Vermoeid hulp nodig

15-10-2017 17:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu 2 jaar met mijn vriend. We hebben onze ups en downs wat normaal is.
Maar hij heeft ook woede uitbarsting nog erger dan een kort lontje (schiet lont) ik hoef maar 1 ding te zeggen wat hij verkeerd op vat en het is boemm!.. en dit gebeurt ook vaak in het verkeer maar dan brengt hij mij ook in gevaar..
Het is hier door uit geweest. Maar zijn toch weer bij elkaar, afspraak was dat wij hulp zouden zoeken alleen en gezamelijk. Hij is 3 a 4 bij ggz geweest maar zomaar gestopt. Hij zegt dat ze hem niet help. Nja prima dan gaan mij samen naar relatie therapie want ik wil dat we elkaar beter begrijpen en comuniceren want dat kan ik ook niet met hem door zn korte lontje.
Maar hij wilt absoluut niet naar relatie therapie. Hij zegt ga jij er maar alleen heen.
Dus het komt van een kant af. Wat moet ik nou??
Passen wij meschien toch niet bij elkaar.
:cry: :cry: :cry:
een single leven kan zoveel mooier zijn dan een leven met een partner. Probeer het eens
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Weggaan. Kom op, na 2 jaar al zoveel ellende. Hij staat duidelijk niet open voor verandering. Hoe zie jij jezelf over 5 jaar? Als een murw gemaakt bang vogeltje, of als een leuke, zelfverzekerde vrouw met een man die haar wél waardeert?
Hij is niet bereid om te werken aan zichzelf.
Hij is niet bereid om te werken aan de relatie.

Waarom blijf je bij hem?
Nou of jullie wel of niet bij elkaar passen weet ik niet maar hij klinkt niet als een leuke man in ieder geval.
Je hebt hem nodig om in relatietherapie te gaan en als hij niet wil, houdt het inderdaad op. Het moet wel van twee kanten komen. Jij kunt niet in je eentje een hele relatie trekken, terwijl hij achterover leunt.

Wie had verzonnen om samen maar ook alleen in therapie te gaan? Welke hulp heb jij gekregen?

Is je vriend drie, vier keer bij de ggz geweest, of drie, vier maanden? Heel merkwaardig dat hij zegt dat ze hem daar niet helpen want daar zijn zij immers voor. Het lijkt er een beetje op alsof hij zich ook daar niet voor wil en wilde inzetten.

Als hij met zijn woede-uitbarstingen leert omgaan, helpt hij daarmee jullie relatie maar ook zichzelf in contact met anderen. Een kort lontje hebben is voor zijn hele omgeving een verschrikking, lijkt me.
Na 2 jaar al naar relatietherapie? Oh man....
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Denk dat het leuker is om alleen verder te gaan....
Waarom heb je een vaste liefdesrelatie met iemand die jou expres in gevaar brengt? Je wil hem helpen maar wat is er mis met jou dat je toch deze relatie in Stan houdt? Stop met hem redden en red jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat denk jezelf als je je verhaal leest? 2 jaar relatie en dan al in therapie, waar je zin in hebt. Jullie zouden nog dol moeten zijnvan verliefdheid ipv bij een therapeut zitten. Kap ermee, zonde van je verspilde tijd.
Ik wordt echt oud..
jemig na 2 jaar hoor je nog helemaal gek van elkaar te zijn!!

et hoort nu alleen ng maar leuk te zijn!!

na 20jaar kan je misschien eens relatie therapie nodig hebben..

hup sta op en ga weg!!
Don't let someone become a priority in your life, when you are just an option.
Liefde is er wel maar het botst op het punt bij comuniceren. Ik hoef maar 1 ding te zeggen en de bom barst in ze hoofd.

Ik ben altijd de gene die snel op geeft in een relatie. En wilde dat niet weer zijn..

Relatie therapie was zijn moeders idee. Om er achter te komen waar zijn boosheid zo snel van daan komt..

Begrijp mij aub niet verkeert
4 x geweest.. geen 4 maand3n
Dan passen jullie dus gewoon niet bij elkaar.
Dus je had je grens aangegeven. Daarna hem toch weer een kans gegeven. En hij lapt de afspraak aan zijn laars. En jij blijft toch maar, want?
parbleumondieu schreef:
15-10-2017 17:46
Dus je had je grens aangegeven. Daarna hem toch weer een kans gegeven. En hij lapt de afspraak aan zijn laars. En jij blijft toch maar, want?
hij is zo liefffff. :facepalm: :facepalm:
Het is niet erg om snel uit een relatie te stappen wanneer je de verkeerde persoon bent tegen gekomen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Goed dat zijn moeder therapie voorstelde. Echter, hij heeft geen relatietherapie nodig, hij moet zelf leren waar zijn explosies vandaan komen en die weten te beheersen. Dat hij maar drie, vier keer naar therapie is geweest en er toen al mee is gestopt, geeft aan dat hij er dus geen zak aan wil doen. Aan zo iemand heb je niets.
parbleumondieu schreef: ↑
15-10-2017 17:46

:::
Hij heeft ook zn zijn goede kanten.
Maar je hebt zeker een punt.. hij denkt dat het zonder hulp ook wel redden denk ik. Maar dat is dus niet zo.. en zijn reactie op mijn vraag was.. ik heb het toch geprobeerd,(4x ggz) en ik probeer het niet weer

Meschien ben ik bang voor zijn reactie. Want de eerste keer dat het uit ging. Ging niet echt gemakkelijk met zn spullen zeg maar
Lieve meid, er zijn leukere mannen. Je hebt het twee jaar volgehouden. Dat is lang zat.

Kun je het zien als 'voor jezelf kiezen'?
Meschien ben ik bang voor zijn reactie. Want de eerste keer dat het uit ging. Ging niet echt gemakkelijk met zn spullen zeg maar

?? waarom ben je nog bij hem als ook al een keer uit geweest is??
Zet zijn spullen bij zijn moeder en verbreek alle contact. Blokkeer hen overal. Zorg dat je op een veilige plek kunt logeren mocht dat nodig zijn. Bij familie of vrienden.

Neem vanaf nu elke bedreiging op met je telefoon of een opname apparaatje. Bewaar lelijke dingen die hij schrijft en houd een dagboek met data bij over wanneer hij je bedreigt of in gevaar brengt. Doe steeds aangiften wanneer hij over de schreef gaat .

Het is niet ondenkbaar dat hij je gaat lastig vallen maar dat is geen reden om in deze relatie te blijven.
vy_Signe .daar heb je zeker punt.. zn gevoel heb ik ook. hij zei die gene helpt mij niet. Ik moet tot 10 tellen of 10x herhalen wat jij zegt en dan gaan nadenken bedoelt ze dit positief of negatief.. maar het lijkt wel alles wat ik zeg negatief overkomt bij hem.terwijl ik hem alleen maar wil helpen.

(Hij heeft vroeger wel hard drugs gebruikt 2 jaar clean. Zou hij dit er aan over gehouden hebben. Die uitbarstingen..

En ja indd als hij het zelf niet wilt. Kan ik er ook weinig mee
Of laat hem zijn spullen ophalen wanneer je vader bij je is, je grote broer of je beste vriend. Afspraak is afspraak. Komt hij niet dan doe alles bij het vuil. Gaat hij dreigen of met spullen gooien dan kan hij direct vertrekken en bel je desnoods de politie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven