Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Waarom is Hiltje anoniem geworden?
Moi een maandban, mooi.
Kan ik me weer eens laten zien hier.
Amaqanda schreef:
06-10-2017 10:23
Moi een maandban, mooi.
Ik ben zo blij voor je!
Life is short. Eat dessert first.
Amaqanda schreef:
06-10-2017 10:23
Moi een maandban, mooi.
Ha, gezellig :heart: .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Ttass schreef:
05-10-2017 23:45
MoirenPhae heeft nu pech vandaag. ze willen geen off topic geneuzel prima. Iedereen gelijk behandelen en iedereen die offtopic gaat in het modtopic een ban geven en niet in het wilde westen bam opeens een ban uit delen.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
06-10-2017 12:21
:rofl:
De weg kwijt :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zei toch, sommige mensen leven voor drama. Lekker zo'n topic naar je toe trekken:

viewtopic.php?f=9&t=391791&start=570#p27632884
Star² schreef:
06-10-2017 13:49
Ik zei toch, sommige mensen leven voor drama. Lekker zo'n topic naar je toe trekken:

Allefuckingmachtig zeg :woa:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is toch ook niet te geloven hè. Het topic over Eberhard van der Laan is nog geen pagina oud of het gezeik begint al hoe hij zijn laatste maanden anders in had moeten vullen.
Nouschi schreef:
06-10-2017 14:02
Het is toch ook niet te geloven hè. Het topic over Eberhard van der Laan is nog geen pagina oud of het gezeik begint al hoe hij zijn laatste maanden anders in had moeten vullen.
Meteen de eerste reactie zelfs al.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik ben blij dat het mij vanmorgen niet lukte om een topic te openen. Stom gezeik weer daar, bah.
Solomio schreef:
06-10-2017 14:25

Ik heb goed geraden van wie die eerste reactie dan zou zijn :proud:
Nouschi schreef:
06-10-2017 14:02
Vreselijk gezeik.
'Hoe sta jij er in' wtf is dit voor zin!
DEATH schreef:
06-10-2017 16:40
'Hoe sta jij er in' wtf is dit voor zin!
https://www.youtube.com/watch?v=oKCIMX2dsEc
Solomio schreef:
06-10-2017 14:25
Mooie reactie van jou daar. Het is natuurlijk aan dovemansoren, maar inderdaad een totaal gebrek aan empathie.
:mrgreen:
Wilhetnietweten schreef:
06-10-2017 16:45
Mooie reactie van jou daar. Het is natuurlijk aan dovemansoren, maar inderdaad een totaal gebrek aan empathie.
Tja, ik dacht even als autisten onder elkaar RB te kunnen corrigeren.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
:hello:

Ben er weer hoor.

Had niets met de opmerking van Star te maken hoor.
Prima als ik haar type niet ben.
(En ik gok trouwens dat Star ipv 'oordelend' meer 'stellig' of 'betweterig' bedoeld. Am I right Star?)

Ik bedacht gewoon dat mijn oude account na 8 jaar wel eens op anoniem mocht ivm het kunnen loepen van de hele geschiedenis.
Hillegonda1 schreef:
06-10-2017 18:26

Ben er weer hoor.

(En ik gok trouwens dat Star ipv 'oordelend' meer 'stellig' of 'betweterig' bedoeld. Am I right Star?)

Ik bedacht gewoon dat mijn oude account na 8 jaar wel eens op anoniem mocht ivm de hele geschiedenis.

Dat bedoel ik inderdaad, al heb ik je met FV wel eens dingen over mannen zien schrijven... ;-)
Star² schreef:
06-10-2017 13:49

Walgelijk :@ maar het was natuurlijk wel te verwachten. Topics op actueel lopen altijd uit de hand. Sensatiezoekers, forummers die er op los speculeren en forummers die ruzie met elkaar maken :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hillegonda1 schreef:
06-10-2017 18:26

Ben er weer hoor.

Ik bedacht gewoon dat mijn oude account na 8 jaar wel eens op anoniem mocht ivm het kunnen loepen van de hele geschiedenis.
Had dan gewoon Hiltje* gedaan :proud:
charlottew88 schreef:
06-10-2017 18:31
Walgelijk :@ maar het was natuurlijk wel te verwachten. Topics op actueel lopen altijd uit de hand. Sensatiezoekers, forummers die er op los speculeren en forummers die ruzie met elkaar maken :|

Het woord moraalridder viert hoogtij.
Star² schreef:
06-10-2017 18:30
Dat bedoel ik inderdaad, al heb ik je met FV wel eens dingen over mannen zien schrijven... ;-)

Ooh. Over mannen ben ik super oordelend :proud:
Die vind ik allemaal stom.
Nouschi schreef:
06-10-2017 18:34
Had dan gewoon Hiltje* gedaan :proud:
Haha, herkende je me niet meer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven