Is dit flirten

23-10-2017 00:30 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Afgelopen week had ik afgesproken met mijn ex samen mijn zoontje om te gaan spelen in de speeltuin.
Toen we in de speeltuin stonden had ik in de gaten dat ze erg vriendelijk en praatzaam was en dat ik ze net als vroeger aan het lachen maakte.

Maar vorige week had een ik een gesprek bij haar thuis met haar huidige vriend erbij 4 maanden samen en toen was ze zakelijk en prate ze op andere manier.
En was ze kortaf.

Dus opeens keek ze me aan en zij ze.
Zo heb je nieuwe kleren gekocht leuk zeg heb je die zelf uitgekozen zij ze met n lach.
En ik had in de gaten dat ze de hele tijd op n bepaalde manier naar me stond te kijk.
En zat ze opnde praatstoel

Ik heb het gevoel dat ze niet eerlijk is over haar relatie met haar huidige vriend omdat hij totaal niet haar type is en kwa uitelijk normaal nooit op zou vallen.

Ze zien elkaar alleen in het weekend omdat hij n half uur bij haar vandaan woont.
Daarom vond ik haar gedrag vergeleken met de vorige keer zo appart.

Ik weet nou niet wat ik hiervan moet denken
Dat ze aan het flirten was dat is mij duidelijk maar waarom
Het is niet voor niets je ex. Je hoeft hier niets van te vinden. Ik zou haar lekker in het luchtledige laten flirten.
Laat gaaaaaaaaaaaaaan
Waarom is niet belangrijk want het laat jou koud, toch?
Ja aan de ene kant denk ik ook zo maar aan de andere kant was zij degene die onze relatie toen heeft verbroken we waren 5 jaar samen en toen de tijd een baby van 10 maanden.
En dat ze dan met me flirt dat wij ooit weer samen komen dat is uitgeloten.
LiveLoveLaugh2 schreef:
23-10-2017 00:45
Waarom is niet belangrijk want het laat jou koud, toch?
Het laat me niet koud heb nog wel gevoelen voor haar maar de kans dat wij ooit weer samen komen is minimaal.
Toen we net uit elkaar waren verteld ze dat ze het kan maken tegenover haar ouders omdat er veel is gebeurt naderhand.
Het is je ex.
En als ik jou was, zou ik dat zo houden.
Hier heb je niks aan. Moet je ook niet meer over nadenken verder. Laat gaan.
djjc2010 schreef:
23-10-2017 00:51
Het laat me niet koud heb nog wel gevoelen voor haar maar de kans dat wij ooit weer samen komen is minimaal.
Toen we net uit elkaar waren verteld ze dat ze het kan maken tegenover haar ouders omdat er veel is gebeurt naderhand.
Waarom spreek je dan nog onnodig met haar af als je nog gevoelens voor haar hebt? Dat is echt de kat op het spek binden. Bel of app haar alleen nog over belangrijke zaken tov de opvoeding en verder geen contact totdat je je gevoelens voor haar verwerkt hebt. Op deze manier kom je er nooit vanaf en van wat jij typt schroomt ze niet voor wat dramatiek. Een nieuwe vriend hebben en ondertussen flirten met je ex.. hier komt gedoe van en jullie zoontje is daar straks de dupe van.
Jonari schreef:
23-10-2017 00:53
Het is je ex.
En als ik jou was, zou ik dat zo houden.
Hier heb je niks aan. Moet je ook niet meer over nadenken verder. Laat gaan.
Makkelijker gezegd dan gedaan omdat ik diep van binnen nog van haar hou en dat ik de oorzaak ben geweest van de relatie breuk.
Ivm met geen werk en langs elkaar heen liepen.

Maar nu weet ze en ziet ze dat het me goed gaat heb n goed betaalde baan leuke auto leuk appartement.
En dat verweet ze mij altijd en toen ze een nieuwe relatie kreeg vertelde dat ze dat zocht in een man maar ik weet en zie aan haar dat ze me nog leuk vind.
Daarom vond ik haar vergeleken met het gesprek bij haar thuis zo vrolijk en spontaan
LiveLoveLaugh2 schreef:
23-10-2017 01:00
Waarom spreek je dan nog onnodig met haar af als je nog gevoelens voor haar hebt? Dat is echt de kat op het spek binden. Bel of app haar alleen nog over belangrijke zaken tov de opvoeding en verder geen contact totdat je je gevoelens voor haar verwerkt hebt. Op deze manier kom je er nooit vanaf en van wat jij typt schroomt ze niet voor wat dramatiek. Een nieuwe vriend hebben en ondertussen flirten met je ex.. hier komt gedoe van en jullie zoontje is daar straks de dupe van.
Het was zo dat ze op de fiets naar de speeltuinkwam en toen onze zoon aan het spelen was zaten we te praten over van alles en nog wat hij had last van zn kiesjes en had griep gehad enzenz.
Dus het was niet onnodig en ik flirt niet met haar ik gewoon mezelf zoals ze mij ook kent vrolijk druk en spontaan en gek met onze zoon.
Je hoopt dat ze je leuk vindt. En je hoopt dat ze je terug wil ook al is het minimaal....

Dat is k*t!
Bam!!!!
Toen wij in dec uit elkaar gingen bleven we in belang van onze zoon als vrienden met elkaar omgaan wat wonderbaarlijk ook goed ging.
Ondanks dat we nog wel gevoelens hadden voor elkaar maar t de juiste beslissing was om niet meer met elkaar door te gaan.

Ze woont 2 km verder en kon mn zoon zien wanneer ik wilde.

De eerste maanden tm mei bleef ik vaak bij haar thuis als zij bijv avond of nachtdienst had.
En hadden de afspraak gemaakt om op de zaterdag met onze zoon samen te zijn en samen eten en ik deed hem dan in bad en naar zn bedje.

Daarna keken we nog n film of serie en ging ik naar huis we zijn in die tussentijd nooit met elkaar naar bed geweest.

In juni leerde ze haar nieuwe vriend kennen en zoals ik ook begrijp kon ik daar ook niet meer blijven als zij bijv moest werken dan ging onze zoon naar haar ouders.

En is ons contact natuurlijk minder geworden wat ik ook begrijp maar ik weet gewoon dat ze nog steeds van mij hou en om mij geef omdat ik dat zie en voel van haar kant.

Daarom spelen mijn gevoelen voor haar op als ze ze doet tegen mij
Ycjoo- schreef:
23-10-2017 01:20
Je hoopt dat ze je leuk vindt. En je hoopt dat ze je terug wil ook al is het minimaal....

Dat is k*t!
Ik weet en zie dat van haar maar ondanks dat we er samen zijn uitgekomen dat we niet verder met elkaar gingen en ook mede door druk van haar ouders dat ze het kan maken tegenover hun.

En die nieuwe vriend tja wat ik daar van zeggen 31 jaar woont nog steeds bij zn ouders geen kinderen
Als vanaf zn 25e vrijgezel elkaar leren kennen via tinder ik hoop dat ie haar gelukkig kan maken al denk ik dat ze dat niet gaat worden met hem ivm dat hij totaal anders is.
Of ze nog steeds gevoelens voor je heeft maakt niet uit, ze heeft inmiddels een nieuwe relatie. Als ze met jou verder had willen gaan zou ze nooit in een andere relatie gestapt zijn. Je zal nu echt afstand moeten houden anders kom je nooit van die gevoelens af.
Als ze nog van je zou houden, zou ze geen andere relatie kunnen hebben. Denk helaas voor jou dat het weer typisch geval van zien wat je wil zien is.
LiveLoveLaugh2 schreef:
23-10-2017 01:38
Of ze nog steeds gevoelens voor je heeft maakt niet uit, ze heeft inmiddels een nieuwe relatie. Als ze met jou verder had willen gaan zou ze nooit in een andere relatie gestapt zijn. Je zal nu echt afstand moeten houden anders kom je nooit van die gevoelens af.
Snap wat je bedoel maar als ze die signalen laat zien hoe moet ik me anders voelen.
We hebben altijd n klik met elkaar gehad tijdens en na onze relatie.

en dat ze in nieuwe relatie is gestapt stond ik ook wel even van te kijken maar heb het naast me neer heb gelegd en ben verder gegaan.
Anoniem126 schreef:
23-10-2017 01:41
Als ze nog van je zou houden, zou ze geen andere relatie kunnen hebben. Denk helaas voor jou dat het weer typisch geval van zien wat je wil zien is.
Dat denk ik ook maar ik ken haar zo goed en zij mij ik zie aan haar dat de man waar ze nu bij is niet haar type is kwa alles heb hem n paar keer gezien en gesproken en dat zeg al genoeg.

Ik heb haar wel eens gevraagd of gelukkig is en is er even een stilte en zegt ze ja we doen veel leuke dingen maar we zien elkaar alleen in t weekend.

Dus daarom mijn gedachtes en gevoelens die er zijn niet zomaar verdwijnen als ik haar zie en spreek als ik mijn zoon zie en de signalen die ze afgeeft
Je kan ook signalen zien, die er niet zijn. Dat haar vriend een uiterlijk heeft "waar ze normaal nooit op zou vallen" doet niet ter zake. Dat is niet jouw ding, maar de hare.
Say it like you mean it.
djjc2010 schreef:
23-10-2017 01:03
Makkelijker gezegd dan gedaan omdat ik diep van binnen nog van haar hou en dat ik de oorzaak ben geweest van de relatie breuk.
Ivm met geen werk en langs elkaar heen liepen.

Maar nu weet ze en ziet ze dat het me goed gaat heb n goed betaalde baan leuke auto leuk appartement.
En dat verweet ze mij altijd en toen ze een nieuwe relatie kreeg vertelde dat ze dat zocht in een man maar ik weet en zie aan haar dat ze me nog leuk vind.
Daarom vond ik haar vergeleken met het gesprek bij haar thuis zo vrolijk en spontaan
Wat moet je met een golddigger?
Zodra je geld op is, is zij ook weer pleite hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven