu toe vind ik het niet verkeerd.
Ik vraag me alleen af hoe lang ik met 1 zo'n refill (liquid noemen jullie dat?) doe, en hoe lang met een filtertje.
Ik heb nu alleen zo'n starterspakketje en daar zat er 1 bij, ik ga morgen naar de primera (daar schijnen ze ze te hebben) voor een ander smaakje.
Ik moet wel wennen want het voelt lichter dan een sigaret, maar het grote voordeel vind ik dat ik vaak maar behoefte heb aan een paar trekjes.
Wat ik dan weer zonde vind van de sigaret waardoor ik méér rook dan ik eigenlijk nodig heb. Van dit ding kan ik gewoon twee of drie trekjes nemen en hem dan weer wegleggen.
Het is even een beetje uitproberen!
Ik vraag me alleen af hoe lang ik met 1 zo'n refill (liquid noemen jullie dat?) doe, en hoe lang met een filtertje.
Ik heb nu alleen zo'n starterspakketje en daar zat er 1 bij, ik ga morgen naar de primera (daar schijnen ze ze te hebben) voor een ander smaakje.
Ik moet wel wennen want het voelt lichter dan een sigaret, maar het grote voordeel vind ik dat ik vaak maar behoefte heb aan een paar trekjes.
Wat ik dan weer zonde vind van de sigaret waardoor ik méér rook dan ik eigenlijk nodig heb. Van dit ding kan ik gewoon twee of drie trekjes nemen en hem dan weer wegleggen.
Het is even een beetje uitproberen!
dinsdag 3 oktober 2017 om 18:08
Over coils hoef jij je niet druk te maken want jij hebt een Zensations
Een coil is een verdampertje met een stukje katoen erin die op de batterij wordt gedraaid van bijvoorbeeld een e- sigaret zoals bijvoorbeeld de eGo One mini die ik heb.
Uit nieuwsgierigheid nog wat gelezen over jouw e-sigaret, daar las ik dat de batterij na een uur op is. Is dat zo? En als ie leeg is kan de sigaret dan worden opgeladen via de laptop/USB of moet hij echt in het stopcontact?
Uit nieuwsgierigheid nog wat gelezen over jouw e-sigaret, daar las ik dat de batterij na een uur op is. Is dat zo? En als ie leeg is kan de sigaret dan worden opgeladen via de laptop/USB of moet hij echt in het stopcontact?
dinsdag 3 oktober 2017 om 18:23
dinsdag 3 oktober 2017 om 18:46
Hahaha, voor de technische snufjes moet je bij Super Sas en Bruise zijn. DIY staat voor do it your self, dat is mixen van liquids, er zijn liquids die je moet aanlengen met smaakloze liquids. Zoals limonade
Heisenberg is een DIY. Tankjes zijn de tankjes waar de liquid in moet, 2 ml in Nederland. MTL weet ik niet.
dinsdag 3 oktober 2017 om 18:53
Ooh gelukkig, ik voelde me al best wel een noob.Bobby-Pin schreef: ↑03-10-2017 18:46Hahaha, voor de technische snufjes moet je bij Super Sas en Bruise zijn. DIY staat voor do it your self, dat is mixen van liquids, er zijn liquids die je moet aanlengen met smaakloze liquids. Zoals limonadeHeisenberg is een DIY. Tankjes zijn de tankjes waar de liquid in moet, 2 ml in Nederland. MTL weet ik niet.
dinsdag 3 oktober 2017 om 18:56
Ben je al bij het hoofdstuk VG en PG gekomen?