Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

26-08-2017 15:04 2954 berichten
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.

:redrose: De stand van zaken G
Wachten op start gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18
Prikken & slikken MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo
Wachten op cryo-tp windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs
In de wachtweken Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
:redrose: Bezig met behandelingen
Naam
(leeftijd)
Wens sinds MMM sinds Oorzaak Behandeling Status
# cryo's
(34/36)
2013 Mei 2015 Laag AMH IVF4 start 2018 ?
flipje2
(29/41)
okt 2014 sep 2015 <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) ICSI2 3 cryos over bij VUmc
PGS-traject opstarten in België
VUmc
gelukspoppetje 2014 Maart 2016 slechte zwemmers
jun '16 IVF1 niet zwanger
ICSI+PGD wachten op start MUMC/AMC
Animal2307
(37/37)
2014 2016 Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad
IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt
IVF/ICSI4 volgende cyclus startl Dusseldorf
MevrouwStippel
(37/40)
man hersteloperatie gehad ICSI+
MESA/TESE
AMC
Miekje-5
(35/38)
jan
2017
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) ICSI2 ICSI 2.2: wachten op cryo-tp LUMC
-Sense-(35/40) 2015 halve baarmoeder,
1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's
ICSI2 wachten op start ICSI2
Zizo
(34/37)
okt
2014
feb
2016
matige zaadkwaliteit
6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's
ICSI2 wachten op start icsi2
doces
(29/31)
2015 2016 leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt ICSI 2 Wachten op start icsi2 (mrt) -
Diamond30
(31/37)
2014 sept 2016 Geen oorzaak gevonden, MK in 2016,
in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken
IVF2 IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken
Labgeek1990
(26/31)
zeer slecht zaad, mk (10w) ICSI1 wachten op cyclus
7 cryo's over
Amphia/EMC
windmolen
(33/39)
2015 juni 2016 endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) IVF/ICSI2 freeze all, 1 cryo, pauze
smurff_4 Nov 2015 Jan 2017 slechte zaadkwaliteit ICSI 1 7 cryos, nog 6 over
Smurf112 2016 juni 2016 PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) ICSI2 wachten op terugplaatsing
Rucio 2015 februari 2017 zeer slecht zaad
3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk)
IVF2 bezig met nieuwe behandeling
Pippeltje
(?)
jul
2017
2de
kindje
Tweeling uit eerdere IVF
IVF1 (jul '17) mislukt
IVF2
(met scratch)
wachten op start
Twin84
(33/39)
dec
2012
sep
2016
slecht zaad
poliep in bm gehad
ICSI1 VUmc
Gingerspice182
(30 & 27 (m)
begin
2017
juni 2017 Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 ICSI1 Verse TP mislukt, 4 cryo's OLVG in samenwerking met AMC
sheela
(40 / 43)
2014 jan 2016 Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's IVF2 bezig met prikken
Mangoest
(30 / 39)
okt 2015 maart 2017 slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1 Bezig met prikken
pinguin00
(22 / 32)
Aug 2014 ? Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad ICSI1
Thjs
(32 / 36)
juli 16 nov 17 slechte zaadkwaliteteit ICSI 1 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus Olvg-oost in samenwerking met AMC
Taart1
(29)
IVF1
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom
.
ZWANGER! :yes: - De zwangeren schrijven hier gezellig verder
:redrose: Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

:heart: Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

:duckie: Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).

Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Baggal, hoe gaat het nu met je dochtertje?

Hier zit de cryo op z’n plek. Mocht iemand aan de tabel gaan sleutelen, ik heb een mooi plekje gevonden op het wachtbankje! :hyper:
1 weekje vakantie en een drukke week erna en ik loop weer giga achter hier..
heb ff mn best gedaan om wat terug te lezen (1 pagina’s hebben jullie volgeschreven in 2 weken), zal hierdoor vast dingen missen...

twin, super opbrengst 14 embyo’s!! En wat een rollercoaster daarna met je klachten na de punctie, twijfel over wel/geen tp!! En vervolgens je enorm beroerd voelen door ohss.. en opgenomen in het zkh.. Shit zeg! Hoe gaat het nu met je?

duufje, fijne vakantie gehad? En je mag bijna beginnen met poging 3, spannend!! Lastig dilemma heb je voor gestaan.. denk dat je een keuze gemaakt heb door naar het nieuwe ziekenhuis te gaan!

baggal, een maand wachten is zeker geen ramp maar vind het ergens nog wel lastig.. had me er al helemaal op ingesteld.. Maar goed ik mag niet klagen met mn prachtige zoon.. En is er uiteindelijk een bod gedaan op jullie huis? En nogmaals van harte met jullie mooie kleine meid!! en 3.75 valt best mee toch!! En jeetje waar haal je toch de tijd vandaan om nu zelf na je bevalling te reageren en dan ook nog eens uitgebreide berichten!! Zo lief en knap (ik doe het je niet na..). Wat naar dat ze opgenomen moest worden in het ziekenhuis.. Maar goed in de gaten houden is belangrijk!! Gaat het nu weer beter?? Zijn jullie al aan elkaar gewend??

sellin26, kan me goed voorstellen dat je je erg klote hebt gevoeld na het nieuws van je vriendin.. wel fijn van dr dat ze het persoonlijk heeft verteld en niet aan de telefoon of via de app.. Verder is er al een hoop over geschreven en sluit me er bij aan.

doces, wat rot dat er weinig effect was van de lagere dosering provera en progynova.. Gelukkig heeft de ophoging effect gehad en heb je weer een terugplaatsing achter de rug!! Nu duimen!!. En wat knap en goed van je dat je aan de bel hebt getrokken en je gesprekken gaat hebben met een praktijkondersteuner en dat je op school de lat ook iets lager legt! En met spel leren ze ook een hoop he!! Belangrijk om aan een goede sfeer te werken!! Eerst elkaar en de regels leren kennen!

lilly, wat heb je dat mooi verwoord aan Sellin! Verder hebben we al app contact gehad en ben ik erg blij dat je weer in de running bent voor een volgende tp!! Ik duim voor je!! 10-10 is onze lukcyday!!

Diamond30, fijn dat je ontrekkingsbloed hebt gehad! Nu eindelijk weer verder!

Windmolen, shit zeg dat de poging is mislukt.. wat een teleurstelling.. en nu de angst van je endometriose er ook nog bij en de angst dat de volgende cryo(s) niet blijven plakken… heel reeel denk ik in het traject!

Flipje, fijn dat de uitslag van het zaad goed was! En je bent al weer aan het prikken!! 10 mooie goede follikels zou een goede score zijn!! Ik snap je angst en onzekerheid meid!! Je hebt in de eerste poging al zoveel narigheid meegemaakt.. zou gek zijn als je er nu onbezorgd in zou staan.. schrijft het lekker op hier!

Sef, fijn dat je een goede echo had!

smurf112, shit zeg, ook jij negatief getest.. kut!

boulu, fijn dat afstand nemen je goed heeft gedaan!! En nu weer opgeladen voor de 4de poging! Ik hoop dat dit je een prachtige baby gaat opleveren! Snap je zorgen over de eicellen maar probeer positief te blijven!! Jouw situatie kan toch zo anders zijn en dat het dikke pech was.. heb geen ervaring met proxeed plus. Ik typ mn verhaal in word en scroll dan door het forum. Staat dan naast elkaar open op mn scherm.. Zo probeer ik op alles te reageren.

dazzle, tp komt er weer aan, spannend!!

tinkerbell234, die deca prikken zijn ook zo vervelend..

animal, fijn dat de uitslag goed was!! En een mooie topper teruggeplaatst! Nu afwachten!! Slopend..

gingerspice, ahh shit zeg dat het niet is gelukt.. daar mag je verdrietig over!!

zizo, fijn dat de arts tevreden was en je door mag als je je weer 100% voelt. Slim ja om nog even te wachten en ervoor te zorgen dat je lichaam helemaal topfit is! Rot dat het werken nog zo zwaar is en dat je leidinggevende niet echt meewerkt door pissig te zijn..

abusu, ik heb geen idee of je dit nog leest.. wat een moeilijk besluit!! Maar tegelijk ook heel moedig!! maar wil je veel succes en sterkte wensen met het geven van een plek en alles waar je je nu op gaat storten.

miekje, shit zeg een witte test..

mevrouwstippel, hopelijk heeft de gel effect voor nu en pakt zn lichaam het weer op. En wat een tegenslag met je wondroos.. kut gewoon! Maar wel belangrijk natuurlijk dat het behandeld wordt!

lauwie, welkom hier!! En ja wat een stress is het soms met de ziekenhuis afspraken!Kut ook dat je toch nog niet kan starten..

Ik heb afgelopen maandag of dinsdag mn eisprong gehad. Verwacht nu rond 16 oktober ongesteld te worden. Ik hoop dat duidelijkheid te hebben over een eventueel nieuwe baan. Bij geen nieuwe baan gaan we starten met een tp en anders denk ik dat we toch nog een paar maanden wachten. nog een beetje in de wachtmodus dus
Dreamer: Snap Ik helemaal. Die maand overleef je wel, maar je stelt je er toch op in. En snap de wens voor een 2e heel goed! Geldt ook voor Lilly!

Sense: voel je niet bezwaard. Deca heeft hele vervelende bijwerkingen volgens mij!

Doces: Jaaaa - en nu broeden. We zijn wel even toe aan goed nieuws.

Dank voor alle lieve berichtjes. We zijn weer thuis en Sophie-Alexandra hoeft voor alsnog niet onder de lamp. Wel komt morgen een midwife om haar extra te wegen, want 8.1% gewichtsverlies in 3 dagen is fors. De BV is in full flow dus hoop dat het beter gaat. Heb haar vannacht extra wakker gemaakt voor een voeding (was heel verleidelijk om te blijven liggen). Ik ben enorm dankbaar en verliefd op haar, echter wil er hier geen baby-topic van maken. Jullie zijn allemaal heel hard aan het knokken voor een zwangerschap/kind! En ik hoop enorm veel positief nieuws te lezen. Animal: mijn hoop is volgende week eerst op jou gevestigd!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
@Baggal: Oh wat vervelend dat je naar de A&E moest met jullie meisje! Kan me voorstellen dat je je zorgen hebt gemaakt. Gelukkig snel weer naar huis met d'r! Hopelijk gaat de BV nu lekker aanzetten en komt ze nu vlot aan. Vandaag komen je ouders geloof ik, veel plezier ook met ze!!

@Animal: Ik snap dat je er niet op durft te hopen maar wat betreft statistieken zou je nu aan de beurt zijn... (Moet eerlijk zeggen dat ik daar ook altijd weinig in geloof, omdat we altijd bij de 0,01% horen ofzo met alles wat er is gebeurd). Ik hoop het echt heel erg voor je. Ben je al veel bezig met wat je voelt of niet?

@Doces: Fijn!!! Nu is het weer wachten...

@Sense: Balen dat je je zo moe voelt van de deca. Hopelijk bijna ook starten met de gonal f?! Succes!

@Dreamer: Hoe vind je het dat je misschien toch nog even gaat wachten op een tp? Verstandig natuurlijk maar kan me voorstellen dat je weer graag een kans wil!!

@Zizo: Op jou was ik vergeten te reageren, sorry!! Ik vind het onwijs vervelend voor je dat je nog zo'n last hebt van die operatie, ongelooflijk. Dan besef ik me wel hoe ernstig overstimulatie kan zijn. En dan ook nog zo'n leidinggevende, grrr. Alsof je dit allemaal voor je lol doet?! Dat bedenk ik me vaak als ik me schuldig voel mbt werk: ik had het ook heeeel graag anders gewild.
Wel fijn dat je bedrijfsarts je helpt maar het zou toch wel fijn als je leidinggevende meewerkt.
Wel fijn dat je baarmoeder en alles er weer goed uit ziet. Dus in december misschien weer beginnen?

Hier super erg ongesteld dus ik denk/hoop dat de echo er morgen wel goed uit ziet! Hoop zo dat het niet te druk is en we snel kunnen starten met stimulatie...
Baggal, wat een narigheid... En een stress! Maar fijn dat ze weer thuis is. Hopelijk gaat het snel de goede kant uit het maar en komt ze snel aan in gewicht. Goed dat je haar extra wakker hebt gemaakt, als ze het nodig heeft, dan heeft ze het nodig. Wel vreemd dat er geen kraamhulp is. Hoe wegen jullie haar nu dan? Zij regelen normaal toch altijd een weegschaal etc? Ik vraag me dan altijd af hoe fout het kan gaan bij mensen die zich er wat minder in verdiept hebben... Ik wil het eigenlijk niet eens weten... Gaat het wat beter met de napijn van de sectio? En je lekker laten verwennen als jouw ouders er zijn! Ik denk maar zo: dat zouden ze graag voor je doen! (mits dat lichamelijk ook lukt natuurlijk) En anders dan laat je je maar lekker verzorgen door jouw man.

Boulu, fijn dat je ongesteld bent, maar het had wel iets minder gemogen... Kunnen dat nog naweeen zijn van de miskraam? Ik kan me niet voorstellen dat ze je provera geven als je niet zou mogen starten met de pil. Stel het lukt niet om over 3 weken te starten, dan kun je hem toch nog een week langer doorslikken en dan starten. Ik ga voor je duimen meid!
Ik weet het allemaal niet zo goed. Het ene moment denk ik iets te voelen, maar geen idee of dat darmen zijn of mijn baarmoeder. Ik probeer het maar niet te veel te analyseren en probeer gewoon af te wachten. Tot nu toe lukt dat best goed. Ik probeer zo weinig mogelijk dingen te doen die van slechte invloed zijn, niet te veel cafeine, geen rontgenfoto's maken (doet mijn man lekker voor mij :-)) en gezond te eten en voldoende te slapen. Meer kan ik er voor nu niet aan doen. De druk wordt door jullie flink opgevoerd (ben ik eerlijk gezegd bar weinig gevoelig voor hoor :-) ) en dat geeft mij ook wat "valse" hoop. Statistisch gezien zou het zeker moeten kunnen, maar zowel jij als ik zitten vaker aan de verkeerde kant van de statistieken. Daarbij heb ik veel meer vertrouwen in een tp in kunstmatige cyclus (geen idee waarom, maar dat voelt zo) waardoor ik er op dit moment veel meer naar neig om voor nu geen vertrouwen meer te hebben. Nog een dag of 3, soms heb ik al meer dan 1 dg van te voren spotting, dus misschien hoeven we wat minder lang in spanning te zitten.

Dreamer, ik hoop dat je een heerlijke vakantie gehad hebt! Op naar volgende maand, of als je heeeeel graag de baan wil hebben, dan op naar over een paar maanden :-)

Doces, fijn dat de cryo er in zit! Ik ga voor jou extra hard duimen!
Even snel voor Dazzle, later meer;

Ik hoop op een succesvolle terugplaatsing morgen :bigkiss:
@ dazzle heel veel succes morgen! Ik hoop dat morgen je allerlaatste tp is voor jullie eerste kindje en dat de infuus verschil heeft gemaakt!!

@ animal ook voor jou draaien mijn duimen. Wat is het je gegund zeg na zoveel teleurstellingen!

@ boulu, fijn dat je menstruatie is doorgebroken. Wel vervelend dat het zo heftig is! Heb je ook pijn bij? Misschien is het juist goed teken dat het het zoveel is en dat je bm nu helemaal wordt schoongemaakt! Succes morgen met echo, hoop op groen licht.

@ doces, vervelend dat je zo vaak
ziekenhuis in en uit moest. Hoop dat je snel zwanger bent en je lever rustig blijft.

Ik hoop dat hier snel goed nieuws volgt!

Ik loop echt achter me reageren, en kan niet op iedereen reageren. Er zijn vele nieuwe meiden hier. Wens iedereen veel sterkte en succes met prikken, slikken en wachten.
Animal: In de UK krijg je in de eerste week na de bevalling 2 keer een bezoek van de health visitor/midwife. En dat is het... Vandaag kwamen ze langs voor de hielprik, BV tips en goede voeding. Wat dat betreft is Nederland echt erg prima!

Dazzle: heel veel succes morgen! Ik duim
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Dazzle, succes vandaag!! Op naar DE terugplaatsing!

Flip, vandaag weer een echo? Jij ook succes!
ff een egopost:
Ik had vanochtend de FM, helaas groeit er nu op dag 11 maar 1 die wat groter is. :-(. Ze hebben het verhoogd naar 450 en ik moet donderdag weer terugkomen. Als het niet beter wordt dan moeten we kijken of en hoe we verder gaan in deze poging, ik voel mij nu al naar als we deze poging moeten afkappen, al het stimuleren voor niks :'( ! Ik had zoooo gehoopt dat menopur beter zou aanslaan dan gonal :-( :-( :-(

Ik lees later vandaag weer ff bij om te reageren op iedereen, maar heb nu ff een baalmomentje.
Shine bright like a diamond
Dazzle succes met de tp vandaag!

Jeetje Diamond wat enorm naar dat er maar 1 follikel lijkt te groeien? Zijn er ook geen kleintjes gezien die eventueel nog kunnen gaan meedoen?
Hoeveel follikels had je ook al weer bij de eerste poging?
Hoii allemaal,

Het gaat hier zo ontzettend snel, ik kan jullie niet bijhouden. Ik lees wel elke dag even wat er hier gebeurd.
De tp is goed gegaan, ben alleen heel moe. Ik doe mijn werk en verder heb ik geen energie. ER zijn gelukkig veel mensen om ons heen die op de hoogte zijn en voor ons koken en iets bij ons in huis willen doen. Verder weinig bijwerkingen, geen zere borsten ofzo.. soms een steekje in m'n buik. As zondag mag ik testen, ben zo benieuwd!! Als iemand de tabel aanpast, ik zit op het wachtenbankje en heb nog 6 cryo's :-D

Liefs Smurff_4 :heart:
-nobody said it was easy-
Pfoeh Diamond, wat een dikke tegenvaller!! :@@: Ik hoop dat de nieuwe dosis zijn vruchten afwerpt. Hoeveel menopur had je tot nu toe? Ik duim echt dat het er straks alsnog mooi uitziet op de echo! Op naar donderdag... houd vol met spuiten meid. :hug:

Nu voelt het niet echt leuk om over mijn eigen echo te schrijven, maar goed... Hier vanmorgen ook een echo gehad en goede groei te zien. Wel een beetje apart: vrijdag gingen links en rechts nog gelijk op, maar mijn rechter eierstok gaat nu blijkbaar helemaal los en mijn linker doet bijna niets. Maar dat maakt verder niet uit. Eigenlijk is het voor de punctie zelfs een meevaller, want mijn linker eierstok ligt op een moeilijk bereikbare plek en mijn rechter ligt er precies goed voor.
Rechts zaten 10 mooie follikels van 14-20 mm (plus nog ±10 kleintjes die niet meedoen), en links twee iets kleinere follikels van 13 mm (en nog ±7 kleintjes die niet meedoen). Baarmoederslijmvlies was nu 11,5 mm.
De arts wil graag nog een dag verdergaan met stimuleren, omdat de meeste nu nog wat aan de kleine kant zijn voor de punctie, maar ze verwacht dat ik dan morgen de ovitrelle kan spuiten en donderdag de punctie. Er is bloed geprikt voor het oestrogeen en ik wordt vanmiddag na het artsenoverleg hierover gebeld.

Dazzle, succes vanmiddag met de tp en veel sterkte daarna op het wachtbankje, ik duim voor een plakker! En Animal, doces, voor jullie duim ik natuurlijk ook heel hard! Het is weer eens tijd voor goed nieuws hier, dus doe dan ook maar meteen driedubbel goed nieuws. En wie weet sluit ik me zondag bij jullie op het wachtbankje aan.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Dat is een mooi aantal Flipje! Wat ‘grappig’ dat in drie dagen tijd links en rechts nu zo uit elkaar lopen. Fijn dat het einde van het prikken in beeld komt en op naar de punctie donderdag (of heel misschien woensdag).
@ diamond eat een tegenvaller meid. Ik had het niet verwacht, gezien je leeftijd en dat er geen oorzaak is gevonden. Is misschien Düsseldorf een optie voor als poging 2 mislukt? Kun je alvast inschrijven en hoef je niet lang te wachten als je verder wilt. Ik hoop toch dat hogere dosis verschil gaat maken :hug:

@ Flipje dat zijn mooie aantallen, en meest rechts is helemaal ideaal. Mijn linkereierstok was ook heel moeilijk bereikbaar. Is meestal zo door darmen, maar bij mij was het echt een geduw van bijna half uur met 10 handen op mijn buik. Vriendlief heeft trauma's aan overgehouden. Dus heel fijn als meeste rechts groeien! Succes en op naar een pijnloze punctie met veel mooie follikels!
Goedemiddag dames!

Dazzle succes met de tp vandaag, ik duim voor een plakker!!

Diamond bahh wat balen maar 1 follikel! 😩 Ik ben er nog niet zo lang, maar hoeveel had je er de vorige keer? Pff hopelijk gaat de ophoging helpen..

Smurf fijn dat je een goede tp hebt gehad. En 6 cryo's!! Dat geeft in ieder geval wel een rustig gevoel lijkt me! 😊 Ook voor jou draaien mijn duimen!

Flip spannend weer! Hopelijk donderdag de punctie. Gaan ze links wel aanprikken als het er maar 2 zijn en moeilijk te bereiken? Oh ik hoop zo dat deze poging dé poging word voor jullie!!

Animal hou je het nog vol?

Twin hoe gaat het nu met jou?

Ik heb vanmorgen op cd7 een uitgangsecho gehad. Ze hebben follikels geteld (rond de 20 / 25) en daarom hebben ze me iets minder eenheden dan gemiddeld voorgeschreven (wat dat gemiddelde dan ook mag zijn. Ik mag woensdag beginnen met 125IE Gonal-F. Oh ik vind het toch zó spannend!!! Op stimulatiedag 10 moet ik terug voor een echo, dus 20-10. Hoeveel eenheden spuiten jullie? En op welke dag na start stimuleren kregen jullie de punctie? Ik ben echt bang voor de punctie dus probeer me nu ergens op in te stellen.. maar heb er ook ontzettend zin in. Zo lekker tegenstrijdig!
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Diamond wat ontzettend shit dat het (vooralsnog) niet het gewenste resultaat geeft. even een dikke knuffel :hug: Zou eventueel kunnen dat er komende dagen toch niet wat bijkom?. Zien ze dan wel follikels nog die mee zouden kunnen gaan doen? Ik hoop het zo en dat je geen poging zou moeten afbreken. Kan me voorstellen dat je even heel goed baalt van deze onzekerheid meid.

Boulu, dat is in ieder geval positief dat je menstruatie in alle hevigheid doorgebroken is. Wie weet is er een mooi bedje gespreid voor het volgende embryootje! Succes met de echo vandaag en ben benieuwd. Laat je snel wat weten?
Het is idd soms een hele klus om alles bij te houden. Lezen hou ik sowieso altijd bij. “spoed” dingen roep ik tussendoor en eens per zoveel tijd ga ik er even voor zitten met een pc en werk dan ook met Word en ctrl C+ ctrl V B)

Animal, fijn dat je de wachtdagen nog redelijk doorkomt! Nog steeds geen spotting? Dat is in ieder geval positief. Hoop zo dat jij deze week goed nieuws komt brengen… Het is je zo gegund!

Dreamer, spannend wat het bij jou wordt! Een nieuwe baan of starten met terugplaatsen. Hoe dan ook, iets leuks! Bijna de eerste verjaardag van je manneke.

Flip super goed nieuws! :yes:

Doces, wat heerlijk dat je een cryootje aan boord hebt. Nu maar hopen op een mooie innesteling. Wat vervelend dat je ziekenhuis in en uit gaat voor de gezondheid, maar gelukkig blijft het redelijk stabiel. Ik duim voor je !

Baggal zag ik nou trouwens jou ergens schrijven dat je Ibuprofen gebruikt? Zover ik weet mag dat niet in combi met bv. Even voor alle zekerheid zeg ik het toch maar.. Gelukkig gaat alles beter met je meisje. Fijn dat je ouders er nu zijn. Zowel handig als leuk!

Spannend Tinkerbell!!

Hier begint de spanning wel beetje te stijgen voor morgen. Weekend goed door weten te komen, hadden van alles op het programma, dat scheelt echt. Ik hoop zooooo dat het doorgaat. Vorige keer ging het wel vaag met “het telefoontje”. ASZ (waar ik echo’s heb) belde op een gegeven moment toch voor alle zekerheid of we gebeld waren. Niet dus! Moest toen heeeel rap de auto in om het nog te redden. Bij EMC gevraagd waarom zij niet gebeld hadden. Zij gaan ervan uit dat als het vroeg gefaxt wordt aan ASZ dat zij ons bellen voor de tijd. Vorige keren altijd zelfde terugplaats tijd gehad en toen belde EMC ons. Ik word daar wel onrustig van. Als de dood dat ik mijn tp misloop door miscommunicatie. ASZ heeft net beloofd dat ze hoe dan ook gaan bellen zodra ze bericht krijgen van EMC. Fingers crossed.
Grappige is dat als deze ronde raak zou zijn, de uitgerekende datum de geboortedag van mijn moeder is. Wie weet :heart:
Even snelle post.Moet gaan werken. Bedankt meiden voor succes wensen! Infuus en tp zitten erop. Ik kom er nu achter dat ik afgelopen dagen te weinig utro heb gebruikt. Hoe stom! Na zoveel terugplaatsingen... moet ik het toch wel weten... denken jullie dat dat kwaad kan?
@Dazzle Lekker broeden! Volgens mij is de utro een enorme 'overdosis', dus ik denk dat het niet heel veel kwaad kan. Dan vanaf nu maar gewoon de juiste dosering aanhouden, meer kun je ook niet doen. Hoeveel had je moeten gebruiken, en hoeveel heb je gebruikt? Hier is het 3x per dag 2 bolletjes vanaf de dag van de punctie. Bij een terugplaatsing in natuurlijke cyclus krijg ik trouwens niet eens utro.

@tinkerbell Gemiddeld/standaard dosis is 150 eenheden Gonal-F. Ik had ook erg veel follikels liggen en had in poging 1 100 eenheden en in deze poging zelfs maar 93,75 eenheden.

@zizo ik heb je mailtje beantwoord!
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
@ Lilly snap je spanning.nu ze hebben beloofd te bellen gaat het vast goed komen. En waarom zou het niet doorgaan? Stel dat ontdooien niet goed gaat, gaan ze dan niet zoiezo een nieuwe embryo ontdooien? Succes morgen!!

@ dazzle, fijn dag tp op zit! hoeveel utro heb je gebruikt? Denk dat het niet veel uitmaakt, want er zijn zelfs ziekenhuizen die minder voorschrijven en niet standaard 6.
Lily wat fijn morgen de TP! :yes: Dank je, laten we hopen dat de verhoging zal gaan helpen, wel een paar kleintjes, maar die waren nog te klein zei ze...
Dazzle gelukkig viel het infuus vrijdag mee, jij hebt vandaag de TP. Heel veel succes!
Sheela fijn actie! Succes met het stimuleren
Tinkelbell Hoe ging het vandaag, heb je je schema binnen? Dank je, vorige had ik er 8 a 9 met gonal, maar nu begonnen met menopur om te kijken of dit een betere kwaliteit zal zijn.
Doces yes! :yes: Nu lekker broeden
Flipje fijn om te horen dat je een goede FM had. Voel je vooral niet bezwaard ondanks mijn slechte FM vanochtend, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en na alles wat je hebt meegemaakt, mag ook jij weleens met wat goede nieuws komen. Ik ben blij voor je! :bigkiss: En wie weet deze week al een punctie voor jou in het zicht, wat gaat het opeens hard! :cheer: Eerst moest ik 300 spuiten en nu dus 450
Baggal lief van je! Oh jeetje dat zou wel schrikken zijn geweest, gelukkig gaat het nu weer beter en hielden ze haar goed in gaten.
Sense bah vervelend dat je zo moe voelt, is dat nog steeds zo?
Dreamer heerlijk zeg vakantie! Spannend dus hoe het verloopt, weet je al wanneer je iets te horen krijgen over de nieuwe baan?
Weija Ja ze zag aan beide kanten wel kleintjes maar te klein om op te noemen. De ene grote was nu 13,5. Bij de 1e poging had ik iets van 8 á 9 follikels die meededen. Maar ja toen was het wel met Gonal en nu met Menopur. Las ook ergens dat bij Menopur vaak ook minder eicellen zijn, maar wel van een betere kwaliteit, juist daarom wou ik overstappen naar Menopur.
AngelLief van je :bigkiss: Ja over Dusseldorf heb ik het gehad met mijn vriend, dat gaan we waarschijnlijk doen als deze poging ook weer zo tegenvalt..maar ja nu ga ik nergens vanuit.. en als er geen punctie is dan telt deze poging toch ook niet als een poging? Hoe gaat het met jou en hoever ben je nu?
Diamond: wat enorm jammer! Is het beleid dat het met een follikel wordt afgeblazen of is escape IUI een optie? In ieder geval is het niet het nieuws waar je op zit te wachten... Bah!

En dan stap ik toch even over naar het fijnere nieuws van Flipje. Is idd dubbel, maar da's vaker hier... Blij voor je meis! Dit klinkt fijn en hopelijk heeft het wat vertrouwen (al weet ik dat de oorzaak elders ligt). Ik duim zo hard voor je. Ik zou heel graag zien dat we je mogen verwelkomen @ het vervolg topic!

En dat geldt ook voor jou Dazzle! En jammer van de utro, is alleen niet zoveel aan te doen. Het zal wss niet fataal zijn voor het wel of niet slagen van de poging.

Tinkerbell: Het is ook Spannend. Goed dat ze het verlagen want 20+ follikels is erg veel.

Smurff: Ook voor jou Spannend meis!!

Lilly: Succes morgen met de TP! Een broertje of zusje voor M! Ik hoop het! En massive thanks voor je lieve cadeautje nr. 5!! Tandjes = slapenloze nachten ha-ha!!
Ps. Lilly: Ik ga de ibuprofen even na kijken. Goed dat je het zegt!!
Flip, wat een goed bericht! Dat betekend op korte termijn een punctie! Voel je je er al wat beter onder?

Diamond, dat is jammer... Maar 11 mm is nog maar erg klein, dus er kunnen en volgens mij nog prima wat bij komen. Bij mij groeide het ook altijd langzaam, en kwamen er elke meting 1 bij (in NL dan, in DD ging het veel gelijker en mooier op) Wel vreemd dat je op de gonal 8/9 follikels had en nu nog zo weinig. Ik denk dat je (voor je het op geeft) even geduld moet hebben. Heb je lang protocol met de pil? Of kort? Hoeveel dagen heb je nu gespoten? En de vorige keer? Puregon gaf mij 5 eicellen in 6 follikels. Menopur 2 eicellen in 3 follikels. Dus wel echt een stuk minder. En helaas geen bevruchtingen, maar of dat aan de kwaliteit eicel lag??

Lilly, succes morgen! En anders gewoon achter aan bellen. Die TP ga je niet mislopen meid!
Ik zit nog goed en stevig. Ik verwacht (maar hoop natuurlijk anders) woensdag spotting. Hoewel ik ook wel eens al 3 dagen, en een paar keer 2 dagen, voor menstruatie spotting gehad heb. De zenuwen nemen toe... Morgen een drukke dag gelukkig. Vandaag probeer ik mezelf te vermaken.

Dazzle, wat balen... Bel ze even, vinden ze vast niet erg.. Hoe veel heb je er gebruikt? Ik dacht dat dat na de tp strenger is dan voor de tp.

Tinkerbel, ik snap het niet helemaal. Nu CD 7, wanneer mag je starten?
BaggalIk heb geen idee wat het beleid, maar ze zei dat we donderdag dan verder moeten kijken wat het vervolg dan zou kunnen zijn. Dus het hangt nu af van de komende dagen hoe alles doorgroeit. Volgens mij heb ik hier weleens gelezen dat het afgeblazen wordt bij 1/2 eicellen? Maar ik weet niet of dit per zkh/instelling weer anders is.
Animal Ik denk dat je het verkeerd las, maar ik zit nu op dag 11 en de grootste is 13,5 mm. Het bms zag er goed uit zei ze nog.
Ja ik heb een lang protocol met de pil en nu 11 dagen gespoten. Met gonal had ik 8 á 9 eicellen bij de punctie waarvan 6 bevrucht waren, alleen 3 onbruikbaar, 1 teruggeplaatst en 2 die niet goed genoeg waren om in te vriezen.
Bij jou maakt het idd wel een groot verschil qua eicellen, wat gebruik je sinds je in DD bent of is dat ook Menopur en Puregon? Ja je weet nooit waar het exact aanligt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven