Verdriet

24-10-2017 08:17 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen met tips voor het verwerken van verdriet nadat de relatie beëindigd is heb zelf geen sociale contacten of mensen waar ik terecht kan
Huilen en ijs eten
Internagelaktisch
huisarts
Lotgenoten.
Zoals mij haha.

T helpt mij iets.

T leven van sociale contacten gaat ook gewoon door en niet iedereen heeft altijd tijd.
Netflix deed mij echt zo goed!
Gun je zelf wat tijd om erover heen te komen. Als je je dan na een tijdje wat beter voelt, komen die sociale contacten vanzelf weer wel. Voor nu, neem wat lekkers (chocolade?) en doe lekker dingen waar je zelf zin in hebt. Voor de een is dat lekker op de bank hangen en films kijken, een ander gaat weer graag lekker wandelen in de natuur om je hoofd leeg te maken.
Dan is dit een mooi moment om de balans op te maken en tot de conclusie te komen dat het niet handig is als je leven uit een persoon bestaat. Meld je aan bij een sportclub, omring je met nieuwe mensen dat geeft ook nieuwe energie ook al is het nu nog zwaar.
Sterkte :hug:
Ja en?
Bedenk dat je nu tijd hebt om iets van je leven te maken.
Stop tijd en energie in het leren kennen van mensen en kijk wat meer naar de wereld om je heen. Als je geluk afhankelijk is van slechts één persoon, dan doe je iets niet goed. Zie de relatiebreuk als kans om je leven drastisch om te gooien.
Netflix, koekjes en chocolade
Oh en zwelgen
Op een gegeven moment schrik je zo van jezelf, want echt van een paar dagen huilen en vlekken in je nek wordt niemand knapper
En dan ga je weer over tot de orde van de dag
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Even een suffe opmerking; altijd wordt de tip chocolade en zoetigheid gegeven. Eigenlijk is dat de slechtste tip. Als je al verdrietig bent en dan extra veel suiker je lichaam in stopt, dan gaat je suikerspiegel ‘muiten’. Daar word je beroerd, moe en neerslachtig van :)
Ga maar lekker sporten, dan komen er fijne stoffen vrij :)
Niet snoepen maar veel sporten. Verder kan een beetje rondscharrelen wel helpen. Heel veel sterkte verder. Het gaat zeker weer beter straks.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Je inschrijven bij een sportvereniging zo ben je onder de mensen. Maak een lijstje van dingen die je op een dag wil doen zodat je die kan afstrepen en trots op jezelf kan zijn. Zorg ervoor dat je minimaal 1x per dag naar buiten gaat. Van binnne zitten wordt je ook depressief.
Probeer elke dag wat te ondernemen en de deur uit te gaan.
:hug: probeer een dagindeling te houden. Actief te blijven. Ook al zou je het liefst in je bed kruipen met de dekens over je hoofd.

Het doet veel pijn maar het gaat uiteindelijk steeds een klein beetje beter.
Zit nu al 2 week non-stop te huilen
Nadenken over hoe het zo ver heeft kunnen komen
Wat ik allemaal fout gedaan heb
En zoveel spijt
Wat mij hielp als man was altijd keihard masturberen.
001Anoniem001 schreef:
24-10-2017 09:47
Zit nu al 2 week non-stop te huilen
Nadenken over hoe het zo ver heeft kunnen komen
Wat ik allemaal fout gedaan heb
En zoveel spijt
Dat is niet oké. Waar heb je spijt van dan? Heb jij iets gedaan waardoor het over is?
Eerlijk gezegd zou ik toch mijn gedachten proberen te verzetten, wat gebeurd is is gebeurd en je moet toch verder.
Kun je iets met de suggesties van snoepen, sporten en andere dingen?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
badmeester schreef:
24-10-2017 10:01
Wat mij hielp als man was altijd keihard masturberen.
Dit kan niet serieus zijn
Daarbij is het laatste waaraan ik moet denken wel seks
oudebaas schreef:
24-10-2017 10:05
Dat is niet oké. Waar heb je spijt van dan? Heb jij iets gedaan waardoor het over is?
Eerlijk gezegd zou ik toch mijn gedachten proberen te verzetten, wat gebeurd is is gebeurd en je moet toch verder.
Kun je iets met de suggesties van snoepen, sporten en andere dingen?
Ik moet accepteren dat het over is alleen die acceptatie kan ik niet vinden omdat het zo rauw op mn dak is komen vallen
Mis haar en de kinderen enorm
Het gezinsleven mis ik enorm
lilalinda schreef:
24-10-2017 08:27
huisarts
Ja, voor zulke onzin naar de huisarts.
lilalinda schreef:
24-10-2017 08:27
huisarts
Ja, voor zulke onzin naar de huisarts.
Waar woon je?
watmoetikhiervandenken schreef:
24-10-2017 10:25
Waar woon je?
In assen
001Anoniem001 schreef:
24-10-2017 10:07
Ik moet accepteren dat het over is alleen die acceptatie kan ik niet vinden omdat het zo rauw op mn dak is komen vallen
Mis haar en de kinderen enorm
Het gezinsleven mis ik enorm
Zijn het jouw kinderen? En was het een lange relatie?
oudebaas schreef:
24-10-2017 10:35
Zijn het jouw kinderen? En was het een lange relatie?
Ja zijn mijn kinderen 5 en 7
De relatie heeft 13 jaar geduurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven