Ben ik onredelijk?
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:17
Je hebt er moeite mee en dat snap ik wel. Het vreet van binnen.
Geef al je liefde niet meer aan de geadresseerde maar kijk om je heen. Verspreid het. Ook aan jezelf.
Je bent eerder voorgelogen.
Ik zou toch de controle loslaten en al ga je dood van binnen, laat je niet meer kennen.
Anders voed je de hoop bij jezelf steeds weer.
Zeg 'gewoon' veel plezier met je collega
Sterkte
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:29
Heb kunt ervan uit gaan dat ze loog omdat ze wat te verbergen heeft, zeker met haar verleden en andere mannen.
Maar dan nog, jullie zijn uit elkaar, je wil haar niet meer terug zeg je. Laat haar los...
Probeer er zo snel mogelijk voor te zorgen dat jullie ook ieder een eigen huis krijgen zodat je rust krijgt.
En zeg eens eerlijk? Kwam je echt per ongeluk haar auto tegen? Is nl een speld in een hooiberg en wel erg "toevallig".
Maar dan nog, jullie zijn uit elkaar, je wil haar niet meer terug zeg je. Laat haar los...
Probeer er zo snel mogelijk voor te zorgen dat jullie ook ieder een eigen huis krijgen zodat je rust krijgt.
En zeg eens eerlijk? Kwam je echt per ongeluk haar auto tegen? Is nl een speld in een hooiberg en wel erg "toevallig".
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:00
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:13
dinsdag 17 oktober 2017 om 14:31
Is ook best moeilijk, rationeel denken.
Neem als voorbeeld, bijvoorbeeld als het een familielid of vriend zou overkomen, wat je dan zou adviseren.
Zo kun je het wat meer rationeel zien.
Blijf dicht bij jezelf.
Je zit nu in je ex haar leven te wroeten.
Blijf daar uit.
Heel dicht bij jezelf.
Het gaat om jou.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:24
ThanksEslarealidad schreef: ↑17-10-2017 14:31Is ook best moeilijk, rationeel denken.
Neem als voorbeeld, bijvoorbeeld als het een familielid of vriend zou overkomen, wat je dan zou adviseren.
Zo kun je het wat meer rationeel zien.
Blijf dicht bij jezelf.
Je zit nu in je ex haar leven te wroeten.
Blijf daar uit.
Heel dicht bij jezelf.
Het gaat om jou.
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:29
dinsdag 17 oktober 2017 om 15:35
Ja dat maakt wel degelijk uit. Express betekend nl dat hij nig heel veel bezig is met zijn ex en controle uitvoert over haar leven.
Ik had zo'n ex, zelfs toen ik een eigen huis had ging hij door. Zei ook dat hij er klaar mee was, niets was minder waar.
dinsdag 17 oktober 2017 om 21:36
TO is inderdaad ook erg bezig met zijn ex en daar proberen we TO ook te helpen. Door in zijn eigen leven bezig te blijven.
Je kunt het niet vergelijken met jouw verhaal, wat ook erg vervelend is. Dan heb je wel herkenning maar is toch anders.
Zijn verhaal is dat hij bedrogen en voorgelogen is in de relatie.
En eigenlijk zei ik hetzelfde, per ongeluk expres.