Mode & Beauty alle pijlers

Kapsalon in Rotterdam centrum

03-10-2017 19:59 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor het verven van mijn haar ga ik normaliter altijd naar een kapsalon buiten de stad, maar zou graag een goede kapsalon in het centrum van Rotterdam willen vinden. Het gaat dan vooral om het highlighten/lowlighten van mijn haar. Bij Rob Peetom op de meent kost dat grapje €130 zonder knippen en dat gaat me toch iets te ver.
Wie kent er een goede kapper met normale prijzen in het centrum van Rotterdam?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Kappersschool Mariniersweg? Ik kom er al jaren, nog nooit ontevreden geweest.

Anders probeer je eerst een knipbeurt om te kijken of het bevalt.
Romy2017 schreef:
03-10-2017 20:12
Kappersschool Mariniersweg? Ik kom er al jaren, nog nooit ontevreden geweest.

Anders probeer je eerst een knipbeurt om te kijken of het bevalt.
Verven zij ook goed of heb je daar geen ervaring mee?
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Hairish op de Meent.
Als je gaat verven bij de Kappersakademie ga dan naar het filiaal op de Pompenburg. Dat zijn leerlingen die meer ervaring hebben en doorleren voor een ondernemersdiploma oid.
Keep on, keep keepin' on....
Op het Bentinckplein (achter het Hofplein) zit de kapperacademie, nog spotgoedkoop ook.
Niet geschoten is altijd mis
rotterdammert23 schreef:
03-10-2017 20:13
Verven zij ook goed of heb je daar geen ervaring mee?

Wel eens een spoeling laten doen. Gewoon prima hoor. Wat ik al zeg, ga eens voor een knipbeurt, kijken of het bevalt. Je moet alleen wel geduld hebben. Er wordt eerst overlegd met de klant, dan overleg met de docente, dan wassen en knippen. Vervolgens kijkt de docente het na. Je bent al gauw een uurtje verder. Dus kies een rustig moment, bel voor een afspraak.

Het is vaak druk daar dus misschien zit er een klant die net haar haar laat verven.

Ik ken alleen de Mariniersweg. Ik ben nog nooit bij die andere geweest Pompenburg welke Bitje noemt.
TVP
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
Als je in Rotjeknor naar een kapsalon vraagt krijg je over het algemeen iets heel anders :proud:
Ab imo pectore
emmylou schreef:
04-10-2017 08:48
Als je in Rotjeknor naar een kapsalon vraagt krijg je over het algemeen iets heel anders :proud:
Ja inderdaad haha. Vraag hier niet naar in een snackbar.

Hoewel, tis best lekker.

@ TO nog een tip, vraag als je naar de kappersschool belt wanner de laatste jaars studenten knippen. Deze (vnl) meisjes staan over een paar weken in een kapsalon waar ze ook moeten verven en highlighten. Dus weten ondertussen hoe het moet.
Maar laat eerst even bijknippen als je onzeker bent
Ben al een tijd tevreden over sizo kappers op de Meent. Highlights en knippen is ongeveer 80-90 euro, resultaat is vergelijkbaar met Rob Peetoom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven