Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En drie keer raden wie er niet eens willen uitleggen waarom ze een ban hebben gegeven....
Star² schreef:
05-10-2017 20:23
En drie keer raden wie er niet eens willen uitleggen waarom ze een ban hebben gegeven....
Huh? Je krijgt toch een mail met de reden?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MoirenPhae heeft een maandban ivm ongepast en offtopic reageren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
In dat topic over dat vermiste meisje wordt weer even en passant een asielzoeker genoemd , ik ga er niet meer op reageren wordt er moe van. Er is verdorie nog niets bekend.
Ach weer een van de volgelingen aan het staffen?

In welk topic zou dat geweest moeten zijn dan?

Ow, ze heeft de moderators boos gemaakt.
Wat ze heeft een mod boos gemaakt en daar krijg je een maandban voor? Serieus?
Maandban bestaat niet meer. Het hoort een weekban te zijn.
Nouschi schreef:
05-10-2017 20:33
MoirenPhae heeft een maandban ivm ongepast en offtopic reageren.
Stom gedoe. Stomme mods.
MoirenPhae heeft als enige een ban, terwijl er een stuk of wat leden aan het vitten waren op de mods? (waaronder ondergetekende)
Ze heeft naar mijn mening inderdaad geen verkeerd woord gebruikt en bovendien was de kritiek meer dan terecht.
Heel kinderachtig of kleingeestig inderdaad, om daar een ban voor te geven.
Ttass schreef:
05-10-2017 21:04
Maandban bestaat niet meer. Het hoort een weekban te zijn.
In de algemene voorwaarden staat de maandban wel in het rijtje.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
hiltje schreef:
05-10-2017 11:25
Nog even vraag aan Star, want ik zit toch met een klein vraagteken.

Je schreef gisteren dat je de TO van het niet-sporten topic niet zo gezellig vindt en vaak vol oordelen.

Nu ben ik de TO van dat topic en prima als ik niet je type ben verder. Maar over dat oordelen door mij hier op het forum, daarover tast ik echt in het duister. Ik vind mezelf namelijk ubertolerant. En ik probeer eigenlijk altijd wel een beetje van de zelfreflectie te zijn dus als ik daar wellicht een blinde vlek heb vind ik dat wel interessant.

Maar weet je zeker dat je me niet verwart? RB was bijvoorbeeld tweede poster in het topic en die is (naar mijn mening) wat scheutiger met haar oordelen.

Ik herken je er ook helemaal niet in, lees je altijd graag!
Lady*Voldemort schreef:
05-10-2017 18:52
Ik heb al drie pogingen gewaagd om er in het CM iets over te zeggen maar het lukt me niet zonder grof te worden. Echt, wat een horkerige randdebielen.
Ik vond de eerste 2 in dat topic gewoon ongepast. Ik twijfelde nog even of ik de OP fout las en verder heb ik het niet gevolgd omdat de toon me zo tegen de borst stuitte. En blijkbaar luisterde de pavlovmod weer prima.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
vrouwjagersma schreef:
05-10-2017 20:16
Serieus? Hoe kleingeestig kun je zijn.
Pure onmacht. Wegwerken die commentaar voor er andere 'honden' wakker worden. Alsof de vaste forummers al niet lang 'wakker' zijn en de situatie naadloos doorhebben. Ik heb het te doen met de mensen die 'mod' moeten 'spelen'. Als ze gaan staken uit protest staat de forumgebruikers aan hun zij denk ik.
Solomio schreef:
05-10-2017 21:21
In de algemene voorwaarden staat de maandban wel in het rijtje.
Heeft ze de bannen opgebouwd? Of meteen een maandban?
Ik zat ff op het ban topic te kijken ze hoort alsnog een weekban te krijgen en geen maand. De 48 uur is uitgevallen want dat was van 3 maanden geleden.
De mods vergeten de koelkast van Roosje te consulteren. Die is accurater dan hun archief.
MoirenPhae heeft nu pech vandaag. ze willen geen off topic geneuzel prima. Iedereen gelijk behandelen en iedereen die offtopic gaat in het modtopic een ban geven en niet in het wilde westen bam opeens een ban uit delen.
Ttass schreef:
05-10-2017 23:30
Ik zat ff op het ban topic te kijken ze hoort alsnog een weekban te krijgen en geen maand. De 48 uur is uitgevallen want dat was van 3 maanden geleden.
Waarom verbaasd me dit niet. Ze doen echt maar wat :facepalm:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
05-10-2017 23:48
Waarom verbaasd me dit niet. Ze doen echt maar wat :facepalm:

Nee hoor. Ttas roept echt maar wat.

Tik op google de nick en weekban in en hopsaflops. Pagina 58 Op 15 juli 2017 om 09:20 heeft ze een weekban gekregen. En die weekban was ook niet plotsklaps van nul naar een week. Volgens mij heeft ze die weekban niet eens 'uit hoeven zitten'.

ps die weekban is voor de verandering niet kwijtgescholden. Misschien stilzwijgend opgeheven??

missie_m wijzigde dit bericht op 06-10-2017 08:11
Reden: ps toegevoegd
10.01% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
O God, daar is ons archief op pootjes weer.
missie_m schreef:
06-10-2017 00:22

Volgens mij heeft ze die weekban niet eens 'uit hoeven zitten'.

Dan is ie dus kwijtgescholden en dan had ze nu een week moeten krijgen. Of eigenlijk niet, want Wilhetnietweten, ondergetekende en nog een paar mopperaars kregen ook geen ban.
missie_m schreef:
06-10-2017 00:22

Tik op google de nick en weekban in en hopsaflops. Pagina 58 Op 15 juli 2017 om 09:20 heeft ze een weekban gekregen. En die weekban was ook niet plotsklaps van nul naar een week. Volgens mij heeft ze die weekban niet eens 'uit hoeven zitten'.

We zitten in oktober, dus is die ban kwijtgescholden.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 06:28
Dan is ie dus kwijtgescholden en dan had ze nu een week moeten krijgen. Of eigenlijk niet, want Wilhetnietweten, ondergetekende en nog een paar mopperaars kregen ook geen ban.
Dus dat.
Ttass schreef:
06-10-2017 07:19
We zitten in oktober, dus is die ban kwijtgescholden.

15 augustus, 15 september, 15 oktober.... o wacht....

Maar goed, die weekban is vervallen toen, maar heeft niks met drie maanden te maken.
Hiltje anonim, jammer zeg!

En die ban van Moi is stom en kleinzielig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven