Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 6 oktober 2017 om 18:51
Het is ook wel te gek voor worden dat je mensen hun geslebber over andermans leed niet gunt. Dat je kritische kanttekeningen durft te plaatsen bij de gretigheid waarmee mensen daar elk nieuwtje over een trieste vermissing urenlang bespreken om te laten zien hoe erg ze het toch allemaal vinden. Dat maakt je gewoon tot een naar en slecht mens, dat je andere mensen het niet gunt met elkaar andermans leed te delen.
vrijdag 6 oktober 2017 om 18:52
Dat wel hoor
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 6 oktober 2017 om 18:57
Ee het is allemaal oprecht medeleven met de familie hoor, sommigen slapen er zelfs slecht van .....vrouwjagersma schreef: ↑06-10-2017 18:51Het is ook wel te gek voor worden dat je mensen hun geslebber over andermans leed niet gunt. Dat je kritische kanttekeningen durft te plaatsen bij de gretigheid waarmee mensen daar elk nieuwtje over een trieste vermissing urenlang bespreken om te laten zien hoe erg ze het toch allemaal vinden. Dat maakt je gewoon tot een naar en slecht mens, dat je andere mensen het niet gunt met elkaar andermans leed te delen.
vrijdag 6 oktober 2017 om 19:42
Je zou het nog een keer ‘heel naar’ en ‘onvoorstelbaar’ kunnen vinden. Maar daarna val je inderdaad in herhalingen.vrouwjagersma schreef: ↑06-10-2017 19:01Het lijkt me verschrikkelijk als een geliefde verdwijnt. Wat kan ik er verder van vinden?
vrijdag 6 oktober 2017 om 19:49
En dat is dan het punt dat je dingen gaat schrijven als 'ik steek elke dag een kaarsje op' en 'ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed'. Je moet je topicgenoten toch een beetje overtroeven he, in medeleven.Wilhetnietweten schreef: ↑06-10-2017 19:42Je zou het nog een keer ‘heel naar’ en ‘onvoorstelbaar’ kunnen vinden. Maar daarna val je inderdaad in herhalingen.
vrijdag 6 oktober 2017 om 19:52
Ik zie nu pas dat je hillegonda heet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 6 oktober 2017 om 19:54
Niks.vrouwjagersma schreef: ↑06-10-2017 19:01Het lijkt me verschrikkelijk als een geliefde verdwijnt. Wat kan ik er verder van vinden?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 6 oktober 2017 om 19:59
Ik las op een andere site iemand die vindt dat dit meisje 'het toonbeeld van de vrijheid van vrouwen in Nederland!' is.Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2017 19:49En dat is dan het punt dat je dingen gaat schrijven als 'ik steek elke dag een kaarsje op' en 'ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed'. Je moet je topicgenoten toch een beetje overtroeven he, in medeleven.
Ik denk dan echt: ga álsjeblieft haken, punniken, of macrameeën. Zwemmen, wandelen, of hout hakken oid mag ook hoor, maar ga alsjeblieft van het internet af.
vrijdag 6 oktober 2017 om 20:04
Nou zeg dat. Ik wil me niet eens voorstellen wat voor gedachtewereld er ten grondslag ligt aan zo'n uiting.Enn schreef: ↑06-10-2017 19:59Ik las op een andere site iemand die vindt dat dit meisje 'het toonbeeld van de vrijheid van vrouwen in Nederland!' is.
Ik denk dan echt: ga álsjeblieft haken, punniken, of macrameeën. Zwemmen, wandelen, of hout hakken oid mag ook hoor, maar ga alsjeblieft van het internet af.
vrijdag 6 oktober 2017 om 20:56
Nou, ze is helemaal alleen in de regen een fietstocht gaan maken! Dat zouden toch alle vrouwen moeten doen?Lady*Voldemort schreef: ↑06-10-2017 20:04Nou zeg dat. Ik wil me niet eens voorstellen wat voor gedachtewereld er ten grondslag ligt aan zo'n uiting.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:01
Ik denk eigenlijk aan ergere gedachtewerelden.Wilhetnietweten schreef: ↑06-10-2017 20:56Nou, ze is helemaal alleen in de regen een fietstocht gaan maken! Dat zouden toch alle vrouwen moeten doen?![]()
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:09
Ik had je wel begrepen hoor. Ik probeer lollig te zijn. Lukt niet altijd.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:15
Oh dat probleem ken ikWilhetnietweten schreef: ↑06-10-2017 21:09Ik had je wel begrepen hoor. Ik probeer lollig te zijn. Lukt niet altijd.![]()
Ik troost me altijd maar met de gedachte dat ze te stom zijn om mijn grapjes te snappen.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:44
Nou inderdaad wat bezielt diegeneEnn schreef: ↑06-10-2017 19:59Ik las op een andere site iemand die vindt dat dit meisje 'het toonbeeld van de vrijheid van vrouwen in Nederland!' is.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 08:21
0.25% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:45
HerkenbaarLady*Voldemort schreef: ↑06-10-2017 21:15Oh dat probleem ken ik![]()
Ik troost me altijd maar met de gedachte dat ze te stom zijn om mijn grapjes te snappen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 6 oktober 2017 om 21:51
Sorry, ik kan het niet laten. Maar het is bezielt. Met een t dus.
zaterdag 7 oktober 2017 om 08:24
Je hebt helemaal gelijkWilhetnietweten schreef: ↑06-10-2017 21:51Sorry, ik kan het niet laten. Maar het is bezielt. Met een t dus.![]()
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:08
Ha!
Ik bekijk het gewoon rationeel, ik kende die hele man niet, maar uiteraard is ie veel te jong heengegaan.
Vind het gewoon raar dat een forumtopic over 'n overleden persoon vaak uitmondt in 'n soort condoleanceregister. Tis niet dat we die man en z'n nabestaanden persoonlijk kenden tenslotte.
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:51
Tja, als de goede man gewoon na zijn ambtstermijn was gestopt was er wrsch ook anders gereageerd.redbulletje schreef: ↑07-10-2017 09:08Ha!
Ik bekijk het gewoon rationeel, ik kende die hele man niet, maar uiteraard is ie veel te jong heengegaan.
Vind het gewoon raar dat een forumtopic over 'n overleden persoon vaak uitmondt in 'n soort condoleanceregister. Tis niet dat we die man en z'n nabestaanden persoonlijk kenden tenslotte.
Ik heb me daar vaak over verbaasd en tegen geageerd, maar inmiddels heb ik geaccepteerd dat het zo werkt en sterker nog: het blijkt bij mij ook zo te werken.
Dus schop ik er minder vaak tegenaan en hoop ik dat anderen dat bij mij ook minder doen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 7 oktober 2017 om 10:39
Het is al strontvervelend van Nouschi..Wilhetnietweten schreef: ↑06-10-2017 21:51Sorry, ik kan het niet laten. Maar het is bezielt. Met een t dus.![]()
zaterdag 7 oktober 2017 om 12:39
En ik heb er nog wel netjes sorry bij gezegd.