Vermoeid hulp nodig
zondag 15 oktober 2017 om 17:14
Ik ben nu 2 jaar met mijn vriend. We hebben onze ups en downs wat normaal is.
Maar hij heeft ook woede uitbarsting nog erger dan een kort lontje (schiet lont) ik hoef maar 1 ding te zeggen wat hij verkeerd op vat en het is boemm!.. en dit gebeurt ook vaak in het verkeer maar dan brengt hij mij ook in gevaar..
Het is hier door uit geweest. Maar zijn toch weer bij elkaar, afspraak was dat wij hulp zouden zoeken alleen en gezamelijk. Hij is 3 a 4 bij ggz geweest maar zomaar gestopt. Hij zegt dat ze hem niet help. Nja prima dan gaan mij samen naar relatie therapie want ik wil dat we elkaar beter begrijpen en comuniceren want dat kan ik ook niet met hem door zn korte lontje.
Maar hij wilt absoluut niet naar relatie therapie. Hij zegt ga jij er maar alleen heen.
Dus het komt van een kant af. Wat moet ik nou??
Passen wij meschien toch niet bij elkaar.
Maar hij heeft ook woede uitbarsting nog erger dan een kort lontje (schiet lont) ik hoef maar 1 ding te zeggen wat hij verkeerd op vat en het is boemm!.. en dit gebeurt ook vaak in het verkeer maar dan brengt hij mij ook in gevaar..
Het is hier door uit geweest. Maar zijn toch weer bij elkaar, afspraak was dat wij hulp zouden zoeken alleen en gezamelijk. Hij is 3 a 4 bij ggz geweest maar zomaar gestopt. Hij zegt dat ze hem niet help. Nja prima dan gaan mij samen naar relatie therapie want ik wil dat we elkaar beter begrijpen en comuniceren want dat kan ik ook niet met hem door zn korte lontje.
Maar hij wilt absoluut niet naar relatie therapie. Hij zegt ga jij er maar alleen heen.
Dus het komt van een kant af. Wat moet ik nou??
Passen wij meschien toch niet bij elkaar.
zondag 15 oktober 2017 om 18:14
Toen het uit ging en later weer relatie hadden en apart woonde.. ging het goed geen uitbarstinge leuke dinge enz. Maar nu zijn we weer onder 1 dak. En na 4 a 5 maande hij heeft de woede aanvallen.. het ging even goed en ik had hoop. Maar die is nu weer weg..
Net of hij niet genoeg vrijheid heeft ofz wat hij wel heeft als hij alleen woont ???
Net of hij niet genoeg vrijheid heeft ofz wat hij wel heeft als hij alleen woont ???
zondag 15 oktober 2017 om 18:29
Ik hoor maar 1 kant van het verhaal, dus kan er weinig over zeggen. Je zegt: 'Ik kan maar 1 ding zeggen en dan ontploft de bom', maar WAT zeg je dan? Het is jammer dat je alleen maar de punten van hem opnoemt wat hij moet verbeteren, maar wat kan je zelf verbeteren? Of ben jij perfect en wil je dat hij dat ook is?
zondag 15 oktober 2017 om 18:34
En jij vraagt je serieus af wat je moet doen? Man man man.Prisjee schreef: ↑15-10-2017 18:14Toen het uit ging en later weer relatie hadden en apart woonde.. ging het goed geen uitbarstinge leuke dinge enz. Maar nu zijn we weer onder 1 dak. En na 4 a 5 maande hij heeft de woede aanvallen.. het ging even goed en ik had hoop. Maar die is nu weer weg..
Dit is geen open doel, maar een open hangar.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
zondag 15 oktober 2017 om 18:47
zondag 15 oktober 2017 om 18:57
Zijn moeder zegt dat zijn vader ook zo kon zijn.
En dat sporten bij zn vader hielp. Dus dacht ik. Nou dan ga je sporten maar proberen. Dat was in mei En zitte nu in oktober en hij sport ook nog niet. Zegt wel steeds dat hij het gaat doen..
Toen dacht ik ik ga ook sporten ook voor zijn motivatie maar ookvoor mijzelf. Maar nu sport in en hij lui thuis.
En dat sporten bij zn vader hielp. Dus dacht ik. Nou dan ga je sporten maar proberen. Dat was in mei En zitte nu in oktober en hij sport ook nog niet. Zegt wel steeds dat hij het gaat doen..
Toen dacht ik ik ga ook sporten ook voor zijn motivatie maar ookvoor mijzelf. Maar nu sport in en hij lui thuis.