Ex bellen?

06-10-2017 15:01 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex heeft me twee dagen geleden gebeld. Ik kon het niet laten om hem terug te bellen. Ik twijfelde, omdat ik al vermoedde dat het of per ongeluk of om een onbelangrijke reden geweest zou zijn.

Eenmaal bleek het dus een vergissing te zijn. We zijn op een lelijke manier uit elkaar gegaan. Ik had gezworen hem nooit meer te spreken. Hij heeft me gekwetst en beledigd en bewezen dat hij niets om mij geeft. Toch kon ik het niet opbrengen om bot te reageren. Sterker nog, na 2 min. bellen raakten we aan de praat over koetjes en kalfjes én maakte hij me aan het lachen. Uiteindelijk hing hij op, omdat hij niets te zeggen had. De volgende dag kwam de woede pas. Ik neem het mezelf kwalijk en heb het gevoel gefaald te hebben. Het ene moment wil ik hem opbellen om te zeggen dat hij mijn nummer moet verwijderen en dat hij niet hoeft denken dat ik alles ben vergeten en heb vergeven. En aan de andere kant denk ik, doe het nou niet. Het heeft geen zin.

Wat zouden jullie doen? In principe heb ik geen reden om hem te bellen maar het stoort me dat hij nu waarschijnlijk denkt dat ik alles prima vind en helemaal niet boos op hem ben. Ik gun hem dat niet.
Verbaast me nix alstie gaat denken dat niet helemaal spoort, als je nu boos terugbelt.
Bblientje schreef:
06-10-2017 18:33
Ja terechte vraag wel eigenlijk.

:rofl: :rofl: :rofl:
eh waarom gooi jij hem zelf niet uit je telefoon en uit je hele leven. het maakt niet uit wat hij denkt. misschien denkt hij wel dat je hem terug wil, misschien denkt hij dat wel niet. maar het maakt niet uit wat hij denkt want het is uit.
Skawa schreef:
06-10-2017 15:09
Je gunt hem het niet dat t gezellig was?

Uhm in mijn ogen met zo gezellig koetjes en kalfjes gesprek straal je uit dat je ver over hem heen bent en boven zijn triestste gedoe staat, het raakt je niet meer

Bel je m boos terug dan straal je uit dat hij vet belangrijk voor je is je hem niet kunt loslaten en stuk bent van verdriet.

Wat wil je neerzetten? Ik had t wel geweten echt niet terug bellen
Hier dus helemaal mee eens.

Ik had ooit een nare, stomme break up met een collega (hij was begonnen een ander meisje op het werk te daten terwijl ik op fam bezoek was) en hij wou zo graag daarna heel sympathiek doen en zijn verontschuldigingen aan bieden en weet ik veel wat.
Allemaal om zichzelf belangrijk te maken en te voelen...

Ik heb thuis mijn wonden gelikt en tranen met tuiten gehuild maar als ik hem op werk zag lopen zei ik vriendelijk hoi en als we bv samen in de keuken waren koffie te maken praatte ik rustig over koetjes en kalfjes,.

Want het laatste wat ik hem wou gunnen is dat hij zichzelf ook nog es super tof kon voelen dat 'ik er zo mee zat'

Niet terug bellen en trots zijn op jezelf dus!
Soms moet jij je eigen ego opzij zetten. Jij wilt hem loslaten uit jouw belang. Begin dan bij het niet meer geven om wat hij van jou denkt of vind.
Bblientje schreef:
06-10-2017 18:03
Als een man aangeeft alleen te willen afspreken voor seks en boos word als hij dat ding niet krijgt weet je toch al genoeg.
Mijn broers hadden hem allang een paar tikken gegeven. Je kan hormonen door je lijf hebben gieren maar zo ga je niet met een meid om.
Waar lees jij dat dan? Ik heb geloof ik iets gemist...
Als je daar zo over moet nadenken speelt hij een grote rol in je leven. Aangezien het een slecht contact is zou ik hem uit die rol zetten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
vivautrecht85 schreef:
07-10-2017 07:17
Waar lees jij dat dan? Ik heb geloof ik iets gemist...
In een andere post op dezelfde dag geloof ik.

TO je denkt heel erg na over een man die totaal niet met jou bezig is. Hij pookt je af en toe op met een berichtje en als je je dan niet meteen openstelt voor een uurtje seks dan is het hem verder teveel moeite. Hij hoopt dat je zó labiel bent dat hij tenslotte zonder voorwaarden krijgt wat hij wil.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Laat het gaan!
retrostar schreef:
07-10-2017 07:48

TO je denkt heel erg na over een man die totaal niet met jou bezig is. Hij pookt je af en toe op met een berichtje en als je je dan niet meteen openstelt voor een uurtje seks dan is het hem verder teveel moeite. Hij hoopt dat je zó labiel bent dat hij tenslotte zonder voorwaarden krijgt wat hij wil.
Dat is een ander rijstfiguur
Maar het is toch uit...waarom ben je er dan nog zo mee bezig vraag ik mij af.
Blokkeer en verwijder zijn nummer...
Je hoort dit zo vaak, mensen die nog bezig zijn met de ex. Of bijvoorbeeld dan ineens leuke fotoos op fb gaan zetten hopende dat de ex het ziet en bv jaloers wordt ofzo. Ik vind dat persoonlijk zo kinderachtig, uit is uit hoor, ga lekker door met je leven.
paarsesuikerspin schreef:
07-10-2017 08:42
Maar het is toch uit...waarom ben je er dan nog zo mee bezig vraag ik mij af.
Omdat To nog niet over hem heen is en nog veel wrok koestert gok ik.
Omdat het leuk was weet je ook weer waarom je bij hem bent geweest. Na een nare breakup was je dat misschien vergeten. Nu weet je voor jezelf weer dat je de tijd die je samen hebt gehad niet hebt weggegooid. Het was leuk en het is nu over. Klaar.
Ja het kan alle kanten op. Ik herken het van heel vroeger ook wel een beetje. Ik had een vriend die ik op een gegeven moment een beetje mwoah vond, ik dacht dat ik beter kon krijgen en maakte hem dat duidelijk met zinnen als joh het ligt niet aan jou, je moet niet aan jezelf gaan twijfelen, maar ik zoek wat anders in een relatie. Kreeg ik drie dagen later een smsje van zijn zusje dat hij een nieuwe meid had ontmoet en toen ik daar nog later een foto van zag was ik best wel in shock, leuke meid en mijn ex stond er ook zwaar aantrekkelijk op. Ik heb toen ook nog even echt mijn best gedaan hem in te laten zien hoe leuk ik wel niet was en hem smsjes gestuurd met wat dubbelzinnige teksten. Maar hij liet me TERECHT lekker in de kou staan. Daarna heb ik hem met rust gelaten en ook nooit meer gezien of gesproken. Ben toen echt wel tot het inzicht gekomen dat als het eenmaal uit is je allebei mag weten wat je verder met je leven gaat doen.
retrostar schreef:
07-10-2017 07:48

Heb geloept maar zie het niet...Zal wel aan mij liggen...

Maar heb sowieso mijn bedenkingen bij het gemak waarop exen allerlei scheldwoorden over zich heen krijgen.
vivautrecht85 schreef:
07-10-2017 09:58
Heb geloept maar zie het niet...Zal wel aan mij liggen...

Maar heb sowieso mijn bedenkingen bij het gemak waarop exen allerlei scheldwoorden over zich heen krijgen.
Is ook een ander rijst figuur. Rijstwafel...
paarsesuikerspin schreef:
07-10-2017 09:25
Je hoort dit zo vaak, mensen die nog bezig zijn met de ex. Of bijvoorbeeld dan ineens leuke fotoos op fb gaan zetten hopende dat de ex het ziet en bv jaloers wordt ofzo. Ik vind dat persoonlijk zo kinderachtig, uit is uit hoor, ga lekker door met je leven.
Ja je herkent ze zo, mensen die dingen plaatsen in de hoop dat ex het ziet. In ene vet veel foto's van allerlei gezelligheid en daarmee benadrukken hoe leuk ze het hebben. Of van die diepe quotes over dat ze zo klaar met ex zijn, of liedjes erover.
Het komt echt super sneu over en laat zien hoe erg je er nog mee zit.
Caar24 schreef:
07-10-2017 10:08
Is ook een ander rijst figuur. Rijstwafel...
Ow ja, ik ziet; rijstwafels. Hilarisch hoe mensen hier elkaar nablaten.

En TS laat het gaan. Je handen jeuken misschien maar over een maand of wat ga je dankbaar zijn dat je je niet hebt laten kennen.

Geef hem geen opening want je bent nu niet sterk genoeg om weerstand te bieden, ook niet als het over koetjes en kalfjes gaat.
Ja, snap het wel. Jij dacht misschien ik ga ook gezellig doen....en misschien wil hij wel afspreken.
Wat spannend!
Dat heeft hij niet gedaan en dan gaat het ego opspelen.
Kijk wat je mij hebt aangedaan!
Ik heb pijn!
Komt door jou!
Zo laten we het niet bij onszelf maar bij de ander.
Hij zal het zo niet ervaren. Die pijn.
Hij ging verder.
Het is jouw pijn die je jezelf aandoet vanuit jouw pijnlijke gedachten, emoties.
Zoals hier al eerder op de site is gezegd en wel mooi vind ik: "al ga je dood van binnen".
Niet doen, denk ik dus.
Ik snap je wel. Ik heb dat ook gehad. Mezelf opgevreten.
Alle energie daarvan maakte me echt niet gelukkig.
We doen onszelf dit aan.

X
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ik had ooit net een nieuwe vriend. Toen ging zijn ex vriendin continu hem smsjes sturen die ze zogenaamd had bedoeld voor een vriendin. Stond er iets van Hoi Tina, ik had echt een rare droom ik had gedroomd dat X een nieuwe partner heeft gekke droom he. En dan stuurde ze er vijf minuten achteraan. Hoi X, ik heb per ongeluk een smsje naar jou gestuurd, sorry.

Allemaal heel flauw ,doorzichtig en lachwekkend natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven