Help! Overvol hoofd

14-10-2017 06:32 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pfff... ik ben hier nieuw omdat ik echt hulp nodig ben.
Mijn vriend komt uit Limburg en ik uit Groningen. We zijn in december vorig jaar gaan samenwonen in Groningen. Zijn ouders, familie etc hebben het nooit goed gevonden dat hij hierheen is verhuist en hebben dit duidelijk laten merken aan ons.

Al met al sudderde het zo verder met ups en downs wat betreft zijn familie. Ik heb 1001 mogelijke oplossingen bedacht dat het ging werken en dat ik geaccepteerd werd door mijn schoonfamilie maar helaas. Mijn vriend zit hier heel erg mee en heeft het gevoel dat hij een keus moet gaan maken of ons gezin met een dochter of zijn familie.

Gisteren de DOODSCHRIK van mijn leven gehad op het werk een telefoontje dat hij terug gaat naar Limburg ( die ochtend niets maar dan ook niets aan de hand) ik heb me ziek gemeld van het werk en naar huis gegaan, alles was al ingepakt en stond klaar in zijn auto. Hij vertelde me dat hij 4 week geleden al afscheid had genomen van mij en mn dochter.

Hij had zich deze week ziek gemeld donderdag zou hij naar de huisarts gaan in Limburg. Ik helemaal van goed van je dat je eindelijk naar jezelf laat kijken. Wat blijkt nu hij wist al 4 week lang dat hij eem sollicitatie gesprek had in limburg!!!! En ik wist van niets en maar denken dat hij bij de huisarts zat.
Mijn vertrouwen is enorm beschadigd.

Gisteren is hij weggegaan richting limburg en na een uur werd ik gebeld of ik nog thuis was dat hij wil praten. Nu zegt hij dat hij verder met me wil maar dat de situatie met zijn familie wel moet veranderen?! Ik weet niet wat ik nog meer kan doen dan wat ik allemaal heb geprobeerd. Plus als hij zegt dat hij alleen naar limburg gaat ik hem er niet meer op kan vertrouwen dat hij zit waar hij zegt te zitten.

Help!
angela291 schreef:
14-10-2017 07:09
Doodschrik vind ik het zeker, we waren bezig om het gezin verder uit te breiden met een kindje. Hij zei me elke avond hoeveel hij van me houd etc. Dus zeker een doodschrik was en is het!
Nee, niet doen !
Wat is dat toch, een onstabiele relatie en toch aan een kind beginnen ?
Er zijn al genoeg ongelukkige kinderen door dergelijke situaties.
Maar die doodschrik vind ik wel terecht, dat is inderdaad wel even schrikken !
:hug:
angela291 schreef:
14-10-2017 07:18
Dat denk ik ook. Ik kan er niet bij dat een schoonfamilie zoveel invloed kan hebben op een relatie.. ik heb hem ook gezegd dat wij hun niet kunnen veranderen als hun niet vaker willen kan ik daar moeilijk verandering in brengen.

Ik hou ontzettend veel van hem maar heb het idee dat ik straks op mijn tenen ga lopen wat geheel tegen mijn gevoel in is.

Kleine voorbeelden. Dochterlief werd met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Iedereen in limburg het laten weten, om 17:00 verstuurd, nooit geen reactie gehad en alles en iedereen wel gelezen. Mijn verjaardag waren ze vergeten er is geen gefeliciteerd afgekomen laat staan langs geweest. Sinterklaas komt eraan en wij moeten echt een datum weten wanneer ze het willen vieren ivm allebei onregelmatig werk, 3 keer aangegeven tot nu toe nog geen reactie ...En ga zo maar door..
Voor jezelf en uk kiezen die situatie verandert nooit.
Het is een choas op het moment in mijn hoofd. Ene kant ik hou van hem, andere kant heeft hij me 4 week voorgelogen. Als hij nu zou zeggen ik ga richting Limburg wie zegt mij dat het dit keer wel goed gaat. De eerste keer was een sollicitatie wie weet de volgende keer een andere vrouw, ik kan compleet mijn eigen verhaal maken het komt er op neer dat ik hem niet meer vertrouw.
angela291 schreef:
14-10-2017 11:50
Het is een choas op het moment in mijn hoofd. Ene kant ik hou van hem, andere kant heeft hij me 4 week voorgelogen. Als hij nu zou zeggen ik ga richting Limburg wie zegt mij dat het dit keer wel goed gaat. De eerste keer was een sollicitatie wie weet de volgende keer een andere vrouw, ik kan compleet mijn eigen verhaal maken het komt er op neer dat ik hem niet meer vertrouw.

Al met al dus heel duidelijk een man waarop je niet kunt bouwen, laat m gaan en wordt gelukkig met je dochter en vooral jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven