Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:24
Nou idd, alsof lesbisch zijn zo makkelijk is.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 17 oktober 2017 om 12:53
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:15
Die wil alleen maar provoceren.
dinsdag 17 oktober 2017 om 13:33
Duidelijk. Ze noemt napraat in een van haar reacties. Troll dus.
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:11
Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
anoniem_648c663507eb3 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 19:12
0.79% gewijzigd
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:12
Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2017 19:11Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haar gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:16
Mijn schare kinderen maken best veel lawaai. Dus zou best kunnen.Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2017 19:11Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
Nu heb ik maar 1 buurhuis en nog geen klachten gehad.
When they go low, we go high. (M.Obama)
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:19
Ik heb dat bij collega's. Geen idee waarom, want ik ben best een leuke collega. Dat vind ikzelf in elk geval wel.Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2017 19:11Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
dinsdag 17 oktober 2017 om 19:23
Ben jij zo lastig dan?Lady*Voldemort schreef: ↑17-10-2017 19:11Ben ik trouwens nou echt de enige die bij topics over lastige buurvrouwen altijd bang is dat het over haarzelf gaat? Net weer eentje, ik was zo blij als een kind dat TO in de eerste zin al aangaf dat ze in een flat woonde, dan viel ik tenminste meteen af.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras