Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Jonathan ook al over de 16 kilo zit, die vreet ook alles op wat los en vast zit de laatste tijd (behalve het avondeten dan )

ik heb even jullie heldere inzicht nodig. Ik was vandaag even in de stad met Jonathan omdat ik wat spulletjes nodig had uit 3 winkels. Waaronder de V&D. Nou trekt hij zich zelf soms heel hard los omdat hij naar de roltrap wil. Hij is soms zomaar ineens weg, en als ik roep dan komt hij niet. Ik word er echt gestrest van. Want als hij mij kwijt is, kan hij mij ook niet roepen of het aan andere mensen vragen. En het is ook maar onzin om hem dan maar steeds in de buggy te doen terwijl hij nu zo goed loopt, die kan ik ook niet meer meenemen nu het achterzitje op de fiets zit. Dus ik zei tegen Maneficent dat ik een soort tuigje wil, of iets wat aan onze polsen zit. Maar hij vond dat maar belachelijk en werd een beetje boos. Hoe kijken jullie daar tegen aan?
Stressed is just desserts spelled backwards
Juud, balen van die spruw. Dat is geen pretje. Heb jij er ook last van?

Mal, ik duim dat die amandelen er niet uit moeten, daar zit je niet op te wachten, nog een ingreep.
Mal, ik vind tuigjes helemaal niks, maar dat is persoonlijk. Ik vind het niet goed om een kind "op te sluiten", maar als het echt een goede oplossing is en bovenal veilig zou ik het misschien overwegen.
Hij blijft echt nog geen 2 seconden bij mij als ik zijn hand niet vast heb want hij ziet overal van alles wat hij wil aanraken etc. (we liepen ook al bijna de V&D uit met een grote zak paaseitjes ik zag het net op tijd) vandaar mijn vraag dus. Niet over dat stelen maar dat hij niet bij mij wil blijven.
Kijk, hij is nu wel 3 maar geestelijk nog lang niet. Hij blijft niet bij me, en als ik het uitleg snapt hij het niet. En ik hoop met zo'n tuigje dat hij misschien toch begrenst een beetje de wereld kan ontdekken want dat doet hij toch eenmaal graag.
Heb je het al aan een begeleider oid gevraagd? Iemand die hem goed kent en daar onafhankelijk over kan adviseren? Lastig!
Ik ga afsluiten, man gaat vannacht weg tot en met zondagavond laat (en ik moet dan maandag, dinsdag, woensdag lange dagen werken, want collega nog ziek en hij vanaf donderdag weer vijf dagen, en dan ik weer.... gaat lekker). Ik ga hem even helpen zijn koffer in te pakken.
ik heb voor Ties ook een tuigje liggen. Gebruik hem nu niet meer, maar toen hij anderhalf was, heb ik het in de Apenheul gebruikt. Had veeeeeel bekijks, vroeg me zowat af wie het aapje was, haha!

Maar even zonder gekheid... Ik zou het dus wel doen. Zoiets om zijn pols vind ik al minder "erg" overkomen. Ik zou blijven stimuleren wat hij nu al doet, en op die manier heb je misschien goed compromis... Maar ik kan me Malman zijn mening wel voorstellen hoor. Toen ik het tuigje gebruikte, voelde dat ook best "dubbel"...
Het is voor mij alleen als we de drukte in gaan zoals de stad oid. Omdat hij dan zomaar ineens wegglipt. Als we bij ons in de buurt wandelen of boodschapjes doen dan niet he! Ik bedoel, hij moet het ook wel leren natuurlijk.
Koffer inpakken. jaja... Succes Jin! Ook met AM zijn en veel moeten werken...
Arme jochie...
iemand nog iets lekkers te eten voor vrijdag? Ik zoek iets wat niet te zwaar is, want toetje is chocoladefondue... Dus: speciaal, makkelijk en niet te zwaar...
Ik zit meer te denken aan polsbandjes. Maar ik kan ze niet vinden op google (wil gewoon even snuffelen voor ik beslis hoor).
Ja die zou ik dan ook doen hoor, is iets vriendelijker... Hebben ze volgens mij gewoon bij de prenatal...
http://www.prenatal.nl/shop/product.asp ... ctid=45472

Hier staan ze...
Hmmm klitteband. Dat snapt de kleine heer helaas wel. Hij had trouwens laatst ook al de autostoel open gemaakt in het busje van KDV. Ik zal het in de shop wel even bekijken of het makkelijk open gaat. Bedankt in ieder geval voor het zoeken Bridge. Ik vind dat ook niet zo heftig voor de korte stukjes in de stad. Zal het eens laten zien aan Maneficent.

In de Perry Sport werden ze ook al aardig gek van Jonathan vanmiddag nadat hij alle voetballen uit de stelling gegooid had (hebben we wel weer samen opgeruimd hoor daarna).

Ik zie net dat ik wéér genomineerd ben voor forummer van de maand. Zijn jullie nou steeds samen op afspraak aan het stemmen op mij ofzo
Haha, er loopt een actief topic over jou Amalia, dat je op wintersport bent geweest in Lech terwijl je naar school moest. Tsss en niet eens aan ons doorgeven dat je bent gaan skiën.

sorry, flauw grapje, maar ik moet steeds aan jou denken als ik die titel in de top 10 zie staan.
Haha ik zag het ook al Mal! Moest er ook al om lachen!

Tsja als hij het klittenband losheeft, heb je vast wel door dat hij eraan loopt te morrelen, en ben je vast ook snel bij hem?

Tsja weet het niet... Maar eens proberen ja.
Ik ga morgen naar de Ikea!

Zo. Tot zover mijn nuttige bijdrage. Rest mij nog even te melden dat ik een leuke dag had vandaag. Gewoon leuk. Lekker genoten van kids en het zonnetje en zo. Hoeven jullie niks mee, maar wilde het gewoon even zeggen...

(En anders zakken we zover naar beneden...)

Laters...
Het is echt Ikea weer hè?

Leuk dat jullie aan mij moeten denken, ik zal daar eens wat posten.

Mal, ik had Laurens ook aan de hand toen ik alleen ging vliegen met 2 kinderen, en Berend in de buggy. Ik had een sjorband als riem bij Laurens omgedaan en aan een lusje van mijn riem geknoopt. Zaten we dus aan elkaar. Niet te lange lijn, anders struikelen er allemaal mensen over, ha ha! Laurens vond het reuze interessant. We hadden er thuis al mee geoefend zodat hij niet opeens op Schiphol stennis ging schoppen.

Hij wilde weken daarna nog met de band aan mij vastzitten, grappig.

Had ik dus beide handen vrij en hij kon niet weglopen. Ik had ook veel bekijks en bij de douna zeiden ze dat ze nog nooit zoiets slims hadden gezien

Misschien zoiets dus? Zo;n tuigje vind ik persoonlijk altijd een beetje zielig. Komt ook omdat mijn oude hippie buren dat voor hun kinderen hadden en dat waren hele vervelende kinderen.
Kan het niet vinden hoor, dat Amaliatopic....
Wat een wrede foto Bridges!

Enka had volgens mij ook een tuigje voor Thijmen Mal, mss heeft zij nog goede tips. Heb het zelf serieus overwogen maar 't is er nooit van gekomen. Ze blijft nu redelijk bij me. Meestal. Als het niet te lang duurt. Ik moet niet 's middags nog snel even boodschappen willen doen met 'r, want dan werken madam haar oren niet meer.

JIn, succes met de komende dagen! Hier ook een tamelijk stevig kind. Bij laatste (onofficiele) meting 16,5 kilo en 103 cm. Benieuwd wat ze op het cb 'doet' (heb nog geen uitnodiging, morgen maar eens bellen).
Huh? Twee keer hetzelfde bericht?
quote:amalia schreef op 18 februari 2009 @ 21:49:

Kan het niet vinden hoor, dat Amaliatopic....het staat onder Overige

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven