Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een goed nieuws!!!

Noosje, fijn dat je huisje opschiet!

Amalia, als vent 100% zekerheid zou krijgen dat een volgende zwangerschap minimaal 37 weken zou duren, zou ik morgen zwanger zijn. Ik weet ook niet precies waar bij hem het omslagpunt ligt.
Gefeliciteerd Amalia!

Joepie, Bam naar huis!!!!

Noos, wat een ellende. Hopelijk heb je snel een eigen echt stekkie.

Oh, moet even WERKEN...
Grappig, ze zijn vanmiddag met wie is de chef in mamaxtown. Hel, misschien herken jij waar hij woont? Volgens mij is het bij je buitenhuis in de buurt . Z'n vader is een bekende chef uit H.
Hallo!

Leuke tenten zie ik voorbij komen, die staat hier ook nog op de planning. Een vriendin van mij heeft er een soort van uitleg van hoe hem te maken. Zondag heb ik een gordijn voor op de beebkamer gemaakt dus ik heb de naaimachine net weer onder het stof vandaan gehaald, de stof van het gordijn is met een grasbedrukking. Ook hebben we zaterdag nog een mobiel gekocht met boom/beesten/insecten. Het kamertje krijgt nu al steeds meer vorm.

Verder....weinig nieuws. Ben in de aftellende fase beland.

Bam, bah bah bah heel veel sterkte met wachten en je belabberde gevoel. Ik hoop zo dat het snel eens wat beter wordt voor je.

Mal, dus nu weer wat aanvallen, komt dat dan weer door het afbouwen? Jullie hebben dus wel een lekkere avond gehad zaterdag, fijn.

Amalia, veel plezier bij de Ikea! waar een mens al niet blij van kan worden (Ik ga niet uit zelfbehoud) En 2 of 3 ..... zou het dan echt veeeel drukker worden?

Mamax, zo schiet het niet op met Het gesprek... vervelend zeg dat het steeds verschoven moet worden.

Bridges, wat een geweldige foto van Fieke! Is ze erg verwend op haar verjaardag? En heeft ze ook in de taart mogen meppen?

Hel, wat leuk dat paardrijden met je dametje, hier ook een die heel graag wil. Maar ik vraag me af als ik hem er echt op zou zetten of hij het dan nog wil.

Juud, how was London?

T vindt pannekoeken/poffertjes en patat wel lekker maar eet er niet superveel van. Groente enzo eet hij juist beter, als we patat eten maak ik ook altijd zo'n klein blikje groente klaar en dan eet hij liever de sperziebonen dan de patat.

Oh ik ga nog even wat afronden.... ben heel hard aan het werk
oh.... mosterd.

Gaat ook net goed, werken en forummen tegelijk.

Bam, JIPPIEE!!!!! Fijn zeg dat je weer even thuis mag bivakkeren. Hoe nu verder? Wat zal iedereen thuis blij zijn.

Noosje, wat een heftige tijd. Pff hebben de meisjes er niet teveel last van? Fijn dat je zoveel hulp hebt gekregen. Weet je in ieder geval op wie je kunt rekenen. Ik hoop dat je nu weer wat rust kan vinden voor jou en je dametjes.

Cin, je klinkt weer erg vrolijk, gaat dus een stuk beter. Fijn dat ze in het ZH ook tevreden waren. En is de nieuwe auto al geleverd?
Enka: kun je die mailen??? Geloof dat er meer in geïnteresseerd zijn haha! Fijn dat het goed gaat. Deze week nog en volgende week nog? Lekker hoor!

Bam naar huis! Joehoe! Kun je meer zeggen Star, of is dat ook alles wat jij weet?

Cin; wow wat een knappe meid is Sam! Goed van d'r hoor! Accent klinkt trouwens echt mega-schattig. En jij integreren! You go girl!!!

Noos: jee wat heftig! Klinkt alsof je goede beslissing hebt genomen. Meiden weten er later niks meer van joh, dus op naar de rest van je leven!!!

Amalia en Mamax: Tsja lastig hè, waarom wil je het en hoe graag wil je het? Hier nog geen heel serieuze gesprekken gehad, maar vent wil niet en ik wel, dus vermijd het echte gesprek ook maar een beetje. Tsja wat is een goede reden om nog een kindje te willen... Ik heb geen contact met mijn broer en natuurlijk ook niet zo met zusje, ook door leeftijdsverschil, en voel me soms best alleen. Zoals nu mijn vader best wel wat zorg nodig heeft gehad... En ik zou niet willen dat mijn kinderen zich ooit zo alleen voelen. Maar ja, bij 3 kindjes kan dat natuurlijk ook nog. Is dat nou een goede reden? Geen idee. Zwanger zijn: tsja. Graag, al ben ik niet de leukste als ik zwanger ben door misselijkheid en hormonen. En die babytijd. Tsja, daar zijn we niet zo heel goed in geloof ik. Maar nu, zoals Fieke nu is: ik vind het weer helemaal geweldig! En Ties al helemaal, het is zo'n leuk ventje! (oei klinkt wel erg trots hè...) Dus tsja. We moeten het echte gesprek nog eens voeren, maar durf ook niet zo goed. Heb tegen vriend al vaak gezegd dat ik heel graag nog een legaal kindje wil, na het trouwen dus. Wie weet trapt hij erin
Lastig hè Bridge. Mijn belangrijkste reden is dat het mij geweldig lijkt om een groot gezin te hebben. Een vierde zou ik ook heel leuk vinden, maar zonder derde komt die er al helemaal niet . Ik vind de babytijd juist weer leuker dan dat jaar van 1 tot 2. Dan ben je er echt de hele dag mee bezig. En zoals nu met Max, dat geklets om je heen, heerlijk!

Enka, inderdaad, ik ben ook wel erg benieuwd naar het patroon.
Amen Bridges en Mamax
Hoi Cin!

Jaaa, een 3e is veeeeel drukker, I know. maar van 1 naar 2 is ook druk en dan denk je: waar was ik in hemelsnaam met 1 druk mee?

Wat ook meetelt is dat mijn moeder altijd 4 wilde, mijn vader 2, het zijn er nu 2 en ze vindt het nog altijd echt heel erg jammer dat ze niet meer kinderen heeft.

En ik dat ik niet nog een klein etterig zusje heb

Maarja, 2 is makkelijk mee te nemen, iedere hand een kind, past in de auto, past in huis, je kan nog eens bij iemand op bezoek bla bla bla.

Géén kinderen, dat is pas handig!
Sorry.... ik heb nog geen foto's van het tafelhuisje gemaakt en nu is het te donker. Morgen! Echt!
hallo,

Hier nog een blijk van leven van mijn kant...

Gaat hier wel goed hoor, maar erg druk op moment (zoals altijd) met Kevin, zeker nu hij vakantie heeft van school!

Dan is even rustig overdag de krant lezen er niet bij! Vooral niet als Twan ook wakker is, want dan is het pas echt druk, dan ben ik alleen maar politieagentje!

Ik merk ook wel dat hij niet zo lekker in z'n vel zit, want zijn standaard stopwoordjes/zinnetjes zijn:

- mama, ik ben zo moe (en dat als hij net uit bed is)

- ik ben boos

- ik ben verdrietig

Of als ik vraag aan hem waarom hij iets doet, bijvoorbeeld gooien met dingen, dan zegt hij meestal: omdat ik moe ben, of boos ben, in die trant.

Misschien is een bezoekje aan de dokter ook niet verkeerd? Of herkennen jullie dit wel?

Hij kan ook ontzettend lief zijn hoor, gisteren zei hij zomaar uit het niets: mama ik hou van jou! En knuffelde mij daarbij letterlijk fijn.

Maar mijn dagen zijn dus gevuld met Kevin, Kevin Kevin en wat Twan.

En liggen de jongens dan eindelijk op bed, heb ik eindelijk rust en geen puf meer om nog achter de pc te zitten...

En overdag lukt dat echt niet meer, want dan breekt Kevin de boel af. Die moet echt alle aandacht hebben, dus ik ben steeds met hem bezig.

Ben dus ook helemaal niet bijgelezen, weet dus ook niet hoe het met iedereen gaat....

Soms denk ik echt dat ik me maar moet afmelden, zo is het voor jullie ook niet leuk meer...

Bridges: nog gefeliciteerd met Fieke's 1e verjaardag! sorry, was het helemaal vergeten!

Leuke dag gehad?
CD, even kort, ik herken een gedeelte zeker van wat je beschrijft. Oudste heeft geen adhd oid denk ik, maar is een heel bewerkelijk (en open en vrolijk) en met vlagen vreselijke dwarse vent. Je kunt hem dan op geen manier tot rede brengen en hij maakt alleen maar dingen kapot als hij zo´n bui heeft (kan wel paar dagen aanhouden). Daar staat wel tegenover dat hij ook heel erg lief kan zijn. Hij heeft veel aandacht nodig en je kunt helemaal niets doen als hij thuis is en om die aandacht vraagt. Sterkte!

Ik ga naar Ikea, doei!!
CD, ik herken het niet, maar het lijkt me wel pittig voor je. Heb je al iets meer gehoord dan van de onderzoeken die gepland stonden voor Kevin?

Noosje, jee meis wat heftig allemaal ineens. Wat erg dat het zo geëscaleerd is. Hoe gaat dat dan nu verder met je ex en het bezoekrecht enzo? (als je me te direct vind zeg het dan maar). Nou ja, sterkte dan maar. Als je nog spullen nodig hebt, gooi het dan even op de groep. Wie weet kunnen we je nog wel helpen.

Cin, fijn dat het de goede kant opgaat met je rug!

Zeg, ik heb al even niks gelezen van Suze, gaat het wel een beetje met je qua misselijkheid enzo? Sterkte!

Nou, ik ga zo sporten, het gaat nu echt gebeuren . Ik was gisteren in een baalbui. Jonathan had weer een aanval om half 6 gehad net als maandag. Gelukkig vielen ze allebei wel mee, maar ik wordt dan wel wat angstig of we er wel goed aan doen. Hij was wel heel erg opgewekt en vrolijk, dus hij zit verder wel lekker in zijn vel. Ook op het KDV zien ze een ander mannetje zeiden ze. Dus maar weer aankijken of het stabiliseert. Vanmorgen ging het wel goed gelukkig. O, en ik moest gistermorgen een gaatje laten vullen en daar was ik ook helemaal naar van, wat een mietje ben ik toch.
Stressed is just desserts spelled backwards
Haai,

Hier weer terug uit een gezellig en vooral druk Londen. Mijn god wat een mensen lopen daar. We hebben heerlijk geslenterd, geshopt, gegeten en leuk gehad. We zijn vannacht pas thuis gekomen Mal.

Mal wat goed dat je gaat sporten! Ik ga morgen ook, heb er zo nog geen zin in, maar goed ik wil er ook nog 10 kilo minstens af dus dan moet je er wat voor doen he. Komen die aanvallen weer door het afbouwen? Vervelend zeg, maar "gelukkig" kleine aanvallen. Hoe slaapt hij in zijn nieuwe bed? Dekbedovertrek al binnen? Bah tandarts is ook niks aan, ik heb er ook zo'n hekel aan.

Amaal fijn dat je vent er weer is en dat jij je auto weer hebt . Heb je nu ook lekker een weekje vakantie van je werk, of ben je al klaar met invallen?

Kokos lekker allemaal nieuwe spulletjes voor je huis. Slimme Lianne, leuk zijn al die opmerkingen he!

Mamax je stoeltjes zijn leuk geworden! Heb je met die stickers gemaakt toch? En nog kijken op de montessori school, heb je al een voorkeur?

Bridge wat leuk dat jij nog een jurkje van jezelf hebt die Fieke nu past. En nog van harte met haar verjaardag, was het een leuk feestje en vond ze het keukentje leuk?
Mal, Suze had laatst geschreven dat ze even geen puf had door de vermoeidheid en misselijkheid. Als dat over was kwam ze weer, ik gok dat het nog niet over is dus.

CD, dat klinkt niet of je het makkelijk hebt. Ik heb 2 redelijk rustige mannetjes, dus ik herken het (gelukkig) niet. Max heeft af en toe wel een boze bui, maar die is ook snel weer over. Sterkte! Enne, van mij hoef je je niet af te melden hoor. Iedereen komt zo vaak als ze zin/tijd heeft.

Jongste kaboutertje is weer ziek. Kreeg gisteravond weer koorts en heeft de hele nacht op man z'n borst geslapen. Ik was gisteravond ongesteld geworden, lag er met enorme buikpijn naast. Vanmorgen nog steeds 38.9, heb hem lekker z'n pyama aangelaten en nu scharrelt hij wat rond.
Hahaha Cin die dochter van jou is al goed ingeburgerd met haar accent, leuk! Wat knap dat lezen, hoe oud is ze nu? OOh ik lees het al, 6. Is de basisschool in B. hetzelfde als hier in NL?

Enka lekker aan het aftellen, heerlijk! Fijn dat het kamertje al bijna klaar is!

En Bam mag of is nu thuis, heerlijk voor haar! Kan ze weer lekker bij Juul zijn.

Noos wat een heftige toestanden allemaal, fijn dat je nu een eigen plekje hebt. Nog wel in dezelfde woonplaats? Wat voor een werk doe je nu?

Lijkt me best heel pittig voor je Cd! Heeft jeugdzorg geen tips?

Iehhhhhhhhh Jinny sjans met een oude man, is hij al klaar met zijn klus, ben jij er mooi vanaf.

Nou ik jongste even badderen en dan vanmiddag met hem naar een homeopatische arts...
Juud, klinkt als een geslaagd weekend! Namen zijn stickers inderdaad. Het viel me mee hoe makkelijk die te plakken waren. Ik heb een lichte voorkeur voor de montessori. Met name omdat het een kleine school is. School waar we gisteren waren vond ik niet heel slecht, maar ik had ook geen wauw gevoel. Ik vond het enorm druk, ze hebben 5 kleuterklassen, waarvan de deuren allemaal open staan. Op de gang staan de computers en ook nog wat speelgoed. Het gros zat wel in een klas hoor, maar er liepen ook een stuk of 20 kinderen over de gangen. Ik vond het erg chaotisch. Volgens collega van man is dit overal zo. Herkennen jullie dit?
Wat ga je doen bij de arts, Juud?
Ja zo gaat het bij ons op school ook. Nou ja geen 20 kinderen op de gang, maar 10 halen we zeker wel. Als we aan het spelen/werken zijn dan zijn de deuren open en lijkt het chaotisch maar bij ons weten ze precies wat ze op de gang mogen doen en dat loopt altijd wel goed eigenlijk.

Cas heeft spruw waar hij niet vanaf komt en ondertussen zit het ook over zijn hele lijfje (schimmel) en eet en drinkt erg slecht. Ik wil hem niet aan de antibiotica hebben dus dan maar iets homeopatisch proberen.
Nog steeds niet van de spruw af dus. Daar heb ik gelukkig geen ervaring mee. Wel met de candida schimmel. Dat is dezelfde toch? Krijgt hij al bijvoeding? Ik weet dat je dan voorzichtig moet zijn met suiker en gist.
Op de scholen waar ik tot nu toe ben geweest was het niet zo chaotisch hoor Mamax. Maar misschien een momentopname? Leuk, die stoeltjes! Ha ha, en geweldig dat Max dan op zijn eigen stoel wil zitten...

CD van mij hoef je je niet af te melden hoor, kom gewoon langs als je eraan toe komt. 't Is geen verplichting! Stertke met je drukke mannetje, ik heb helaas geen tips (redelijk rustige koter hier). Heb je al iets gehoord van die onderzoeken?

Noosje, man, wat een toestand! Maar fijn wat van je te horen. Ben natuurlijk ook heel benieuwd waar je nu zit enzo, maar dat horen we vast snel van je. Ik hoop dat je ondanks alles ook gewoon opgelucht en blij bent dat je nu een rustige start kunt maken met je meisjes. En idd, als je iets nodig hebt, laat het weten he!

Jihaaa, dus Bam je mag naar huis?! Wat zal jij opgelucht zijn! Ben ik wel lekker laat met mijn bezoekplannen. Maar beter!

Sprak Suus gisteren nog, nog steeds heel erg beroerd, echt zo balen...

Juud, gaaf man, Londen! Heb je nog wat gescoord ook? Hoe waren jullie eigenlijk, vliegen? Ja, en wat ga je doen bij arts met jongste?

Klinkt als struisvogelpolitiek een strategisch plan, dat gesprek, Amalia. Nee flauw, lijkt me goed om het iets op de lange baan te schuiven.

Compu, ga je het vinden, het pannekoekenrestaurant? 't Is ma & di gesloten ontdekten we gisteren.

Mal, ieuw, tandarts is ook eng! Fijn dat Jonathan ondanks de aanvallen zo lekker in z'n hummetje is. Hoop dat dat julle sterkt in de overtuiging dat het afbouwen goed is!

Hier alles okee. Vriend van 't weekend en gisteren nog erg druk met schoonmoeder. Ze is nu weer thuis, is nog lang niet goed (en zal dat ws ook nooit meer 100% worden) maar niet te vergelijken met voor de opname. Hopelijk nu weer wat rust in de tent.
Ik lees het al Juud. Vervelend. Hij was er wel vanaf toch? Mss inderdaad iets met voeding (bij hem of bij jou) dat het telkens weer terugkomt?

Jippiee! Bam, als je nu thuis bent: welkom thuis

Jin, ook al naar Ikea . Wat heb je gekocht?

CD, er wordt naar mijn idee al snel gezegd dat drukke kindjes ADHD hebben. Kan best zijn natuurlijk, maar bedenk ook dat er gewoon drukke kindjes bestaan. Vervelend voor jou, maar gelukkig heeft hij ook zijn lieve momenten

Juud, druk hè in Londen. Maar wel leuk! wat raar dat die spruw niet weg gaat en nu dan nog een schimmeltje erbij. Hopelijk heeft de dokter nu een oplossing.

Cin, wat leuk van Sam. Fijn dat het zo goed gaat met je rug.

Hel, fijn dat het beter gaat met je schoonmoeder.

Wat rot voor Suus dat ze nog steeds misselijk is.

Mamax, knuffel voor je jongste. Hoe gaat het met jou, nog buikpijn?

Mal, sport ze.

Tijd voor een boterham.

Zo, ik ben weer terug. Wat een luxe sportschool zeg. Maar 's morgens allemaal mannen die zo oud zijn als mijn vader die dan een beetje gaan lopen flirten enzo nou ja, het zal wel wennen. Ik kreeg een maand gratis sporten kado voor iemand anders dus ik zal Malman er ook wel heen trappen. Is wel goed voor hem. Koop ik morgen in de uitverkoop nog wel even wat sportkleding want dat heeft hij helemaal niet

Juud, geef je Cas al bijvoeding in de vorm van brood? Want dat mag hij niet hebben als hij een schimmel heeft, alleen zuurdesembrood. Mag hij al Fluconazol hebben op deze leeftijd, dat werkt bij mij goed als het in de darmen zit. Arm manneke...! Nou ja, de huisarts zal vast wel wat weten! Fijn dat Londen zo leuk was. Zullen we gauw een date plannen?

Kokos, lief wat Lianne zegt over Tim, dat ze graag wil spelen met hem.

Helen, fijn dat schoonmoeder weer thuis is. Hopelijk wordt het toch wel beter dan ze nu verwachten met de tijd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hi Mal, ben er over heen gelezen, maar wat heb je gedaan op de sportschool? Ik zoek ook nog wat, twijfel tussen sporten en zingen. Ik ben gestopt met saxofoon spelen. Heb altijd heel veel gesport, ik zit aan yoga of pilates te denken.

Man is thuis, we gaan aan de vloer beginnen. Gezellige dag meis. Ook mooi weer bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven