Ben ik onredelijk?

17-10-2017 09:08 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2017 23:16
Reden: TO heeft een waarschuwing gekregen voor het verwijderen van de OP
99.91% gewijzigd
Papab schreef:
17-10-2017 10:04
Wraak?

Nee ben zo niet.

Ik leg alleen uit waarom dingen mij triggeren.

Stiekem gedoe met een andere man voorheen.
En vorig jaar vreemdgaan met een persoon die ze 1 keer heeft gezien.
En nu dit.

Ja..t triggerd en heb moeite met dat impulsieve gedrag.
Je hebt er moeite mee en dat snap ik wel. Het vreet van binnen.
Geef al je liefde niet meer aan de geadresseerde maar kijk om je heen. Verspreid het. Ook aan jezelf.
Je bent eerder voorgelogen.
Ik zou toch de controle loslaten en al ga je dood van binnen, laat je niet meer kennen.
Anders voed je de hoop bij jezelf steeds weer.
Zeg 'gewoon' veel plezier met je collega :hihi: en ga zelf ook jouw nieuwe pad ontdekken. Laaaaat je ex los, fake it till you make it! :winkie:

Sterkte :hug:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Heb kunt ervan uit gaan dat ze loog omdat ze wat te verbergen heeft, zeker met haar verleden en andere mannen.

Maar dan nog, jullie zijn uit elkaar, je wil haar niet meer terug zeg je. Laat haar los...
Probeer er zo snel mogelijk voor te zorgen dat jullie ook ieder een eigen huis krijgen zodat je rust krijgt.

En zeg eens eerlijk? Kwam je echt per ongeluk haar auto tegen? Is nl een speld in een hooiberg en wel erg "toevallig".
Per ongeluk expres?
Maakt het uit.
De uitkomst is pijn.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Ja dat is ook zo.

T wordt tijd om rationeel te gaan denken.
Ik ben 1,5 jaar bezig geweest een toxische relatie te onderhouden.
Laat het idee los dat zij open kaart gaat spelen. je gaat uit elkaar omdat zij stiekem heeft gedaan. Zij zal niet veranderen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
laten we wel wezen, geen enkele manier was goed gevallen bij jou. Als ze eerlijk was geweest, zou je pissig zijn, omdat ze met een andere man heeft afgesproken en nu ze het niet heeft gezegd, ben je ook pissig.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Papab schreef:
17-10-2017 13:48
Ja dat is ook zo.

T wordt tijd om rationeel te gaan denken.
Ik ben 1,5 jaar bezig geweest een toxische relatie te onderhouden.
Is ook best moeilijk, rationeel denken.
Neem als voorbeeld, bijvoorbeeld als het een familielid of vriend zou overkomen, wat je dan zou adviseren.
Zo kun je het wat meer rationeel zien.

Blijf dicht bij jezelf.
Je zit nu in je ex haar leven te wroeten.
Blijf daar uit.
Heel dicht bij jezelf.
Het gaat om jou.
Eslarealidad schreef:
17-10-2017 14:31
Is ook best moeilijk, rationeel denken.
Neem als voorbeeld, bijvoorbeeld als het een familielid of vriend zou overkomen, wat je dan zou adviseren.
Zo kun je het wat meer rationeel zien.

Blijf dicht bij jezelf.
Je zit nu in je ex haar leven te wroeten.
Blijf daar uit.
Heel dicht bij jezelf.
Het gaat om jou.
Thanks
Tess1981 schreef:
17-10-2017 12:29

En zeg eens eerlijk? Kwam je echt per ongeluk haar auto tegen? Is nl een speld in een hooiberg en wel erg "toevallig".
Dit dacht ik dus ook ja. Wàt een toeval.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Eslarealidad schreef:
17-10-2017 13:20
Per ongeluk expres?
Maakt het uit.
De uitkomst is pijn.
Ja dat maakt wel degelijk uit. Express betekend nl dat hij nig heel veel bezig is met zijn ex en controle uitvoert over haar leven.

Ik had zo'n ex, zelfs toen ik een eigen huis had ging hij door. Zei ook dat hij er klaar mee was, niets was minder waar.
Tess1981 schreef:
17-10-2017 15:35
Ja dat maakt wel degelijk uit. Express betekend nl dat hij nig heel veel bezig is met zijn ex en controle uitvoert over haar leven.

Ik had zo'n ex, zelfs toen ik een eigen huis had ging hij door. Zei ook dat hij er klaar mee was, niets was minder waar.
TO is inderdaad ook erg bezig met zijn ex en daar proberen we TO ook te helpen. Door in zijn eigen leven bezig te blijven.

Je kunt het niet vergelijken met jouw verhaal, wat ook erg vervelend is. Dan heb je wel herkenning maar is toch anders.
Zijn verhaal is dat hij bedrogen en voorgelogen is in de relatie.

En eigenlijk zei ik hetzelfde, per ongeluk expres. :-]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven