Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Het was gewoon niet slim van der als je zo'n ban-geschiedenis hebt om in 't mod topic te posten.
Ttass schreef:
06-10-2017 07:19
We zitten in oktober, dus is die ban kwijtgescholden.
We zitten nog binnen de 3 maanden, want nog geen 15 oktober.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Star² schreef:
06-10-2017 07:22
15 augustus, 15 september, 15 oktober.... o wacht....

Maar goed, die weekban is vervallen toen, maar heeft niks met drie maanden te maken.
Tis nog een beetje vroeg voor de mosterd hè?

David Dunning
_Marana_ schreef:
06-10-2017 07:25
Hiltje anonim, jammer zeg!

En die ban van Moi is stom en kleinzielig.
Huh, Hiltje anoniem, das zeker jammer.

Ban van Moi, we wachten even de mailwisseling (ook wel pijpen genoemd geloof ik in Mois geval ) af.

David Dunning
_Marana_ schreef:
06-10-2017 07:25
Hiltje anonim, jammer zeg!

Huh, waar zie jij dat dan staan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
06-10-2017 07:34
Huh, waar zie jij dat dan staan?
In haar eigen 'Sport en beweeg jij ook niet' topic bijvoorbeeld.

David Dunning
Solomio schreef:
06-10-2017 07:41
In haar eigen 'Sport en beweeg jij ook niet' topic bijvoorbeeld.
Oh zo, ik dacht in het modtopic maar zag daar niks staan. Is het van gisteren dus al. Jammer hoor, ze is hier al eeuwen. Zou dat alleen om die post van Star zijn? Die snapte ik ook niet zo goed.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
06-10-2017 07:44
Oh zo, ik dacht in het modtopic maar zag daar niks staan. Is het van gisteren dus al. Ja,,er hoor, ze is hier al eeuwen. Zou dat alleen om die post van Star zijn? Die snapte ik ook niet zo goed.

Geloof ik niet.
Wat snapte je niet? Iemand maakte een opmerking over een topic waar zij TO was, ik reageerde daar niet zo aardig op met wellicht een verkeerde bewoording.
Star² schreef:
06-10-2017 07:48
Geloof ik niet.
Wat snapte je niet? Iemand maakte een opmerking over een topic waar zij TO was, ik reageerde daar niet zo aardig op met wellicht een verkeerde bewoording.
Dat onaardige en die verkeerde bewoording snapte ik dus niet zo goed. Kwam voor mij nogal uit de lucht vallen. Zo vaak lees in Hiltje ook niet maar lees niet veel raars in ieder geval.
Alhoewel zowel LV als ik ook wel eens last hebben gehad van de spreekwoordelijke druppel.
Nouschi schreef:
06-10-2017 07:52
Dat onaardige en die verkeerde bewoording snapte ik dus niet zo goed. Kwam voor mij nogal uit de lucht vallen. Zo vaak lees in Hiltje ook niet maar lees niet veel raars in ieder geval.

Wil het best uitleggen, maar niet hier nu ze op anoniem is.
Star² schreef:
06-10-2017 07:55
Wil het best uitleggen, maar niet hier nu ze op anoniem is.
Nee hoeft niet joh, je zal je redenen hebben. Misschien was het idd gewoon de druppel.
Star² schreef:
06-10-2017 07:52
Alhoewel zowel LV als ik ook wel eens last hebben gehad van de spreekwoordelijke druppel.
Dat herkent iedereen wel, die druppel.
Nouschi schreef:
05-10-2017 20:31
Huh? Je krijgt toch een mail met de reden?

Ze krijgt nooit mail met reden, ze moet er altijd zelf om vragen. Ze vroeg aan de mod of ze haar vent ook voor straf op de gang zet.

Dat was off topic en bovendien respectloos. Dus.
:proud:

dan snap ik de mod wel een beetje

wel zou het een weekban moeten zijn, aangezien die vorige weekban is teruggedraaid
Star² schreef:
06-10-2017 09:05
Ze krijgt nooit mail met reden, ze moet er altijd zelf om vragen. Ze vroeg aan de mod of ze haar vent ook voor straf op de gang zet.

:rofl: ik vind het eerder humor en ik denk dat de meeste mensen dat humor vinden. Jammer dat er juist op dat moment een mod met gebrek aan humor zit. :-(
Star² schreef:

:proud:
Star² schreef:

Ja dan vraag je erom. :-D Dan ook niet miepen.
Star² schreef:

Ik :heart: Moi.
Star² schreef:

:HA:
Maandbannen vind ik sowieso overdreven. Laat iemand ff 24 of max 48 uur afkoelen. Da's lang genoeg voor de vaste forummers.
Dat topic: mentale ondergang met dank aan seks vind ik echt een raar verhaal.

En een meid van 19 die zichzelf een slet noemt?
Ik weet het niet...
Heel raar verhaal idd.
Star² schreef:

Ow, oeps! :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
shisha schreef:
06-10-2017 09:48
Dat topic: mentale ondergang met dank aan seks vind ik echt een raar verhaal.

En een meid van 19 die zichzelf een slet noemt?

Ik weet het niet...

Rukkende kerel eerder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven