Stamcafe XXXI
woensdag 4 oktober 2017 om 15:33
Dag lieve Stammer, ik ben jullie niet vergeten hoor. Maar ik kom eigenlijk niet meer 'gewoon' op het VF, dus alleen nog voor dit cluppie. En beetje druk met werk en opleiding. 3 november examen en dan mag ik me officieel paardencoach/equitherapeut noemen (geef het beestje maar een naam).
Hoe vergaat het jullie? Aza, jij blijkbaar een lekker lang weekend voor de boeg? Wat lekker!
Zondag komt het hondje, zo'n zin in!
Hoe vergaat het jullie? Aza, jij blijkbaar een lekker lang weekend voor de boeg? Wat lekker!
Zondag komt het hondje, zo'n zin in!
donderdag 5 oktober 2017 om 11:15
donderdag 5 oktober 2017 om 16:43
Vanochtend op de fiets; een grote windvlaag en we schoten met z'n allen een end naar links. Zag er eigenlijk wel grappig uit. Ik heb mazzel dat ik op de fiets, en desnoods lopend, maar mijn werk kan. Maar collega's die van verder komen met ov of auto hadden wel een beetje pech.
@Aza, wat vervelend van de lekkage, is het ernstig?
Hier schijnt nu weer een lekker zonnetje. Over half uurtje begint het weekend. Nou ja, morgen nog een dag supervisie met de paarden, maar even geen werk meer. Ik ben wel erg toe aan het roer om, hoor. Ik wil dat kantoor uit!
Hier schijnt nu weer een lekker zonnetje. Over half uurtje begint het weekend. Nou ja, morgen nog een dag supervisie met de paarden, maar even geen werk meer. Ik ben wel erg toe aan het roer om, hoor. Ik wil dat kantoor uit!
donderdag 5 oktober 2017 om 22:03
Mijn - 1 jaar oude - mobiel heeft een wifiprobleem (en ik heb het al maanden genegeerd, mijn bundel ging gewoon snel op
). Had gehoopt dat het een simkaartprobleem zou zijn, maar volgens medewerker is dat niet zo. Moet de mobiel naar reparateur en dan ben ik hem twee weken kwijt. Uiteraard mijn ene oude foon weetikhetwaar verstopt en de nog oudere braaf weggedaan met de voorjaarsopruiming.
1. Reservefoon vinden zal wel lukken, desnoods via Kijkshop ofzo.
2. Jullie ervaring met telefoon laten repareren? Via winkel van de provider of via concurrenten? (vond de medewerker vandaag niet zo aardig maar dat zal wel aan de voorgaande klant liggen ofzo)
Eerste idee was morgen via Kijkshop terug naar de providerwinkel (want daarna kan ik een aantal dagen niet) maar na maanden negeren hoeft het natuurlijk ook niet direct binnen 24 uur in gang gezet allemaal.
(providers doen niet aan leentoestellen blijkbaar, beetje jammer
)
2. Jullie ervaring met telefoon laten repareren? Via winkel van de provider of via concurrenten? (vond de medewerker vandaag niet zo aardig maar dat zal wel aan de voorgaande klant liggen ofzo)
Eerste idee was morgen via Kijkshop terug naar de providerwinkel (want daarna kan ik een aantal dagen niet) maar na maanden negeren hoeft het natuurlijk ook niet direct binnen 24 uur in gang gezet allemaal.
(providers doen niet aan leentoestellen blijkbaar, beetje jammer
donderdag 5 oktober 2017 om 22:10
De momenten dat ik buiten moest zijn was het best redelijk qua weer.
Lijkt me leuk zo'n teckel. Ooit door zo'n beest letterlijk uit mijn evenwicht geraakt. Wij hadden nog geen hond, dus wist ik veel dat ie enthousiast naar me toe zou lopen/rennen en springen. Verder was ie wel lief en het baasje ook.
Lotje van Jan Jans en de kinderen heb ik ietsje na dat incident ontdekt geloof ik, vond het een leuk stripfiguur.
Lijkt me leuk zo'n teckel. Ooit door zo'n beest letterlijk uit mijn evenwicht geraakt. Wij hadden nog geen hond, dus wist ik veel dat ie enthousiast naar me toe zou lopen/rennen en springen. Verder was ie wel lief en het baasje ook.
Lotje van Jan Jans en de kinderen heb ik ietsje na dat incident ontdekt geloof ik, vond het een leuk stripfiguur.
donderdag 5 oktober 2017 om 22:15
Hunniebunnie schreef: ↑05-10-2017 16:43Vanochtend op de fiets; een grote windvlaag en we schoten met z'n allen een end naar links. Zag er eigenlijk wel grappig uit. Ik heb mazzel dat ik op de fiets, en desnoods lopend, maar mijn werk kan. Maar collega's die van verder komen met ov of auto hadden wel een beetje pech.
Wat goed van je bijna afstuderen Konijntje en dat het roer dan ook omkan! Ik hoop ook nog ooit de puf te hebben om een andere opleiding te gaan doen en af te ronden. Voorlopig zie ik de ruimte nog niet, maar wie weet wat volgend jaar brengt. Voor nu ben ik blij met de nieuwe werkplek en met de initiatieven die we genomen hebben workwise. Dat man nu echt een planning voor een keuken- en badkamerverbouwing wil maken.... vind ik iets minder maar hij heeft wel gelijk dat ik uit blijf stellen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 5 oktober 2017 om 22:16
Ik denk dat hier nog wel een tel ligt die je mag hebben, samen met een aantal verhuisdozen vol boekenWatervrouw333 schreef: ↑05-10-2017 22:03Mijn - 1 jaar oude - mobiel heeft een wifiprobleem (en ik heb het al maanden genegeerd, mijn bundel ging gewoon snel op). Had gehoopt dat het een simkaartprobleem zou zijn, maar volgens medewerker is dat niet zo. Moet de mobiel naar reparateur en dan ben ik hem twee weken kwijt. Uiteraard mijn ene oude foon weetikhetwaar verstopt en de nog oudere braaf weggedaan met de voorjaarsopruiming.
(providers doen niet aan leentoestellen blijkbaar, beetje jammer)
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras