Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 5 oktober 2017 om 20:31
donderdag 5 oktober 2017 om 21:15
MoirenPhae heeft als enige een ban, terwijl er een stuk of wat leden aan het vitten waren op de mods? (waaronder ondergetekende)
Ze heeft naar mijn mening inderdaad geen verkeerd woord gebruikt en bovendien was de kritiek meer dan terecht.
Heel kinderachtig of kleingeestig inderdaad, om daar een ban voor te geven.
Ze heeft naar mijn mening inderdaad geen verkeerd woord gebruikt en bovendien was de kritiek meer dan terecht.
Heel kinderachtig of kleingeestig inderdaad, om daar een ban voor te geven.
donderdag 5 oktober 2017 om 21:21
donderdag 5 oktober 2017 om 22:20
hiltje schreef: ↑05-10-2017 11:25Nog even vraag aan Star, want ik zit toch met een klein vraagteken.
Je schreef gisteren dat je de TO van het niet-sporten topic niet zo gezellig vindt en vaak vol oordelen.
Nu ben ik de TO van dat topic en prima als ik niet je type ben verder. Maar over dat oordelen door mij hier op het forum, daarover tast ik echt in het duister. Ik vind mezelf namelijk ubertolerant. En ik probeer eigenlijk altijd wel een beetje van de zelfreflectie te zijn dus als ik daar wellicht een blinde vlek heb vind ik dat wel interessant.
Maar weet je zeker dat je me niet verwart? RB was bijvoorbeeld tweede poster in het topic en die is (naar mijn mening) wat scheutiger met haar oordelen.
Ik herken je er ook helemaal niet in, lees je altijd graag!
donderdag 5 oktober 2017 om 22:37
Ik vond de eerste 2 in dat topic gewoon ongepast. Ik twijfelde nog even of ik de OP fout las en verder heb ik het niet gevolgd omdat de toon me zo tegen de borst stuitte. En blijkbaar luisterde de pavlovmod weer prima.Lady*Voldemort schreef: ↑05-10-2017 18:52Ik heb al drie pogingen gewaagd om er in het CM iets over te zeggen maar het lukt me niet zonder grof te worden. Echt, wat een horkerige randdebielen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 5 oktober 2017 om 22:45
Pure onmacht. Wegwerken die commentaar voor er andere 'honden' wakker worden. Alsof de vaste forummers al niet lang 'wakker' zijn en de situatie naadloos doorhebben. Ik heb het te doen met de mensen die 'mod' moeten 'spelen'. Als ze gaan staken uit protest staat de forumgebruikers aan hun zij denk ik.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 5 oktober 2017 om 23:48
Waarom verbaasd me dit niet. Ze doen echt maar wat
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
vrijdag 6 oktober 2017 om 00:22
Nee hoor. Ttas roept echt maar wat.
Tik op google de nick en weekban in en hopsaflops. Pagina 58 Op 15 juli 2017 om 09:20 heeft ze een weekban gekregen. En die weekban was ook niet plotsklaps van nul naar een week. Volgens mij heeft ze die weekban niet eens 'uit hoeven zitten'.
ps die weekban is voor de verandering niet kwijtgescholden. Misschien stilzwijgend opgeheven??
missie_m wijzigde dit bericht op 06-10-2017 08:11
Reden: ps toegevoegd
Reden: ps toegevoegd
10.01% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 6 oktober 2017 om 06:28
Dan is ie dus kwijtgescholden en dan had ze nu een week moeten krijgen. Of eigenlijk niet, want Wilhetnietweten, ondergetekende en nog een paar mopperaars kregen ook geen ban.
vrijdag 6 oktober 2017 om 07:19
We zitten in oktober, dus is die ban kwijtgescholden.missie_m schreef: ↑06-10-2017 00:22Nee hoor. Ttas roept echt maar wat.
Tik op google de nick en weekban in en hopsaflops. Pagina 58 Op 15 juli 2017 om 09:20 heeft ze een weekban gekregen. En die weekban was ook niet plotsklaps van nul naar een week. Volgens mij heeft ze die weekban niet eens 'uit hoeven zitten'.
vrijdag 6 oktober 2017 om 07:20
Dus dat.Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2017 06:28Dan is ie dus kwijtgescholden en dan had ze nu een week moeten krijgen. Of eigenlijk niet, want Wilhetnietweten, ondergetekende en nog een paar mopperaars kregen ook geen ban.