Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:11
Potverdriedubbeltjes! Wie heeft dat gestaft dan?!?! Dat zei ze in reactie op iemand die zei dat ze 13 of 14 was.
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:17
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:17
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:18
Geloof me, ik heb het niet gestaft. Ik was net zo blij dat er eindelijk weer eens wat te lachen viel. En wat enorm stompzinnig ook weer dat zo'n mod dan meteen maar het topic verwijdert.
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:18
Ha, jij kunt ook iets van je bingo kaart strepen. Ik ben weer eens arrogant genoemd (ander topic). Ik kan mijn ego ook nooit onder controle houden.Calamitycat schreef: ↑10-10-2017 21:14Jammer dat het topic weg is. Ik vond het best gezellig. Was deze week nog niet dood gewenst dus die zit vast in de pocket![]()
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:26
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:28
Ja, vind het best knap. Op schrift kom ik altijd arrogant over terwijl ik dat echt niet ben.
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:33
Ik weet niet hoe ik op schrift over kom, maar ik het echt ben ik ook niet arrogant hoor. Ik heb gewoon gelijk en ben verder heel leuk, vriendelijk, welbespraakt en bescheiden. Daarom accepteren mensen irl het ook altijd dat ik gelijk heb.
Ik heb trouwens de Pavlovmodtest losgelaten op de spam van LV hierboven. Ik weet niet welke reactie de juiste testuitslag zou zijn: een ban, een vraag om te mailen met meer informatie of een bedankje voor de goede suggestie.
Ik heb trouwens de Pavlovmodtest losgelaten op de spam van LV hierboven. Ik weet niet welke reactie de juiste testuitslag zou zijn: een ban, een vraag om te mailen met meer informatie of een bedankje voor de goede suggestie.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 10 oktober 2017 om 21:44
De vredesduif redt. Je beschrijving van jezelf geloof ik helemaal. Uitslag is denk ik een ban. Minste gezeik, snelste oplossing. Tenzij het koelkast archief van Roosje niet op orde is. Maar daar ga ik niet van uit. De mods zijn grondig en consulteren zeker de exl lijsten. Dus...feow schreef: ↑10-10-2017 21:33Ik weet niet hoe ik op schrift over kom, maar ik het echt ben ik ook niet arrogant hoor. Ik heb gewoon gelijk en ben verder heel leuk, vriendelijk, welbespraakt en bescheiden. Daarom accepteren mensen irl het ook altijd dat ik gelijk heb.
Djeez lol hebben mag hier echt niet meer blijkbaar. Serieus zijn trouwens ook niet want als je niet met alle TO's meeheult ben je 'gemeen, hard, niet empatisch en erger'. De lol is er echt af. *Einde gezeik*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:06
Issie deaud?
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:07
Ik vind jou leuk hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 10 oktober 2017 om 22:08