ikea keuken

09-12-2008 16:06 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zit te twijfelen en misschien dat jullie mij kunnen helpen.

Volgend jaar wil ik graag een nieuwe keuken in mijn huis.

Nou heb ik bij ikea hele leuke keukens gezien, maar je hoort er eigenlijk nooit iets over.

Nou vraag ik mij dus af of jullie ervaringen hebben met ikea keukens, positief of negatief. Ik ben vooral benieuwd naar de kwaliteit (lange termijn).

Hopelijk kan iemand mij wegwijsmaken in Ikea-keukenland
Mijn ouders hebben een ikea keuken. De installatie heeft lang geduurd en mijn vader is zelf nog een oven gaan ruilen omdat het deurtje niet dicht kon. Niet zo handig want we wonen niet dicht bij een ikea. Nu de keuken er een tijd in zit zijn ze erg tevreden, ook over de service. Ze hebben nu een probleem met de vaatwasser waarvan de garantie verlopen is maar er wordt wel op kosten van Ikea een monteur gestuurd. Vind ik toch wel heel netjes.

Wij willen ook graag een nieuwe keuken en zijn bij keukenkampioen raar behandeld. Wilden ons niet de prijs geven van een keuken zoals hij daar stond. Op de goedkoopste keukens staan wel prijzen maar de prijs van de keuken die wij wilden kon hij alleen maar geven aan de hand van een tekening naar onze persoonlijke situatie. Daar hadden we helemaal geen zin in, we wilden ons alleen orienteren. Bij ikea kan je lekker thuis een ontwerpje maken op je computer en zie je meteen de prijzen er bij. Kan je er bijvoorbeeld andere frontjes in tekenen en kijken wat het prijsverschil is etc.
Alle reacties Link kopieren
Na veel wikken en wegen waren we er overuit om inderdaad bij ikea een keuken te bestellen (zie vorige post), maar die hebben dus net niet die hoekkastjes die wij willen en deurtjes met een "blinde" lade hebben ze ook niet.

Gister zijn we daarom in staphorst geweest. Daar zit een groot bedrijf wat echt alles voor in je huis verkoopt en dus ook keukens. Zij spelen geen spelletjes wat prijs betreft en ze hebben kwaliteitsproducten en voor een mooie prijs! Naast ikea de enige die wij qua prijs reeel vinden.

Dus mocht je toch net als ons uiteindelijk niet bij ikea kunnen slagen........

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven