wat te doen?!

13-10-2017 15:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik ben een jongen van 17.....
Ik heb eerder al een topic gemaakt als je het hele verhaal wil weten is het handig om dat eerst te lezen.

Ik had een vriendin voor 4 maanden maar heb het uitgemaakt ( als je wil weten waarom dat staat uitgebreid in het andere topic ).

In ieder geval ik zit nogsteeds met haar in de klas en dat is heel zwaar, roddels gaan door heel de school vooral over haar, ik ben ook achter een boel dingen gekomen die ik niet wist van haar en ook totaal niet zag aan komen.
Ik ga nogsteeds met haar om en zij wil ook nogsteeds een relatie, ze verbied me een boel dingen, en ik ben niet klaar voor een relatie met haar zou het echt niet willen, Misschien ooit, maar ik schat de kans klein.
Ik spreek ook nogsteeds met haar af en doe alles met haar, ookal alles hou ik wel van haar.......

Mijn probleem is dat er niet veel is veranderd door het uitmaken, we maken nogsteeds ruzie en ik zit er nogsteeds heel veel mee en kan het heel moeilijk achter me laten, sowiso is dat heel moeilijk als je blijft afspreken met elkaar en ook omdat ik natuurlijk met haar in de klas zit nog een heel jaar.

Ik denk vaak om haar terug te nemen omdat ik het heel erg mis maar ik weet dat dat niet juist is om te doen, maar ik weet niet hoe ik haar achter me moet laten. Het is voor mij zowat onmogelijk om te doen alsof ik haar niet ken.

Ik zou tips en mensen met ervaring heel graag willen horen, dit is namelijk mijn eerste serieuze relatie.

Wat moet ik doen

Totaal aantal stemmen: 14

Doen alsof ik haar niet ken ( negeren ) (7%)
haar terug nemen Geen stemmen
niet met haar afspreken maar wel met haar praten (64%)
doorgaan met afpreken maar geen relatie Geen stemmen
anders (29%)
Het lijkt me inderdaad moeilijk afstand nemen als je in dezelfde klas zit. Ik zou nog wel vriendelijk tegen haar doen (gedag zeggen bijvoorbeeld) en haar niet negeren, maar ik zou haar niet opzoeken in de pauzes en niet met haar afspreken na school. Zo geef je elkaar de ruimte het te verwerken. Misschien kun je dit ook zo tegen haar zeggen, dat je het lastig vindt en dat je ruimte nodig hebt. Zo weet zij ook waarom je anders doet dan eerst.

De roddels zou ik wel negeren. Jij weet hoe het zit en dat is voldoende.
.
Zeg haar gewoon wat hier zoal staat en geef gewoon aan dat je een tijd niet af wilt spreken om het een plaats te geven. Sowieso niet terugnemen en ook niet blijven zien dan. Die optie stond er niet tussen.
Stop met afspreken. Houd het verder bij hoi en doei.

Je wil toch geen vrienden zijn met zo een roddeltante.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
OKcomputer

Ik probeer het inderdaad altijd goed uit te leggen maar er valt moeilijk mee te praten...
silversky

Dankjewel voor je bericht :)
Heb je vrienden? Spreek daar mee af of ga nieuwe vrienden maken dan vergeet je haar sneller. Je ziet elkaar op school en je blijft een gentleman je zegt haar gedag en verder niets , niet meer afspreken je niets meer door haar laten verbieden. Ga door met je leven maar zonder haar je wil haar niet echt het is gewoonte geworden.
you go girl
jeansjacket

ja ik spreek iedere dag met vrienden af dat helpt veel.

bedankt voor je reactie :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven