Napraattopic Deel 92

26-09-2017 12:43 3047 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Star² schreef:
06-10-2017 18:34
Het woord moraalridder viert hoogtij.
Het is natuurlijk ook wel heel erg, als je er een soort van moraal op nahoudt. Een vreselijk mens ben je dan.
Het is ook wel te gek voor worden dat je mensen hun geslebber over andermans leed niet gunt. Dat je kritische kanttekeningen durft te plaatsen bij de gretigheid waarmee mensen daar elk nieuwtje over een trieste vermissing urenlang bespreken om te laten zien hoe erg ze het toch allemaal vinden. Dat maakt je gewoon tot een naar en slecht mens, dat je andere mensen het niet gunt met elkaar andermans leed te delen.
Hillegonda1 schreef:
06-10-2017 18:36
Haha, herkende je me niet meer?
Dat wel hoor :-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrouwjagersma schreef:
06-10-2017 18:51
Het is ook wel te gek voor worden dat je mensen hun geslebber over andermans leed niet gunt. Dat je kritische kanttekeningen durft te plaatsen bij de gretigheid waarmee mensen daar elk nieuwtje over een trieste vermissing urenlang bespreken om te laten zien hoe erg ze het toch allemaal vinden. Dat maakt je gewoon tot een naar en slecht mens, dat je andere mensen het niet gunt met elkaar andermans leed te delen.
Ee het is allemaal oprecht medeleven met de familie hoor, sommigen slapen er zelfs slecht van .....
Het lijkt me verschrikkelijk als een geliefde verdwijnt. Wat kan ik er verder van vinden?
vrouwjagersma schreef:
06-10-2017 19:01
Het lijkt me verschrikkelijk als een geliefde verdwijnt. Wat kan ik er verder van vinden?
Je zou het nog een keer ‘heel naar’ en ‘onvoorstelbaar’ kunnen vinden. Maar daarna val je inderdaad in herhalingen.
Wilhetnietweten schreef:
06-10-2017 19:42
Je zou het nog een keer ‘heel naar’ en ‘onvoorstelbaar’ kunnen vinden. Maar daarna val je inderdaad in herhalingen.
En dat is dan het punt dat je dingen gaat schrijven als 'ik steek elke dag een kaarsje op' en 'ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed'. Je moet je topicgenoten toch een beetje overtroeven he, in medeleven.
Hillegonda1 schreef:
06-10-2017 18:36
Haha, herkende je me niet meer?
Ik zie nu pas dat je hillegonda heet. O_o :proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
06-10-2017 19:01
Niks.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 19:49
En dat is dan het punt dat je dingen gaat schrijven als 'ik steek elke dag een kaarsje op' en 'ik sta ermee op en ik ga ermee naar bed'. Je moet je topicgenoten toch een beetje overtroeven he, in medeleven.
Ik las op een andere site iemand die vindt dat dit meisje 'het toonbeeld van de vrijheid van vrouwen in Nederland!' is.
Ik denk dan echt: ga álsjeblieft haken, punniken, of macrameeën. Zwemmen, wandelen, of hout hakken oid mag ook hoor, maar ga alsjeblieft van het internet af.
Enn schreef:
06-10-2017 19:59
Ik las op een andere site iemand die vindt dat dit meisje 'het toonbeeld van de vrijheid van vrouwen in Nederland!' is.
Ik denk dan echt: ga álsjeblieft haken, punniken, of macrameeën. Zwemmen, wandelen, of hout hakken oid mag ook hoor, maar ga alsjeblieft van het internet af.
Nou zeg dat. Ik wil me niet eens voorstellen wat voor gedachtewereld er ten grondslag ligt aan zo'n uiting.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 20:04
Nou zeg dat. Ik wil me niet eens voorstellen wat voor gedachtewereld er ten grondslag ligt aan zo'n uiting.
Nou, ze is helemaal alleen in de regen een fietstocht gaan maken! Dat zouden toch alle vrouwen moeten doen? :proud:
Wilhetnietweten schreef:
06-10-2017 20:56
Nou, ze is helemaal alleen in de regen een fietstocht gaan maken! Dat zouden toch alle vrouwen moeten doen? :proud:
Ik denk eigenlijk aan ergere gedachtewerelden.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 21:01
Ik denk eigenlijk aan ergere gedachtewerelden.
Ik had je wel begrepen hoor. Ik probeer lollig te zijn. Lukt niet altijd. ;-)
Wilhetnietweten schreef:
06-10-2017 21:09
Ik had je wel begrepen hoor. Ik probeer lollig te zijn. Lukt niet altijd. ;-)
Oh dat probleem ken ik :proud:

Ik troost me altijd maar met de gedachte dat ze te stom zijn om mijn grapjes te snappen.
Enn schreef:
06-10-2017 19:59
Nou inderdaad wat bezielt diegene :facepalm:
charlottew88 wijzigde dit bericht op 07-10-2017 08:21
0.25% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
06-10-2017 21:15
Oh dat probleem ken ik :proud:

Ik troost me altijd maar met de gedachte dat ze te stom zijn om mijn grapjes te snappen.
Herkenbaar :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
06-10-2017 21:44
Nou inderdaad wat bezield diegene :facepalm:
Sorry, ik kan het niet laten. Maar het is bezielt. Met een t dus. :idee:
Wilhetnietweten schreef:
06-10-2017 21:51
Je hebt helemaal gelijk :idee:
Solomio schreef:
06-10-2017 17:19
Tja, ik dacht even als autisten onder elkaar RB te kunnen corrigeren.
Ha! ;-D
Ik bekijk het gewoon rationeel, ik kende die hele man niet, maar uiteraard is ie veel te jong heengegaan.
Vind het gewoon raar dat een forumtopic over 'n overleden persoon vaak uitmondt in 'n soort condoleanceregister. Tis niet dat we die man en z'n nabestaanden persoonlijk kenden tenslotte.
redbulletje schreef:
07-10-2017 09:08
Ha! ;-D
Ik bekijk het gewoon rationeel, ik kende die hele man niet, maar uiteraard is ie veel te jong heengegaan.
Vind het gewoon raar dat een forumtopic over 'n overleden persoon vaak uitmondt in 'n soort condoleanceregister. Tis niet dat we die man en z'n nabestaanden persoonlijk kenden tenslotte.
Tja, als de goede man gewoon na zijn ambtstermijn was gestopt was er wrsch ook anders gereageerd.
Ik heb me daar vaak over verbaasd en tegen geageerd, maar inmiddels heb ik geaccepteerd dat het zo werkt en sterker nog: het blijkt bij mij ook zo te werken.
Dus schop ik er minder vaak tegenaan en hoop ik dat anderen dat bij mij ook minder doen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Wilhetnietweten schreef:
06-10-2017 21:51
Het is al strontvervelend van Nouschi..
Star² schreef:
06-10-2017 18:30
Dat bedoel ik inderdaad, al heb ik je met FV wel eens dingen over mannen zien schrijven... ;-)
Jeetje.
Strondvervelent ja.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Fee-de-Goede schreef:
07-10-2017 10:39
Het is al strontvervelend van Nouschi..
En ik heb er nog wel netjes sorry bij gezegd. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven