Advies
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:29
Hallo
Ik heb even advies nodig
Ik heb een relatie en nu ben ik erachter gekomen dat hij op tagged actief is hij zegt dat hij dat niet is maar ik geloof het niet want ik had dus een nep profiel aangemaakt en hij zei dingen zoals hij ook echt is. Ik vind het moeilijk te geloven maar hij blijft het ontkennen hij zegt dat hij zelfs het wachtwoord niet meer weet en is helemaal in paniek nu maar ik vertrouw het niet
Ik heb even advies nodig
Ik heb een relatie en nu ben ik erachter gekomen dat hij op tagged actief is hij zegt dat hij dat niet is maar ik geloof het niet want ik had dus een nep profiel aangemaakt en hij zei dingen zoals hij ook echt is. Ik vind het moeilijk te geloven maar hij blijft het ontkennen hij zegt dat hij zelfs het wachtwoord niet meer weet en is helemaal in paniek nu maar ik vertrouw het niet
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:45
Tsja eigenlijk heb je dus twee keuzes:
1) of je gelooft hem en houdt op erover te zeuren / ernaar te zoeken. Anders maakt hij het op een gegeven moment uit.
2) of je blijft verder zoeken en trekt je conclusies als hij blijkt vreemd te gaan (ik neem aan dat dat het doel is van tagged, ken het zelf niet).
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:48
Nou ik geloof het gewoon niet want hij zei dingen zoals hij ook echt is.. en het is het zelfde mail adres van hem. Hij zegt dat hij er al jaren niet meer op zit en het dus gehackt is .. als hij er jaren niet op zit waarom staat tagged dan recent op zijn laptop hij huilt en zweert dat hij het niet is ik vind het vreemd allemaal
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:55
Stuur met je nep profiel een berichtje naar hem.
Als hij reageert, weet je dat hij liegt en kan je bij hem weggaan.
Reageert hij niet, weet je nog niets en blijf je hem niet vertrouwen.
Edit:
Je hebt al met het nep profiel met hem gesproken? Dan weet je toch dat hij actief is? Wat voor bewijs wil je dan nog meer?
Als hij reageert, weet je dat hij liegt en kan je bij hem weggaan.
Reageert hij niet, weet je nog niets en blijf je hem niet vertrouwen.
Edit:
Je hebt al met het nep profiel met hem gesproken? Dan weet je toch dat hij actief is? Wat voor bewijs wil je dan nog meer?
anoniem_353800 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 12:57
Reden: Niet goed gelezen.
Reden: Niet goed gelezen.
25.90% gewijzigd
Mooie woorden zijn niet altijd eerlijk, eerlijke woorden zijn niet altijd mooi.
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:29
Mijn advies is tegen hem zeggen dat je hem niet vertrouwt.
Afhankelijk van wat je verder wil (wel of geen relatie met hem) kun je dan samen zoeken naar een manier waarop je wel vertrouwen krijgt of de mededeling doen dat het klaar is
Afhankelijk van wat je verder wil (wel of geen relatie met hem) kun je dan samen zoeken naar een manier waarop je wel vertrouwen krijgt of de mededeling doen dat het klaar is
anoniem_344137 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 13:30
0.43% gewijzigd
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:22