Vermist Anne Faber
zondag 1 oktober 2017 om 14:08
Lukt me niet om een link te plaatsen:-(
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
Zag via Facebook dat er een vrouw van 25 wordt vermist, Anne Faber, sinds vrijdag uit Utrecht.
Haar vriend Nathanael Fidder heeft iig een oproep geplaatst.
Ze zou een lange fietstocht hebben gemaakt naar onbekende bestemming/ route en weer terug naar haar vriend zijn huis keren, of na een feest, als ik mij niet vergis, waar zij niet is verschenen.
Dit was toen het zo hard regende op vele plaatsen.
Zij heeft haar vriend nog een selfie geappt in de regen, dit was als ik mij niet vergis in Baarn, of Hollandse rading, vlakbij Hilversum/Utrecht.
Hopelijk is er niks gebeurt.
anoniem_290325 wijzigde dit bericht op 01-10-2017 14:48
3.14% gewijzigd
woensdag 11 oktober 2017 om 16:30
Het meest onrust gevende voor mij is dat de mensen die worden 'geherintegreerd' zo los worden gelaten. Of is het de normaalste zaak van de wereld dat er continu mensen ontsnappen uit die psychiatrische klinieken? Ik lees dat de verdachte toch nog minstens tot 2021 in een cel/streng onder toezicht moet worden gehouden. Waarom rijdt hij dan in godesnaam rond in de auto van zijn moeder?
Ik zou mij al een stuk beruster voelen als mensen die, met reden, in een psychiatrische kliniek worden gehouden niet zomaar zonder begeleider mogen 'integreren' door buiten de muren van een kliniek te komen.
Ook een artikel erover in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/binnenland/be ... ~a4521038/
Ik zou mij al een stuk beruster voelen als mensen die, met reden, in een psychiatrische kliniek worden gehouden niet zomaar zonder begeleider mogen 'integreren' door buiten de muren van een kliniek te komen.
Ook een artikel erover in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl/binnenland/be ... ~a4521038/
woensdag 11 oktober 2017 om 16:32
Wim Daniels dichtte heel mooi
Bruut
We zouden allemaal tegelijkertijd
in heel Nederland
Anne, Anne, Anne
moeten roepen
en voor de zekerheid haar achternaam erbij
plus ik zoek je
Terugkomen als je uit fietsen gaat
dat hoort zo
een lus, een ronde
om de zomer te rekken
linksaf, rechtsaf, weer naar huis
waar de thee wacht plus een koekje
Maar zoek je, koekje
ik kan rijmen wat ik wil
er dringt zich een woord op
dat er niet zou moeten zijn
ik duw en schop en sla het
in het verste, meest ellendige hoekje Maar ja, wat koop je er verder voor. Arme Anne, waar ze nu ook is.
Bruut
in heel Nederland
Anne, Anne, Anne
moeten roepen
plus ik zoek je
dat hoort zo
een lus, een ronde
om de zomer te rekken
Maar zoek je, koekje
ik kan rijmen wat ik wil
in het verste, meest ellendige hoekje Maar ja, wat koop je er verder voor. Arme Anne, waar ze nu ook is.
woensdag 11 oktober 2017 om 16:37
Wat ontroerend is dit..vrouwjagersma schreef: ↑11-10-2017 16:32Wim Daniels dichtte heel mooi
Bruut
in heel Nederland
Anne, Anne, Anne
moeten roepen
plus ik zoek je
dat hoort zo
een lus, een ronde
om de zomer te rekken
Maar zoek je, koekje
ik kan rijmen wat ik wil
woensdag 11 oktober 2017 om 16:39
ZEEWOLDE - LIVE TWEETS - De politie heeft het gebied waarin wordt gezocht naar de vermiste Anne Faber uitgebreid naar de omgeving van Zeewolde. Het gaat om het terrein rondom de Flediteweg in de buurt van het golfresort Zeewolde. Familieleden van verdachte Michael P. hebben daar in de buurt een vakantiehuisje.
woensdag 11 oktober 2017 om 16:42
Dat brengt alles weer terug naar de kern.. Arm meisje, arme ouders, arme iedereen die om haar geeft..vrouwjagersma schreef: ↑11-10-2017 16:32Wim Daniels dichtte heel mooi
Bruut
in heel Nederland
Anne, Anne, Anne
moeten roepen
plus ik zoek je
dat hoort zo
een lus, een ronde
om de zomer te rekken
Maar zoek je, koekje
ik kan rijmen wat ik wil
woensdag 11 oktober 2017 om 16:49
vrouwjagersma schreef: ↑11-10-2017 16:32Wim Daniels dichtte heel mooi
Bruut
in heel Nederland
Anne, Anne, Anne
moeten roepen
plus ik zoek je
dat hoort zo
een lus, een ronde
om de zomer te rekken
Maar zoek je, koekje
ik kan rijmen wat ik wil
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 11 oktober 2017 om 16:51
5 bussen van de Forensische opsporing rijden het bos in samen met een voertuig van de politie met een aanhanger en daarop een boot van de politie.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7075091114
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 7075091114
woensdag 11 oktober 2017 om 16:54
Dit.
Het geblaat eromheen van sommigen komt niet eens in de buurt van de kern. Vreselijk die pijnigende onzekerheid. Ik kan mij de allesoverheersende angst niet eens voorstellen.
woensdag 11 oktober 2017 om 17:01
Hopelijk lukt het de politie om, als er wat voor nieuws dan ook is, eerst de naasten van Anne Faber te bereiken voordat de gemeenschap op de hoogte raakt. We zijn er allemaal hier mee bezig. Maar ik hoop dat de naasten van Anne niet door digitale media van ontwikkelingen leren.
Het kaarsje blijft branden.
Het kaarsje blijft branden.
woensdag 11 oktober 2017 om 17:10
Dat van dat speculeren kon ik me ook goed indenken. Lijkt me voor de familie heel moeilijk om dat te lezen.lady_dana schreef: ↑11-10-2017 16:25Ik las in een bericht van maandag op een fbpagina van een mevrouw met nogal aparte theorieën, dat ze op de fb-pagina Anne Faber met een groepje mensen scenario's (let wel: op basis van gevoel) aan het uitdenken waren. Speculeren dus.
Kan me voorstellen dat dat een reden is om de pagina te stoppen. Bovendien zit de politie op een spoor en kent heel Nederland de zaak, dus de noodzaak van de pagina was ook minder misschien.
Maar op de een of andere manier is de pagina terug.
Misschien overbelast oid. Is ook allemaal niet belangrijk natuurlijk, maar ik dacht in eerste instantie dat het misschien betekende dat ze gevonden was. De wens is de vader van de gedachten.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
woensdag 11 oktober 2017 om 17:11
woensdag 11 oktober 2017 om 17:15
Politie: 'Hebben concrete informatie binnen gekregen. Daarom zoektocht in natuurgebied Zeewolde. Doen we niet zomaar.'
https://twitter.com/YelleTieleman/statu ... 6596542464
https://twitter.com/YelleTieleman/statu ... 6596542464
woensdag 11 oktober 2017 om 17:16
woensdag 11 oktober 2017 om 17:18
De politie heeft (denk ik) om deze reden ook die man in de gaten gehouden, in de hoop dat als ze ergens werd vastgehouden, hij naar haar toe zou gaan en ze haar zo zouden vinden. Aangezien dit niet zo was, hebben ze hem gearresteerd. Het lijkt me sterk dat hij haar ergens levend vasthoudt maar er niet naar toe gaat. Maar ja, alles kan natuurlijk.
woensdag 11 oktober 2017 om 17:22
woensdag 11 oktober 2017 om 17:26
Ik neem aan dat de politie dat huisje zelf toch wel zo snel mogelijk doorzocht heeft en als ze nu in de buurt zoeken ze daar dus niet was? Maar misschien denk ik dat verkeerd hoor. Het is wel een goede plek om te zoeken, moordenaars begraven hun slachtoffer vaak op een plek die ze goed kennen..
Difficulty is inevitable, drama is a choice.